Apple laptops: het resetten van de System Management Controller (SMC)quote:Op woensdag 18 november 2009 21:54 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
En uiteindelijk kwam alles toch nog goed
Screensavers staan in /Library/Screen Savers/ in je eigen usermap of anders op de systeemschijf. Gewoon weggooien denk ik.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:43 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe verwijder ik geinstalleerde screensavers?
Ratquote:Op donderdag 19 november 2009 07:45 schreef Jarno het volgende:
Ah.
Hier zijn we. Wordt dit het topic waar Walt eindelijk zijn 27-inch gaat tonen?.
Ik ben benieuwd welke van de twee eerder isquote:Op donderdag 19 november 2009 08:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Rat
Is dit het topic dat Swets terugkomt?
Waar het hoort, toch?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:07 schreef Svyatagor het volgende:
En nu zitten we weer in hardware..
Klamme handjes?quote:Op donderdag 19 november 2009 00:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ipod touch helaas moeten begraven, zogenaamd vochtschade gevonden. Ding is nooit buitenshuis geweest
Mwoah, OSX is toch ook een heel fijn Apple-product.quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 17:37 schreef De_Hertog het volgende:
Kun je smart playlists in iTunes ook 'nesten'? Ik wil een playlist van alle tracks waarvan ik het hele album nog nooit beluisterd heb
Volgens mij nietquote:Op donderdag 19 november 2009 11:44 schreef De_Hertog het volgende:
Ik had nog een vraag openstaan:
[..]
Nou ja, toeval.. Het voornaamste kritiekpunt op IE is de gebrekkige ondersteuning van standaarden, daarnaast worden nieuwe webstandaarden steeds belangrijker. Dus misschien heeft het dit keer niet eens direct met Apple te makenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:42 schreef Tijn het volgende:
Wat een droefenis weer bij Microsoft... nu hebben ze aangekondigd met IE9 bezig te zijn en waar richten ze zich op? Het beter renderen van HTML5 en CSS3, een betere score in de ACID3-test en een snellere Javascript engine.
Dit is exact waar Safari zich op richtToeval natuurlijk.
En ik laatst nog vol trots verkondigen dat je met iTunes alles wat je wilt in een playlist kunt samenvatten..quote:
Helemaal mee eens, ik vind het ook een prima ontwikkeling. Nog even en het internet is weer echt door iedereen ongeacht platform te bekijkenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:49 schreef Tijn het volgende:
Het is wel mooi om te zien dat ze bij de ontwikkeling van Internet Explorer zich nu moeten optrekken aan de andere browsers en dat ook doen. Op dit moment houdt IE de ontwikkeling van het web alleen maar tegen, maar gelukkig hebben de andere browsers een dusdanig dwingend effect op MS dat ze wel mee moeten in de ontwikkeling van het web.
Ik denk dat ze eigenlijk liever niet hadden gehad dat zaken als HTML5 en een snelle Javascript-engine in IE terecht zouden komen, omdat dat Silverlight weer ondermijnt. Maar omdat ze zo hopeloos te kijk worden gezet door de andere browserfabrikanten, zullen ze nu wel mee moeten.
Het doel van Microsoft zal wel zijn om Apple te wordenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:42 schreef Tijn het volgende:
Wat een droefenis weer bij Microsoft... nu hebben ze aangekondigd met IE9 bezig te zijn en waar richten ze zich op? Het beter renderen van HTML5 en CSS3, een betere score in de ACID3-test en een snellere Javascript engine.
Dit is exact waar Safari zich op richtToeval natuurlijk.
Ze zijn nu 3 weken bezig met IE9 en halen "al" 32/100 bij ACID3... De meeste andere browsers zaten al boven de 50 toen de test uit kwam, anderhalf jaar geleden, maar in Redmond hebben ze al een klein feestje omdat ze van 20 naar 32 zijn gestegen
Bij een Smart Playlist dit invullen: [ Playcount ] [ is ] [ 0 ]quote:Op donderdag 19 november 2009 11:44 schreef De_Hertog het volgende:
Ik had nog een vraag openstaan:
[..]
True maar toch beschouw ik mijn Macs niet als gadgets..quote:Op donderdag 19 november 2009 10:46 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mwoah, OSX is toch ook een heel fijn Apple-product.
Volgens mij gaat dat op de website op serienummer, en heb je de bon helemaal niet nodig omdat zij weten wanneer 'ie verkocht is?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:18 schreef nelisb het volgende:
Ik zit in Miami op dit moment en krijg het verzoek om een iPod nano 16gig mee te nemen voor mijn neefje. Omgerekend scheelt het 50¤ dus de moeite waard op 179¤.
Met de bon heb ik toch gewoon garantie in Nederland?
Zonder de bon ook. Gaat op serienummer.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:18 schreef nelisb het volgende:
Ik zit in Miami op dit moment en krijg het verzoek om een iPod nano 16gig mee te nemen voor mijn neefje. Omgerekend scheelt het 50¤ dus de moeite waard op 179¤.
Met de bon heb ik toch gewoon garantie in Nederland?
Veel playzier ermeequote:Op donderdag 19 november 2009 18:41 schreef Tally het volgende:
Ik mag hier officieel nu ook posten
Ik heb mijn MacBookPro binnen
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://cgi.ebay.com.au/Ki(...)5ed6b1#ht_6151wt_940
Vraag namens m'n vader: past dit in de nieuwe iMacs i5?
Thnx. Hij heeft ondertussen contact met de verkoper gehad en die gaf aan dat 't geschikt is, dus hij heeft besteldquote:Op donderdag 19 november 2009 19:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Goedkoopste in de Pricewatch is ¤85,93 (excl. verzendkosten), dus lijkt me een goede deal!
Nicequote:Op donderdag 19 november 2009 18:41 schreef Tally het volgende:
Firefox?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef Lakai het volgende:
Hmm, ik kan mijn webmail van de universiteit niet gebruiken met safari...Weet iemand hier iets voor?
Het is wat sneller en compacter. Verder scheelt het niet zo veel, als je veel gebruik maakt van sites die alleen in firefox werken kun je inderdaad overwegen firefox voor alles te gebruikenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:18 schreef Lakai het volgende:
Dat is wel
de makkelijkste oplossing ja
heeft Safari nog meerwaarde tov Firefox? Anders stap ik inderdaad net zo makkelijk over.
Heb je dan ook al lopen rellen in een Windows topic?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:41 schreef Tally het volgende:
Zoals Walter zegt, eerst ontgroenen!quote:Op donderdag 19 november 2009 18:41 schreef Tally het volgende:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Oh ja, mijn iMac. Ik zou bijna vergeten dat ik die ook nog besteld had.
Nog even en je kunt hem direct weer sobchakken voor het nieuwe model met iLife '10.quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Oh ja, mijn iMac. Ik zou bijna vergeten dat ik die ook nog besteld had.
Straks is je werk 3 keer zo snel klaar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Probleem is: ik wacht er al zo lang op dat ik niet eens enthousiast meer ben. Straks staat ie hier en ga ik er gewoon op werken zonder er eerst dagen naar te turen.
Das een makkie!quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Post dit plaatje anders maar even in het W7 topic, Tally....
Allaaaaaaaaaaaang gebeurt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:42 schreef Junkie het volgende:
[..]
Zo moeilijk zijn we niet.![]()
Maar 't moet wel gebeuren.
Thanksquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Welkom aan boord van de AppleSC, moppie.
Heb 't gezien.quote:
Je moet Windows ook niet willen gebruiken voor kritieke taken, zoals tekstverwerken, internetten en dingen opslaan. Daar heb je toch een Mac voor?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:18 schreef Jarno het volgende:
Oh great.
IE crashed nu ook als ik wat wil downloaden (bij het saven). Hiep hoi.
Mijn baas denkt dat ik Windows nodig heb om productief te kunnen zijn. Ik zeg, geef me een MBP met Fusion en ik ben heppiedepeppie. Maar nee, laten we in plaats daarvan een monsterlelijke HP laptop gebruiken die ook veel te duur is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je moet Windows ook niet willen gebruiken voor kritieke taken, zoals tekstverwerken, internetten en dingen opslaan. Daar heb je toch een Mac voor?
HP ook nogquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mijn baas denkt dat ik Windows nodig heb om productief te kunnen zijn. Ik zeg, geef me een MBP met Fusion en ik ben heppiedepeppie. Maar nee, laten we in plaats daarvan een monsterlelijke HP laptop gebruiken die ook veel te duur is.
Misschien moet je hem eens een mailtje sturen met je crashes van vandaag en hoeveel tijd dat kost, kijken hoe productief hij je dan nog vindtquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mijn baas denkt dat ik Windows nodig heb om productief te kunnen zijn. Ik zeg, geef me een MBP met Fusion en ik ben heppiedepeppie. Maar nee, laten we in plaats daarvan een monsterlelijke HP laptop gebruiken die ook veel te duur is.
En je baas geeft je er ook nog illegale software bijquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, nee.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Legaal is namelijk crashvrij
Jaja. Officiele Windows 7 Professional (quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En je baas geeft je er ook nog illegale software bij
Legaal is namelijk crashvrij
Mja. Ik heb gewoon geen keus. Ik heb ook zoiets van geef mensen 2 of 3 mille voor een werkplek, zolang ze zelf zorgen dat ze er hun werk mee kunnen doen is het goed toch?quote:
quote:
Jamaar.... dat is de standaard reactie bij crashende (windows) softwarequote:Op vrijdag 20 november 2009 13:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jaja. Officiele Windows 7 Professional ()versie hoor.
Zet er dan Safari opquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:56 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, Google browser
Hehe, ik weet niet of in osx86 aan de lul krijg op een HP. Vond het op m'n netbookje al een crime.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zet er dan Safari op
Of bouw een hackintosh, gewoon, omdat het kan.
Het gaat om een statement, dan moet je niet met praktische bezwaren aankomen natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hehe, ik weet niet of in osx86 aan de lul krijg op een HP. Vond het op m'n netbookje al een crime.
Ik heb m'n XP laptop wel eens helemaal omgebouwd tot OSX lookalike.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het gaat om een statement, dan moet je niet met praktische bezwaren aankomen natuurlijk.
Ook goed. Ga je gang:quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb m'n XP laptop wel eens helemaal omgebouwd tot OSX lookalike..
Desnoods met externe grafischekaart etcquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het gaat om een statement, dan moet je niet met praktische bezwaren aankomen natuurlijk.
Is erg okay hoor. Fusion 3 is bloedjebloedjesnel. Op full screen heb je amper door dat je virtueel bezig bent.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:20 schreef Tally het volgende:
Fuck it. Ik heb ff gekeken maar ik heb gewoon VMWare Fusion aangevraagd,
Daarom. En ik vind het handiger dan gekut met gratis zooi waarvan ik straks niet meer weet hoe ik het voor elkaar gekregen heb.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Is erg okay hoor. Fusion 3 is bloedjebloedjesnel. Op full screen heb je amper door dat je virtueel bezig bent.
Ik vind het vooral handig omdat wij op de zaak ook bijna 100% VMWare gebruiken en ik dus zo een vm-etje mee naar huis kan nemen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarom. En ik vind het handiger dan gekut met gratis zooi waarvan ik straks niet meer weet hoe ik het voor elkaar gekregen heb.
Dus ik wil het!
Gebruiken wij hier ook vaak maar ik neem mijn MBP dan gewoon mee naar huisquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind het vooral handig omdat wij op de zaak ook bijna 100% VMWare gebruiken en ik dus zo een vm-etje mee naar huis kan nemen.
Yeahyeahyeah.quote:
quote:
Windows ook.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:41 schreef Jarno het volgende:
Dualboot is zooooooo 1994 Tal.
Geil hequote:
Ja maar ik moet helaas wel J.quote:
Ik hoop dat ze het boven niet lezenquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.macworld.com/a(...)tml?lsrc=rss_reviews
Ik haat dit soort linksquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.macworld.com/a(...)tml?lsrc=rss_reviews
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crashlog heb ik in de spoiler geplaatst.
Aantal keer gebeurde de kernel panic direct na de startup..
[ Bericht 0% gewijzigd door Superhuuper op 20-11-2009 20:49:09 ]
quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:30 schreef Superhuuper het volgende:
Mijn vader heeft op zijn iMac de afgelopen week een aantal keer een kernel panic meegemaakt.
Iemand hier enig idee waar dit aan kan liggen?Klinkt als een hardware-probleem. Probeer eens de Apple Hardware Test van je OS X disk te draaien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crashlog heb ik in de spoiler geplaatst.
Aantal keer gebeurde de kernel panic direct na de startup..
http://support.apple.com/kb/HT1509Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
Mac OS X draait geen Windowssoftware, en Windows draait geen OS X-software. Ja dus.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:47 schreef Mindstate het volgende:
Voor Photoshop heb je een speciale Mac-versie nodig toch?
hihihih je mist de e....quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Not yet shipped...
..stelletje ho.ren!
ja heuj zo lang heb ik hem nog niet... wie wat waar en hoe?quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:13 schreef TwyLight het volgende:
In safari via instellingen debuggen menu aanzetten en dan als client IE instellen?
kan t kloppen dat ik niet kan tikken als ik zo op de site zit?quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:24 schreef TwyLight het volgende:
Safari -> Voorkeuren -> Geavanceerd
[ afbeelding ]
onderaan dat vinkje aandoen
Ontwikkel -> Gebruikersagent -> Internet Explorer 8.0
nou euhm... t werkt... maar daar is alles mee gezegd... die site werkt van zichzelf al kut... dus ja als je dan ook nog moet kutten om in te loggen en daarna niet eens fatsoenlijk een klik kan doen dan denk ik... stik de moord!quote:
We hebben niet allemaal onze naam in het blauw staan; voor je het weet doe ik een Swets en heb ik een ban van zes jaar aan mijn broek.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Tally het volgende:
[..]
hihihih je mist de e....
Hoeren moet daar staan hhihihihihi
Waar ben je het tegengekomen ?quote:Op zaterdag 21 november 2009 03:03 schreef nelisb het volgende:
Nieuwe kassa systeem van Apple is echt relax.
iPod, artikel scannen. Creditcard door de sleuf van iPod, extra hoesje zit erom heen. Je naam komt tevoorschijn. Bon naar email adres. Midden in de winkel
Nou als je hoer roept word je niet meteen gebant hoorquote:Op zaterdag 21 november 2009 08:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal onze naam in het blauw staan; voor je het weet doe ik een Swets en heb ik een ban van zes jaar aan mijn broek.
HOER!quote:Op zondag 22 november 2009 17:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou als je hoer roept word je niet meteen gebant hoor
I love it when you talk dirtyquote:
Voeg mij maar toe op msnquote:Op zondag 22 november 2009 18:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Voeg me maar toe op msn: loveshookerswithmacs@hotmail.com
Miami beach Apple store. Waar ik eergisteren nog was, helaas nu weer in het koude Nederland.quote:Op zondag 22 november 2009 17:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar ben je het tegengekomen ?
Wat is de score?quote:Op zondag 22 november 2009 18:41 schreef nelisb het volgende:
[..]
Miami beach Apple store. Waar ik eergisteren nog was, helaas nu weer in het koude Nederland.
Ligt eraan, wat wil je precies in een mediaspeler?quote:Op zondag 22 november 2009 21:38 schreef Beaudelaire het volgende:
Vraagje: is de iPod Touch 32 GB (versie 3) een aanrader?
Ik wil nl. zo een kopen en heb wat hulp nodig.
Veel muziek, beetje films en wellicht wat games. Ik gebruik de iPod vaak tijdens mijn postwijk (dan zit ie in mijn broekzak), geeft dat problemen? En kan ik moeiteloos een nummer skippen, terwijl ie in mijn broekzak zit?quote:Op zondag 22 november 2009 21:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ligt eraan, wat wil je precies in een mediaspeler?
skippen gaat niet lukken, touchscreen reageert enkel op je vingers.quote:Op zondag 22 november 2009 21:44 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Veel muziek, beetje films en wellicht wat games. Ik gebruik de iPod vaak tijdens mijn postwijk (dan zit ie in mijn broekzak), geeft dat problemen? En kan ik moeiteloos een nummer skippen, terwijl ie in mijn broekzak zit?
Tegenwoordig wordt de touch geleverde met dezelfde headphones als de iPhone, met microfoon en afstandsbediening dus.quote:Op zondag 22 november 2009 21:47 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
skippen gaat niet lukken, touchscreen reageert enkel op je vingers.
Er zit dus een headset bij waarmee je kunt skippen?quote:Op zondag 22 november 2009 21:55 schreef nelisb het volgende:
Skippen met de headset zoals met de iPhone?
iPod Touch heeft niet zo'n ding volgens mijquote:Op zondag 22 november 2009 21:55 schreef nelisb het volgende:
Skippen met de headset zoals met de iPhone?
Ik vind iTunes veel toffer, gebruik het ook bij mijn 'oude' iPod.quote:Op zondag 22 november 2009 21:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt de touch geleverde met dezelfde headphones als de iPhone, met microfoon en afstandsbediening dus.
Verder voldoet de touch zo te horen prima aan je eisen. Dan moet je alleen nog weten dat je je muziekverzameling in iTunes moet hebben om het op de iPod te krijgen. Sommige mensen willen nogal anal per sé hun muziek handmatig indelen in mapjes op hun schijf, en die dan overslepen naar een speler die zich als usb-stick gedraagt. Dat is 'handig' ofzo.
Volgens Apple.com wel.quote:Op zondag 22 november 2009 21:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
iPod Touch heeft niet zo'n ding volgens mij
Als je achter een zin een vraagteken zet (met daarbij de conventie voor een vragende zin in ogenschouw nemend) is het toch aal vraag?quote:Op zondag 22 november 2009 21:38 schreef Beaudelaire het volgende:
Dat begrijp ik ook nog steeds niet. Waarom zou je dat in godsnaam willen???quote:Op zondag 22 november 2009 21:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt de touch geleverde met dezelfde headphones als de iPhone, met microfoon en afstandsbediening dus.
Verder voldoet de touch zo te horen prima aan je eisen. Dan moet je alleen nog weten dat je je muziekverzameling in iTunes moet hebben om het op de iPod te krijgen. Sommige mensen willen nogal anal per sé hun muziek handmatig indelen in mapjes op hun schijf, en die dan overslepen naar een speler die zich als usb-stick gedraagt. Dat is 'handig' ofzo.
quote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Hoe werkt dat dan?
Ik heb die functie dan namelijk nog niet ontdekt
Dubbelklik
En dat na al die maanden.
Je bent niet de eerste! Hopelijk maakt dat het iets dragelijker.quote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Hoe werkt dat dan?
Dubbelklik
Ja, weet alleen niet hoe het met de Touch zit, aansluiting heeft hetzelfde formaat maar ik weet wel dat mijn iPhone 3GS niet aan mijn iPod-mini-lader wil ivm te laag amperage ofzo. Mijn Nano doet het dan weer prima er op.quote:Op zondag 22 november 2009 22:12 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik heb een soort van deck, waarbij ik de vijfde generatie iPod opzet en hij dan oplaadt. Lukt dit ook voor de iPod Touch?
Samenvatting: hebben de iPod Touch en de 'andere' iPod dezelfde oplaadaansluiting?
Deze dus:
[ afbeelding ]
begin 2010 is met 6 weken! Niet perse nu nodig. Dan is de conclusie duidelijk toch?quote:Op zondag 22 november 2009 22:37 schreef Jahr00n het volgende:
Ik begin nu echt hard te twijfelen om nu de nieuwe macbook te kopen of tot begin 2010 te wachten en een pro te kopen. Momenteel niet persé een laptop nodig maar het is toch wel makkelijk. Een keuze maken is echt moeilijk.
Photo Booth... wie bedenkt die programmanamen. Ik maar zoeken naar Isight en zo (google)quote:
iStatquote:Op zondag 22 november 2009 22:39 schreef katerwater het volgende:
Is er eigenlijk een programma waarmee je de batterijstats van je Ipod kan meten? Kan coconut dat?
newbiequote:Op zondag 22 november 2009 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Photo Booth... wie bedenkt die programmanamen. Ik maar zoeken naar Isight en zo (google)
sssst!quote:
Ja.quote:Op zondag 22 november 2009 21:38 schreef Beaudelaire het volgende:
Overigens is 3 keer klikken achter elkaar vorigequote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Hoe werkt dat dan?
Dubbelklik
Aansluitingen zijn allemaal hetzelfde maar wat betreft het opladen, dat komt omdat tijdens de Touch 2e gen. en iPod nano 4th gen. (en de iPod classic vanaf de 120 GB) het opladen is veranderd. (hoger ampere ofzo?) Met als gevolg dat oude opladers en oudere (sound)docks vanaf deze generaties iPods die niet meer opladen.quote:Op zondag 22 november 2009 22:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, weet alleen niet hoe het met de Touch zit, aansluiting heeft hetzelfde formaat maar ik weet wel dat mijn iPhone 3GS niet aan mijn iPod-mini-lader wil ivm te laag amperage ofzo. Mijn Nano doet het dan weer prima er op.
Volgens mij ging het opladen vroeger via de Firewire-pin in de dock-connector, maar is dat al lang geleden vervangen door opladen via USB. Moderne iPods hebben die Firewire-pin niet meer, dus kan je ze niet opladen met oude adapters.quote:Op maandag 23 november 2009 00:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Aansluitingen zijn allemaal hetzelfde maar wat betreft het opladen, dat komt omdat tijdens de Touch 2e gen. en iPod nano 4th gen. (en de iPod classic vanaf de 120 GB) het opladen is veranderd. (hoger ampere ofzo?) Met als gevolg dat oude opladers en oudere (sound)docks vanaf deze generaties iPods die niet meer opladen.
Disclaimer: Deze zin kan grammaticaal fout zijn maar daarvoor ben ik in te hoge sferen
Samen met de headset en voip is het dan nagenoeg een iPhonequote:Op zondag 22 november 2009 22:18 schreef Junkie het volgende:
Here We Go Again: Camera Equipped iPod Touch This Spring?
Oh het wordt nog mooier System preferences blijft crashenquote:Op zondag 22 november 2009 23:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Volgens is mijn hardeschijf (van mijn MacBook) aan het dood gaan
-Bij het formatteren van mijn hardeschijf van mijn iPod liep disk utility tot 2 keer toe vast, en de 3e keer kreeg ik een kernel panic
-Mijn preview werkt niet meer, als ik dat doe crashed finder en start hij die opnieuw op.
-Safari werkt sinds 2 dagen ook niet meer (Kan dit te maken hebben met een update wellicht)
Hoe dan ook ik maak nu een back up van mijn belangrijkste bestanden en dan download ik maar zo'n diagnose dvd van apple (had ik net verwijderd verdomme)
Geen bon en afkomstig uit Rotterdam: think I'll passquote:Op maandag 23 november 2009 17:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Voor de liefhebbers...
[TK] iPhone 3GS 16Gb
Whehe .. hmmm jaquote:Op maandag 23 november 2009 18:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Geen bon en afkomstig uit Rotterdam: think I'll pass
En tevens een user met maar 14 posts die pas een week geregistreerd is.quote:Op maandag 23 november 2009 18:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Geen bon en afkomstig uit Rotterdam: think I'll pass
Oplaadbaar batterijen? Anders batterijen van de iKea: 10 stuks voor 1,50. Probleem opgelost.quote:Op maandag 23 november 2009 23:27 schreef Lakai het volgende:
Ik vind het echt niet zo relax dat de muis en toetsenbord op batterijen gaan...
Okee, ik heb ze niet uit gezet elke keer als ik niet achter de mac zit, voortaan doe ik dat maar wel...anders ben ik om de maand batterijen aan het vervangen van beiden.
Setje eneloops van Sanyo of Recycko+ van GP kopen. Die batterijen lopen veel langzamer leeg dan andere batterijen als je ze niet gebruikt.quote:Op maandag 23 november 2009 23:27 schreef Lakai het volgende:
Ik vind het echt niet zo relax dat de muis en toetsenbord op batterijen gaan...
Okee, ik heb ze niet uit gezet elke keer als ik niet achter de mac zit, voortaan doe ik dat maar wel...anders ben ik om de maand batterijen aan het vervangen van beiden.
Ik ga zo ook maar weer es bellen. Ff kijken of ze een exacte dag van levering kunnen aangeven (hopelijk vrijdag). Andere dagen ben ik zéker niet thuis en heb geen zin om de iMac en de rest van de bestelling ergens in Eindhoven bij UPS te gaan ophalen ofzo.quote:
Op mijn Macbook is VirtualBox factor 6 sneller dan VMWare Fusion 2. Gratis zooi?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarom. En ik vind het handiger dan gekut met gratis zooi waarvan ik straks niet meer weet hoe ik het voor elkaar gekregen heb.
Dus ik wil het!
Kan ook gewoon in VirtualBox hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind het vooral handig omdat wij op de zaak ook bijna 100% VMWare gebruiken en ik dus zo een vm-etje mee naar huis kan nemen.
Samen met vijf andere personen die ik ken was VMWare Fusion 2.0 stronttraag. Ik heb het over lag van enkele seconden. Verder staat het internet er vol mee.quote:
Als je gaat gamen kan ik het begrijpen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:05 schreef Tally het volgende:
Ik heb Virtualbox gebruikt en ging lekker alleen wil ik doormiddel van ReFit kunnen aangeven met welk OS ik opstart.
En dat is me niet gelukt
Bij Fusion lukte me dat wel. Vandaar dat ik de makkelijke weg kies en Fusion bestel
Ff gebeld met vriendelijke Apple-mevrouw in Ierland. Donderdag is naar alle verwachting eerste afleverpogingquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar weer es bellen. Ff kijken of ze een exacte dag van levering kunnen aangeven (hopelijk vrijdag). Andere dagen ben ik zéker niet thuis en heb geen zin om de iMac en de rest van de bestelling ergens in Eindhoven bij UPS te gaan ophalen ofzo.
Ook zonder dingen die boeiend waren was het bij mij baggertraag. Startmenu deed al moeilijk, laat staan als ik een leuke applicatie ging openen. Nou, dan kon ik koffie gaan drinken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:10 schreef Jarno het volgende:
Ik heb er iig geen klachten over. Maar goed, ik doe er verder ook weinig boeiends mee behalve VPN-en en RDP-en. Ik merk weinig verschil tussen een W7 machine in Workstation 7 of in Fusion 2. En dan heb ik Fusion 3 nog geeneens geprobeerd.
Acuut annuleren en in de winkel ophalen die iMac.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ff gebeld met vriendelijke Apple-mevrouw in Ierland. Donderdag is naar alle verwachting eerste afleverpoging. Dus zorgen dat ik vrijdag thuis ben
.
?quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:15 schreef Jarno het volgende:
Nounou. Je hebt er kennelijk nogal verstand van..
Never mind. Maar een bedrijf afkraken op een niche product als Fusion terwijl ze ook producten als ESX, Workstation, Lab Manager en View in het portfolio hebben is nogal... kortzichtig.quote:
Ik heb een custom i7 (grote HD) waarop ik al weken wacht, dus ik wacht wel ff af....quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Acuut annuleren en in de winkel ophalen die iMac.
http://www.engadget.com/2(...)-doa-including-ours/
Als je product bij 10% van de userbase niet werkt, en je dan vervolgens je vingers in je oren steekt en heel hard "LALALALALALA ER ZIJN GEEN PROBLEMEN" roept, om daarna een betaalde upgrade uit te brengen die de problemen oplost. Nee, dan verlies je mijn zege heel snel.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Never mind. Maar een bedrijf afkraken op een niche product als Fusion terwijl ze ook producten als ESX, Workstation, Lab Manager en View in het portfolio hebben is nogal... kortzichtig.
Maar hey, als zo'n gratis ding het voor jou doet, geweldig toch?
Ff kijken hoor:quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je product bij 10% van de userbase niet werkt
Ik hou er over op. Als ik 79 dollar betaal en ik heb problemen verwacht ik dat het opgelost wordt. Niet dat ik meer moet betalen om de problemen op te lossen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ff kijken hoor:
http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=virtualbox+slow+performance&meta=&aq=2&oq=virtualbox+slow
Wel leuk zo'n Google search results paginaatje maar het zegt zo... niks.
Ohjee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:23 schreef Junkie het volgende:
Core i7 iMacs showing up DOA -- including ours
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Misschien draait Fok! ook wel op een Core i7, gaat lekker zo..
quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:42 schreef Renesite het volgende:
Draaiden ze maar op MAC/Apple servers...
Onbetaalbaar. Je ziet het niet veel en ach, zal dat nou zoveel oplossen...quote:
Ligt echt aan 't oor.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:43 schreef no1uknow het volgende:
Die zitten echt voor geen meter.
Dat zie je toch?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:15 schreef Renesite het volgende:
Ja, wat houdt die aanbieding in dan?
Zat op de verschillende apr sites te kijkenquote:
Is dat wat? Prima prijs lijkt mij, maar iemand ervaring met die Bose dingen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:07 schreef -Menn0- het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gelijk even besteld![]()
En dan vrijdag een nieuwe MacBook om ze op aan te sluiten?zou wel vet zijn als er een mooie aanbieding kwam
![]()
http://www.1dayfly.nl/
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Finder crashed als ik een hot corner in ga voor all windows![]()
Ik haat mijn leven
Kras, kras, kras...quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Finder crashed als ik een hot corner in ga voor all windows![]()
Ik haat mijn leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:26 schreef Junkie het volgende:
[..]
Kras, kras, kras...+1 voor matchende haarkleur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
Toen ik 15 was had ik windows xp op een compaqquote:Op woensdag 25 november 2009 00:06 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik wil deze taart vandaag : [ afbeelding ]
Apple een scherpe aanbiedingen.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik wil mss iMac kopen Quad, 27" maarja as vrijdag is black friday met aanbiedingen weet iemand hoeveel de aanbieding is? Ik hoop op ¤200+
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:26 schreef Junkie het volgende:
[..]
Kras, kras, kras...Nou bijna welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er ook achter gekomen dat de cd-drive er wat schuin inzit, ik moet die dvd's er nu echt indrukken wil ik ze er in hebbenDus
![]()
Kun je vergeten. Kan me niet voordstellen dat ze 10% afprijzen. Hebben ze ook helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik wil mss iMac kopen Quad, 27" maarja as vrijdag is black friday met aanbiedingen weet iemand hoeveel de aanbieding is? Ik hoop op ¤200+
Denk ik ook niet nee. Het zal wel weer vooral om accessoires gaan, die flink in prijs zakken.quote:Op woensdag 25 november 2009 08:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kun je vergeten. Kan me niet voordstellen dat ze 10% afprijzen. Hebben ze ook helemaal niet nodig.
Vorig jaar gingen ze maximaal tot 5% kortingquote:Op woensdag 25 november 2009 00:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Vorig jaar een iPhone 3G dock gekocht.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen ze maximaal tot 5% kortingPlus GRATIS verzending
Wat ze eigenlijk altijd al doen vanaf ¤119,-
Van Hak, neem ik aanquote:Op woensdag 25 november 2009 08:35 schreef Tally het volgende:
Ik heb een Appelmoes besteldIk vind hem zo cute
quote:Het doet ons genoegen u te kunnen meedelen dat uw producten in één zending zijn samengevoegd en binnenkort worden afgeleverd.
quote:
Schiet ook niet op daar...quote:Op woensdag 25 november 2009 12:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Not yet shipped
Ships: 5 - 7 business days
Je moest eens weten hoe vaak er aan mijn poort gesniffed wordt. Af en toe gewoon een dikke scheet laten en er niet zo druk over maken..quote:Op woensdag 25 november 2009 16:29 schreef Junkie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Google? Wat wil je weten?
[ link | afbeelding ]
Euhmmzz okay???
Vandeweek Little Snitch geinstaleerd en hij geeft soms wel aparte meldingen aan. Iets om zorgen over te maken? Of dit verder normaal?
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:25 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Same hereben benieuwd of Bose zn naam waar kan maken :p
Ik heb wat reviews gelezen en besloot het maar niet te doen. De Sennheisers CX500 die ik hier heb liggen werken nog erg prima.quote:
Als ze niet fijn zijn verkoop ik ze gewoon weerquote:Op woensdag 25 november 2009 17:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik heb wat reviews gelezen en besloot het maar niet te doen. De Sennheisers CX500 die ik hier heb liggen werken nog erg prima.
quote:Op zaterdag 25 november 2017 17:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)9-worden-bekend.html
[ afbeelding ]
* Walter_Sobchak annuleert iMac i80 en wacht op iMac i100
Die heb ik hier ook nogquote:Op woensdag 25 november 2009 17:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik heb wat reviews gelezen en besloot het maar niet te doen. De Sennheisers CX500 die ik hier heb liggen werken nog erg prima.
quote:Op woensdag 25 november 2009 17:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als ze niet fijn zijn verkoop ik ze gewoon weer
Nou mensen, stop de persen, nieuwe processor sneller dan oude.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)9-worden-bekend.html
[ afbeelding ]
* Walter_Sobchak annuleert iMac i7 en wacht op iMac i9
Nicequote:Op woensdag 25 november 2009 17:55 schreef Haunter het volgende:
Sinds gister trotse eigenaar van de iMac 21,5 inch.
Vorige week daar nog fikse kortingen!quote:Op woensdag 25 november 2009 18:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik wist niet dat zelfs Wehkamp Macbooks verkoopt
http://www.wehkamp.nl/com(...)macbook/C09_I08_MAC/
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Komt de iMac met Intel i9 er ook al aan? Kan ik beter even wachten.-
?quote:
Die nieuwe iMac's zijn net uit.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:10 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
?
Ik bedoel op aankondigen van nieuwe mac series. Tenminste als ze komen. I9 maakt gehakt van de i7.
Da's sarcastisch bedoeld, hoop ik?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:17 schreef maess het volgende:
Ik had zelf liever een snellere imac gezien met wat betere specs, dus ik wacht ook nog even.
ja maar als apple kennende lanceren ze zo weer een nieuwe lijn of producten.,quote:Op woensdag 25 november 2009 21:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Die nieuwe iMac's zijn net uit.
Zal wel meevallen. Zie When to buy-guide.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:22 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
ja maar als apple kennende lanceren ze zo weer een nieuwe lijn of producten.,
Die kutkaart die apple blijft gebruiken, de 9400M, houd de grafische branche * 3d, video * niet bij. En dat is jammer.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's sarcastisch bedoeld, hoop ik?. Of houdt de huidige iMac je niet bij?
i7 geen oplossing?,quote:Op woensdag 25 november 2009 21:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Komt de iMac met Intel i9 er ook al aan? Kan ik beter even wachten.-
Die zit niet in de 27".quote:Op woensdag 25 november 2009 21:26 schreef maess het volgende:
[..]
Die kutkaart die apple blijft gebruiken, de 9400M, houd de grafische branche * 3d, video * niet bij. En dat is jammer.
Nee daar zit een 'fantastische' ATI in.quote:
Dan ben je meer afhankelijk van de processor en die upgraden ze dan weer wel fatsoenlijk bij apple.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik werk ook in de grafische sector alleen niet met 3D progs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |