Ik bedoelde dat je niet leuk bent maar een manipulatief kutwijfquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij bent WEL leuk
Mijn onderschrift zegt helemaal niet dat ik niet bezet benDat is hoe jij t interpreteert
Er wordt n elk geval genoeg over gepraat ook in andere topicsquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hey.True, maar omdat fok! toch al wel een tijdje meegaat enzo had ik op zich wel verwacht dat er al ergens topics zouden lopen.
Oh, maar wie zegt dat een manipulatief kutwijf niet ook heel leuk kan zijn?quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je niet leuk bent maar een manipulatief kutwijf![]()
Het klinkt niet echt leuk danquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, maar wie zegt dat een manipulatief kutwijf niet ook heel leuk kan zijn?
Dat wel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je niet leuk bent maar een manipulatief kutwijf![]()
[..]
Er wordt n elk geval genoeg over gepraat ook in andere topics
Neuken?quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het klinkt niet echt leuk dan
Ik weet dat je dat wel bent.
En ik ben minstens net zo manipulatief
Alleen is het helaas geen datingtopicquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat wel.Maar werd wel tijd voor zo'n topic apart
Misschien,kom eerst maar eens langs gewoonquote:
Tofquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen is het helaas geen datingtopic![]()
[..]
Misschien,kom eerst maar eens langs gewoon
He Seven. uit je eigen voorzet voor de OP:quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:18 schreef Seven. het volgende:
*note to self*
Morgen alle fobo's van posters uit dit topic eens doorspitten.
[..]
quote:Wat is NIET gewenst?
-mensen die trio's hopen te scoren, of die sowieso naar aanleiding van dit topic hopen te scoren. Zoek je heil dan maar in KPD.
Je onderste zin spreekt dat tegenquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen is het helaas geen datingtopic![]()
[..]
Misschien,kom eerst maar eens langs gewoon
Nee hoor, JB en ik zijn vriendjesquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je onderste zin spreekt dat tegen
Ah oke. Dat van Drew Barrymore wist ik trouwens helemaal niet.quote:
Ik wist het ook nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ah oke. Dat van Drew Barrymore wist ik trouwens helemaal niet.Ik zie het net in de OP.
Oh?quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet
Maar goed, ik wist ook niet dat Madonna niet meer op Madonna leek, dat zag ik gisteren ineens
Nam het topic door. Dat geloof ik op zich ook wel een klein beetje.quote:
Nee, botox oid. Als je die ondertste twee foto's ziet...quote:
ook dat, uiteraard.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, botox oid. Als je die ondertste twee foto's ziet...
De bovenste is van 2003, de onderste van nu ongeveer, op die onderste heeft ze andere wangen.
Ik vond dat bij Linda de Mol ook zo erg, die had ook ineens een heel ander gezicht...
Yep.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:15 schreef Seven. het volgende:
Dames, het is de bedoeling dat dit topic overleeft. Laten wij dus niet verzanden in pure SC. Als je werkelijk bi bent, dan heb je er genoeg over te melden. Ben je geen bi, dan heb je vast wel vragen.
Griekjeee, je bent er subtiel over maar question: ben je bi?
Mijn nieuwsgierigheid is NIET bevredigdquote:
Madonna mag toch wel in een BI topic?quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:15 schreef Seven. het volgende:
Dames, het is de bedoeling dat dit topic overleeft. Laten wij dus niet verzanden in pure SC. Als je werkelijk bi bent, dan heb je er genoeg over te melden. Ben je geen bi, dan heb je vast wel vragen.
Griekjeee, je bent er subtiel over maar question: ben je bi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |