Apple laptops: het resetten van de System Management Controller (SMC)quote:Op woensdag 18 november 2009 21:54 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
En uiteindelijk kwam alles toch nog goed
Screensavers staan in /Library/Screen Savers/ in je eigen usermap of anders op de systeemschijf. Gewoon weggooien denk ik.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:43 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe verwijder ik geinstalleerde screensavers?
Ratquote:Op donderdag 19 november 2009 07:45 schreef Jarno het volgende:
Ah.
Hier zijn we. Wordt dit het topic waar Walt eindelijk zijn 27-inch gaat tonen?.
Ik ben benieuwd welke van de twee eerder isquote:Op donderdag 19 november 2009 08:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Rat
Is dit het topic dat Swets terugkomt?
Waar het hoort, toch?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:07 schreef Svyatagor het volgende:
En nu zitten we weer in hardware..
Klamme handjes?quote:Op donderdag 19 november 2009 00:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ipod touch helaas moeten begraven, zogenaamd vochtschade gevonden. Ding is nooit buitenshuis geweest
Mwoah, OSX is toch ook een heel fijn Apple-product.quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 17:37 schreef De_Hertog het volgende:
Kun je smart playlists in iTunes ook 'nesten'? Ik wil een playlist van alle tracks waarvan ik het hele album nog nooit beluisterd heb
Volgens mij nietquote:Op donderdag 19 november 2009 11:44 schreef De_Hertog het volgende:
Ik had nog een vraag openstaan:
[..]
Nou ja, toeval.. Het voornaamste kritiekpunt op IE is de gebrekkige ondersteuning van standaarden, daarnaast worden nieuwe webstandaarden steeds belangrijker. Dus misschien heeft het dit keer niet eens direct met Apple te makenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:42 schreef Tijn het volgende:
Wat een droefenis weer bij Microsoft... nu hebben ze aangekondigd met IE9 bezig te zijn en waar richten ze zich op? Het beter renderen van HTML5 en CSS3, een betere score in de ACID3-test en een snellere Javascript engine.
Dit is exact waar Safari zich op richtToeval natuurlijk.
En ik laatst nog vol trots verkondigen dat je met iTunes alles wat je wilt in een playlist kunt samenvatten..quote:
Helemaal mee eens, ik vind het ook een prima ontwikkeling. Nog even en het internet is weer echt door iedereen ongeacht platform te bekijkenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:49 schreef Tijn het volgende:
Het is wel mooi om te zien dat ze bij de ontwikkeling van Internet Explorer zich nu moeten optrekken aan de andere browsers en dat ook doen. Op dit moment houdt IE de ontwikkeling van het web alleen maar tegen, maar gelukkig hebben de andere browsers een dusdanig dwingend effect op MS dat ze wel mee moeten in de ontwikkeling van het web.
Ik denk dat ze eigenlijk liever niet hadden gehad dat zaken als HTML5 en een snelle Javascript-engine in IE terecht zouden komen, omdat dat Silverlight weer ondermijnt. Maar omdat ze zo hopeloos te kijk worden gezet door de andere browserfabrikanten, zullen ze nu wel mee moeten.
Het doel van Microsoft zal wel zijn om Apple te wordenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:42 schreef Tijn het volgende:
Wat een droefenis weer bij Microsoft... nu hebben ze aangekondigd met IE9 bezig te zijn en waar richten ze zich op? Het beter renderen van HTML5 en CSS3, een betere score in de ACID3-test en een snellere Javascript engine.
Dit is exact waar Safari zich op richtToeval natuurlijk.
Ze zijn nu 3 weken bezig met IE9 en halen "al" 32/100 bij ACID3... De meeste andere browsers zaten al boven de 50 toen de test uit kwam, anderhalf jaar geleden, maar in Redmond hebben ze al een klein feestje omdat ze van 20 naar 32 zijn gestegen
Bij een Smart Playlist dit invullen: [ Playcount ] [ is ] [ 0 ]quote:Op donderdag 19 november 2009 11:44 schreef De_Hertog het volgende:
Ik had nog een vraag openstaan:
[..]
True maar toch beschouw ik mijn Macs niet als gadgets..quote:Op donderdag 19 november 2009 10:46 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mwoah, OSX is toch ook een heel fijn Apple-product.
Volgens mij gaat dat op de website op serienummer, en heb je de bon helemaal niet nodig omdat zij weten wanneer 'ie verkocht is?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:18 schreef nelisb het volgende:
Ik zit in Miami op dit moment en krijg het verzoek om een iPod nano 16gig mee te nemen voor mijn neefje. Omgerekend scheelt het 50¤ dus de moeite waard op 179¤.
Met de bon heb ik toch gewoon garantie in Nederland?
Zonder de bon ook. Gaat op serienummer.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:18 schreef nelisb het volgende:
Ik zit in Miami op dit moment en krijg het verzoek om een iPod nano 16gig mee te nemen voor mijn neefje. Omgerekend scheelt het 50¤ dus de moeite waard op 179¤.
Met de bon heb ik toch gewoon garantie in Nederland?
Veel playzier ermeequote:Op donderdag 19 november 2009 18:41 schreef Tally het volgende:
Ik mag hier officieel nu ook posten
Ik heb mijn MacBookPro binnen
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://cgi.ebay.com.au/Ki(...)5ed6b1#ht_6151wt_940
Vraag namens m'n vader: past dit in de nieuwe iMacs i5?
Thnx. Hij heeft ondertussen contact met de verkoper gehad en die gaf aan dat 't geschikt is, dus hij heeft besteldquote:Op donderdag 19 november 2009 19:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Goedkoopste in de Pricewatch is ¤85,93 (excl. verzendkosten), dus lijkt me een goede deal!
Nicequote:Op donderdag 19 november 2009 18:41 schreef Tally het volgende:
Ik mag hier officieel nu ook posten
Ik heb mijn MacBookPro binnen
Firefox?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef Lakai het volgende:
Hmm, ik kan mijn webmail van de universiteit niet gebruiken met safari...Weet iemand hier iets voor?
Het is wat sneller en compacter. Verder scheelt het niet zo veel, als je veel gebruik maakt van sites die alleen in firefox werken kun je inderdaad overwegen firefox voor alles te gebruikenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:18 schreef Lakai het volgende:
Dat is wel
de makkelijkste oplossing ja
heeft Safari nog meerwaarde tov Firefox? Anders stap ik inderdaad net zo makkelijk over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |