Druk op de UvT?quote:Op maandag 23 november 2009 19:31 schreef Guard het volgende:
[..]
nah uitgeput na een dag hard werken
klinkt als een feestjequote:Op maandag 23 november 2009 19:28 schreef Stuurloos het volgende:
[..]Verstandig meid. Vrijdag heb ik een borrel van mn werk in de Bossche Poort in Breda. Pot bedraagt 600 euro en ze rekenen op een man of 20-25. Ik heb er zin an!
Zeker en gratis hapjes dus ik kom wel bezopen aan met mn vriendin (mede-collega) bij mn schoonoudersquote:
nah, maar heb mezelf goed bezig kunnen houden met meerdere klusjesquote:
Ik heb thuis ook nog wel voldoende klusjes als je je verveeltquote:Op maandag 23 november 2009 19:33 schreef Guard het volgende:
[..]
nah, maar heb mezelf goed bezig kunnen houden met meerdere klusjes
grapjasquote:Op maandag 23 november 2009 19:35 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik heb thuis ook nog wel voldoende klusjes als je je verveelt
Een serie; http://www.net5.nl/web/sh(...)179/typeofpage=78934 maar dan op dvdquote:Op maandag 23 november 2009 19:32 schreef Stuurloos het volgende:
Welke film auto? Was gisteravond begonnen aan Inglourious Basterds, wat een aparte film is dat zeg.
En anders had je nog water kunnen dweilen in Pquote:Op maandag 23 november 2009 19:33 schreef Guard het volgende:
[..]
nah, maar heb mezelf goed bezig kunnen houden met meerdere klusjes
Ik kan ook wel wat verzinnen!quote:Op maandag 23 november 2009 19:35 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik heb thuis ook nog wel voldoende klusjes als je je verveelt
heel vriendelijk dat jullie klusjes voor me verzinnen, maar als het schoonmaakklusjes zijn moet ik deze beleefd weigeren, daar hoef ik niet voor te reizen, die heb ik hier zelf nog genoegquote:Op maandag 23 november 2009 19:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan ook wel wat verzinnen!
Moet je alleen een stukje reizen Guard...
Nee hoor, bij mij hoef je niet schoon te maken, dat doet mijn mamaquote:Op maandag 23 november 2009 19:44 schreef Guard het volgende:
[..]
heel vriendelijk dat jullie klusjes voor me verzinnen, maar als het schoonmaakklusjes zijn moet ik deze beleefd weigeren, daar hoef ik niet voor te reizen, die heb ik hier zelf nog genoeg
quote:Op maandag 23 november 2009 19:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]Nee hoor, bij mij hoef je niet schoon te maken, dat doet mijn mama
Tja, ik woon alleen, dus ik doe het zelf en mijn vriendin helpt me een handje als ze er is. Nouja beter gezegd help ik haar een handjequote:Op maandag 23 november 2009 19:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee hoor, bij mij hoef je niet schoon te maken, dat doet mijn mama
Gezelschap nodig?quote:Op maandag 23 november 2009 19:48 schreef styliste het volgende:
ik kom er net achter dat ik op mijn verjaardag helemaal alleen ben... is dat nou niet zielig?
Dat is balen! Hoe komt het?quote:Op maandag 23 november 2009 19:48 schreef styliste het volgende:
ik kom er net achter dat ik op mijn verjaardag helemaal alleen ben... is dat nou niet zielig?
quote:
Hehe, ik had niet anders verwachtquote:Op maandag 23 november 2009 19:49 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Tja, ik woon alleen, dus ik doe het zelf en mijn vriendin helpt me een handje als ze er is. Nouja beter gezegd help ik haar een handje
mijnquote:
eh... weet ik nog niet.. ik ga eens op zoek naar een slachtoffer denk ikquote:
Ahhhquote:Op maandag 23 november 2009 19:55 schreef styliste het volgende:
[..]
mijnmoet vergaderen tot half 10 s'avonds
ja ik baal als een stekker, zit ik een beetje koos werkeloos en zielig alleen op mijn verjaardag te wezen (onder voorbehoud van geen stoofvlees-vrijwilligers)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |