Ik heb de mijne vanmiddag binnengehaald toen ik toch al doorweekt was...quote:Op maandag 23 november 2009 20:13 schreef Guard het volgende:
ik moet de kliko nog binnenhalen, maar het is me te nat buiten
De mijne hoeft woensdagavond pas naar buitenquote:Op maandag 23 november 2009 20:13 schreef Guard het volgende:
ik moet de kliko nog binnenhalen, maar het is me te nat buiten
mezelf kennende staat ie er dan volgende week nogquote:
Ja toch! Maarja, ben ik toch nog geld kwijt aan mn vriendin, ach heb t r voor overquote:
Als je er zout op doet, dan gaat het water uit z'n lichaampje & dan verschrompelt hij & gaat hij doodquote:Op maandag 23 november 2009 20:17 schreef styliste het volgende:
[..]
nee gemeen....
wat gebeurd er dan?
Spannendquote:Op maandag 23 november 2009 20:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
Ik wil weten hoe lang het duurt voor hij bovenaan is.
Dan gaan ze doodquote:Op maandag 23 november 2009 20:17 schreef styliste het volgende:
[..]
nee gemeen....
wat gebeurd er dan?
ik haat naaktslakken maar dat is wel heel erg zielig...quote:Op maandag 23 november 2009 20:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je er zout op doet, dan gaat het water uit z'n lichaampje & dan verschrompelt hij & gaat hij dood
en langzaam schuimenquote:Op maandag 23 november 2009 20:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je er zout op doet, dan gaat het water uit z'n lichaampje & dan verschrompelt hij & gaat hij dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |