Gaan wij ook vaak heen inderdaadquote:Op zondag 22 november 2009 19:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
"Smulturk"![]()
Wij hebben friet van 't Huukske
Hebben wij ookquote:Op zaterdag 21 november 2009 21:52 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel Euroscoop, perfect zittende stoelen en heerlijke zoete popcorn!
Succesquote:Op zondag 22 november 2009 23:37 schreef automatic_ het volgende:
Zo! Ik ga proberen te slapen (slaapdienst), het is weer lekker warm hier
Ik ben daar nog niet geweest, wel in de Must See in Breda, daar werd ik ten eerste al gek op het toilet met die glitters. Ten tweede was de pop corn niet te eten en zaten de stoelen niet naar wens.quote:Op zondag 22 november 2009 22:56 schreef MoChe het volgende:
[..]
Hebben wij ookPLUS we zitten midden in de stad... wat wil je nog meer
Ja wel gezien...quote:Op maandag 23 november 2009 09:22 schreef Spacekitten het volgende:
Morge
Niemand nog het bericht gelezen van die dode man in de nieuwstraat?
Erg leuk wakker worden, vooral omdat ik in die straat heb gewoond :S
Afgelopen zaterdag zijn ook alle kruidvatten in de stad bewaakt geweest. was bericht van een mogelijke overval.quote:Op maandag 23 november 2009 09:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja wel gezien...
En het is tegenwoordig sowieso vaak raak qua criminele activiteiten. Zo zag ik laatst dat de kruidvat onder het appartementje waar ik eerst woonde doelwit was van een gewapende overval...
en dan weekend, vakantie, vrij ?quote:
En dan tijd genoeg hebben om mijn verbouwing af te makenquote:Op maandag 23 november 2009 10:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan weekend, vakantie, vrij ?
of iets anders ?
aah okquote:Op maandag 23 november 2009 10:57 schreef styliste het volgende:
[..]
En dan tijd genoeg hebben om mijn verbouwing af te maken
Een steekpartij schijnbaar, één dode en één zwaargewonde.quote:Op maandag 23 november 2009 09:22 schreef Spacekitten het volgende:
Morge
Niemand nog het bericht gelezen van die dode man in de nieuwstraat?
Erg leuk wakker worden, vooral omdat ik in die straat heb gewoond :S
Ah, daarom stonden ze bij St Annaplein "verdekt" opgesteld te kijken naar Kruidvat! Dacht al...quote:Op maandag 23 november 2009 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag zijn ook alle kruidvatten in de stad bewaakt geweest. was bericht van een mogelijke overval.
bericht van die doodde gister wel gehoord toen ik in de friettent stond
Je dacht: "Ze komen me halen!!!" En toen vluchtte je snackbar Den Engel binnen, of niet!quote:Op maandag 23 november 2009 12:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ah, daarom stonden ze bij St Annaplein "verdekt" opgesteld te kijken naar Kruidvat! Dacht al...
Neuh, liep er langs en zaten echt 2 agenten met bekertje koffie en broodje zo naar de deur te kijken en toen ik terugkwam van de markt stonden ze er nog steeds, alleen nu met een blikje cola...quote:Op maandag 23 november 2009 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je dacht: "Ze komen me halen!!!" En toen vluchtte je snackbar Den Engel binnen, of niet!
Mooie baan, toezicht houdenquote:Op maandag 23 november 2009 12:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Neuh, liep er langs en zaten echt 2 agenten met bekertje koffie en broodje zo naar de deur te kijken en toen ik terugkwam van de markt stonden ze er nog steeds, alleen nu met een blikje cola...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |