Balen, Iquote:Op maandag 23 november 2009 19:55 schreef styliste het volgende:
[..]
mijnmoet vergaderen tot half 10 s'avonds
[..]
eh... weet ik nog niet.. ik ga eens op zoek naar een slachtoffer denk ik![]()
Eens kijken of ik iemand kan strikken met mijn zelfgemaakte stoofvlees....
Hoe jong wordt je?quote:Op maandag 23 november 2009 19:58 schreef styliste het volgende:
[..]
ja ik baal als een stekker, zit ik een beetje koos werkeloos en zielig alleen op mijn verjaardag te wezen (onder voorbehoud van geen stoofvlees-vrijwilligers)
Maar dat duurt nog eventjes toch?quote:
nee die is niet nep maar het is januari voor je het weet, en ik weet hoe dat gaat met mijn verjaardag, als ik niet op tijd ga slijmen zit ik dus alleenquote:Op maandag 23 november 2009 20:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar dat duurt nog eventjes toch?
of is je geboortedatum op hyves nep?![]()
Ahh, dan komen wij wel met z'n allen op de koffie hoorquote:Op maandag 23 november 2009 20:03 schreef styliste het volgende:
[..]
nee die is niet nep maar het is januari voor je het weet, en ik weet hoe dat gaat met mijn verjaardag, als ik niet op tijd ga slijmen zit ik dus alleen
24 mooie leeftijd <3quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 20:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahh, dan komen wij wel met z'n allen op de koffie stoofvlees hoor
Hehe,quote:
Mja, idd. Wat is nu het probleem dat hij even een boterhammetje komt smeren & hij vraagt het netjesquote:Op maandag 23 november 2009 20:08 schreef Stuurloos het volgende:
Komt er hier net een kerel binnen, of ie even zn boterhammen hier mag smeren. Ik zeg ja prima, daar in dat hoekje (dan kan ik je in de gaten houden). Zegt mn collega, ja dat is een zwerver. Ik zeg, ja ik zag t er niet aan af, ziet er nog vrij normaal uit. Hij zegt, ja anders had ie zn boterhammen wel thuis gesmeerd. Hij begon ze net op te eten, dus ik heb m verzocht om op te bokken. Zegt die kerel, de eerstvolgende keer als de mogelijkheid zch voordoet zal ik een overnachting hier komen doen.
Tja, probeer je iets goeds te doen voor de samenleving, is het nog niet goed.
haha, duurt nog half jaarquote:
Pff, dat duurt bij mij nog kei langquote:
Ik word 25 op Valentijnsdag, dus dubbel feest want de carnavalsoptocht in Tilburg valt op die dagquote:
das wel koel!quote:Op maandag 23 november 2009 20:13 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik word 25 op Valentijnsdag, dus dubbel feest want de carnavalsoptocht in Tilburg valt op die dag
Zozo, wat een feestquote:Op maandag 23 november 2009 20:13 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik word 25 op Valentijnsdag, dus dubbel feest want de carnavalsoptocht in Tilburg valt op die dag
Lekker laten staanquote:Op maandag 23 november 2009 20:13 schreef Guard het volgende:
ik moet de kliko nog binnenhalen, maar het is me te nat buiten
oh de klikoquote:Op maandag 23 november 2009 20:13 schreef Guard het volgende:
ik moet de kliko nog binnenhalen, maar het is me te nat buiten
blerconcoer gister was ook super gaaf.quote:Op maandag 23 november 2009 20:13 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op maandag 23 november 2009 20:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
*Afgeleid is*
Er zit een naaktslak van zo'n vijftien centimeter tegen mijn tuindeurraam geplakt
quote:Op maandag 23 november 2009 20:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
*Afgeleid is*
Er zit een naaktslak van zo'n vijftien centimeter tegen mijn tuindeurraam geplakt
zout opgooienquote:Op maandag 23 november 2009 20:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
*Afgeleid is*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |