Maakt niet uit. Hebben de mods weer eens wat te doen.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:46 schreef Hymen_Copter het volgende:
Klopt sorry, Kut zooi![]()
Heb namelijk nog nooit een reeks topique geopend
Geeft niks. Hier kun je vragen of de modjes het aanpassen. Die hebben, zo te zien, toch al 4 weken niks te doen gehad.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:46 schreef Hymen_Copter het volgende:
You'd better be sorry. Dit is een onvergeeflijke fout.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:46 schreef Hymen_Copter het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:49 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
You'd better be sorry. Dit is een onvergeeflijke fout.
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:49 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
You'd better be sorry. Dit is een onvergeeflijke fout.
Lijkt meer op een stuk parcours van Parijs Roubaix.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:55 schreef Jotcha het volgende:
[ afbeelding ]
Zie hier: Dit is een oud stukje baan op de bekende Nurburgring. Tegenwoordig slaan we hier rechtsaf, om door de karussel te gaan, maar vroeger ging men hier omhoog, op dit 450 meter lange stuk, dat wel 27% omhoog ging, om bij de Hohe acht weer bij de huidige weg te komen.
Hoe heet dit afgesloten stuk?
De duitsers zijn zo gek nog niet met naamgeving. Dan heb je het begin al. En wat is een ander woord voor bocht?quote:
Nope. Waar is degene die die Monzavraag goed had?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:23 schreef tomtomaat het volgende:
berg ecke?
Over Ronnie Peterson, die had ik gesteld. Dit weet ik niet....quote:Op woensdag 18 november 2009 22:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nope. Waar is degene die die Monzavraag goed had?
Ik zal 'm over 5 minuten maar gewoon vertellen
Normaal gesproken jij....quote:Op woensdag 18 november 2009 22:32 schreef Jotcha het volgende:
Het is de steilstrecke
En wie doet nu de volgende vraag?
Klopt.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:42 schreef tomtomaat het volgende:
Noorderhaaks?
Ooit waren wij ook kleinquote:Op woensdag 18 november 2009 22:59 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Een klein visje......
[ afbeelding ]
Hier heb je een snoekbaars
Te laatquote:Op woensdag 18 november 2009 23:14 schreef Yankee het volgende:
is de algemene benaming voor de op 20 januari 1942 gehouden conferentie over de in nazi-terminologie aangeduide Endlösung der Judenfrag
Hilarisch inderdaad.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:28 schreef ScottTracy het volgende:
Whehe die's ook met dat navigatiesysteem: hier rechts... meteen de bosjes in
Rick James is voldoende hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 23:37 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Dat waren er toch 2? Ik ken alleen Rick James.
Knap! Ik keek even op de Wiki, ik zag er ook 2, en kende ook alleen Rick James!quote:Op woensdag 18 november 2009 23:37 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Dat waren er toch 2? Ik ken alleen Rick James.
+ 1quote:Op donderdag 19 november 2009 00:14 schreef Yankee het volgende:
boekesteijn
quote:
Het niveau ligt hier vrij hoog hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:38 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Zo zo![]()
Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan! Well Done!
Tja, Als ik wel eens om me heen kijk, dan denk ik dat er niemand meer is die nog iets van echte muziek af weet, gelukkig bewijzen jullie het tegendeelquote:Op donderdag 19 november 2009 00:39 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Het niveau ligt hier vrij hoog hoor.
Of kijk eens in MUZquote:Op donderdag 19 november 2009 00:41 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Tja, Als ik wel eens om me heen kijk, dan denk ik dat er niemand meer is die nog iets van echte muziek af weet, gelukkig bewijzen jullie het tegendeel
En daarbij is erkel eerst aan de beurt.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:43 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Heb nog wel een ''lastige'' muziek vraag maar dat is niet echt goed voor de afwisseling en jullie weten waarschijnlijk het antwoord toch wel
Ik had het over real life;) 75% van de jeugd in NL kent INXS waarschijnlijk niet eens!quote:
Ben persoonlijk ook geen fan, maar was toevallig aan het luisterenquote:Op donderdag 19 november 2009 00:46 schreef erkel het volgende:
Ik luister geen INXS, maar vragen rond INXS en Michael Hutchence zijn al zo vaak langsgekomen dat ik deze onderhand wel moet weten.
Volgens mij juist wel, zo kwam ik ook bij Freeman uitquote:Op donderdag 19 november 2009 00:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit is geen Aboriginal zeker?
Al-Walid?
En ze is idd wel een Aboriginal. Scott +1quote:
Uh, winter? Schaatsen?quote:Op donderdag 19 november 2009 00:52 schreef ScottTracy het volgende:
In 2002 behaalde Australië voor het eerst goud op de Winterspelen. Op welk onderdeel?
Nee dus. Jawel, maar toch ook weer niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:54 schreef erkel het volgende:
Shorttrack.
Geweldig hoe hij die won.
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:54 schreef erkel het volgende:
Shorttrack.
Geweldig hoe hij die won.
1 postquote:Op donderdag 19 november 2009 01:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Annet Malherbe
Ik zit het nu weer even te bekijken, maar wat een tafereel. In de halve finale had ie ook al zoveel mazzel geloof ik.quote:
Correct met tevens de juiste spellingquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 01:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik zit het nu weer even te bekijken, maar wat een tafareel. In de halve finale had ie ook al zoveel mazzel geloof ik.
Al zijn geluk heeft ie nu ook verbruikt.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:07 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Inderdaad, las het ook op Wiki: In his semi-final race, Bradbury was in last place, well off the pace of the medal favourites. However, three of the other competitors in the semi-final—defending champion Kim Dong-Sung of South Korea, multiple Olympic medallist Li Jiajun of China and Mathieu Turcotte of Canada—crashed, paving the way for the Australian to take second place and thus allowing him through to the final.
Maar dan óók nog eens in de finale. En ook echt echt in de ALLERlaatste bocht. Het lijkt wel een grap
In de wielrennerij kreeg Lorenzo Bernucci om dezelfde reden een Touretappe cadeau.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:07 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Inderdaad, las het ook op Wiki: In his semi-final race, Bradbury was in last place, well off the pace of the medal favourites. However, three of the other competitors in the semi-final—defending champion Kim Dong-Sung of South Korea, multiple Olympic medallist Li Jiajun of China and Mathieu Turcotte of Canada—crashed, paving the way for the Australian to take second place and thus allowing him through to the final.
Maar dan óók nog eens in de finale. En ook echt echt in de ALLERlaatste bocht. Het lijkt wel een grap
Dat is toch zo'n karretje voor de ijsbaan?quote:Op donderdag 19 november 2009 01:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Van slechte schaatsers wordt wel gezegd dat ze als een zamboni rijden.
Waarvoor wordt een zamboni gebruikt?
Dat was ook zo suf ja. Ooo en ze gaan onderuit... en daar komt Cancellara! Cancellara gaat winnen! *beeld zoomt in op de renner* Nee 't is niet Cancellara... *eeuwige stilte* Na een paar minuten kwamen ze er dan toch achter wie die gast nou in hemelsnaam wasquote:Op donderdag 19 november 2009 01:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In de wielrennerij kreeg Lorenzo Bernucci om dezelfde reden een Touretappe cadeau.
Stand deel 1796quote:Op donderdag 19 november 2009 01:14 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n karretje voor de ijsbaan?
Inmiddels is die Italiaan zonder ploeg als ik het goed heb. Hij 'tankte ergens AdBlue'...quote:Op donderdag 19 november 2009 01:16 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat was ook zo suf ja. Ooo en ze gaan onderuit... en daar komt Cancellara! Cancellara gaat winnen! *beeld zoomt in op de renner* Nee 't is niet Cancellara... *eeuwige stilte* Na een paar minuten kwamen ze er dan toch achter wie die gast nou in hemelsnaam was
Ja, hij werd bij T-Mobile toen nog betrapt geloof ik. Zien we binnenkort wel terug bij Rock Racing...quote:Op donderdag 19 november 2009 01:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Inmiddels is die Italiaan zonder ploeg als ik het goed heb. Hij 'tankte ergens AdBlue'...
quote:Op donderdag 19 november 2009 01:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Stand deel 1796
1 Jotcha
1 tomtomaat
2 nightcowboy
2 Yankee
1 slaveloos
3 Rock-N-Rolla
1 starla
2 Ofyles2
2 Erkel
1 ScottTracy
[..]
Bijna goed, Pavarotti heeft 1 single gedaan met The Passengers, er was nog iemand die alle nummers mee deed en dus de band vormde.quote:
Kloptquote:
Was deze wat lastiger dan de voorganger?quote:Op donderdag 19 november 2009 01:24 schreef ScottTracy het volgende:
Zat eigenlijk al te twijfelen of die er niet bijhoorde...
Jawel, maar lang niet zo latig als de vraag die nu gaat komen.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:27 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Was deze wat lastiger dan de voorganger?:9
Muziek?quote:Op donderdag 19 november 2009 01:27 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jawel, maar lang niet zo latig als de vraag die nu gaat komen.
quote:
quote:
Viel wel mee, Ik dacht eerst aan the big lebowskiquote:Op donderdag 19 november 2009 01:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Toch niet zo lastig?
Rock 'n Roll +1
Stand deel 1796
1 Jotcha
1 tomtomaat
2 nightcowboy
2 Yankee
1 slaveloos
4 Rock-N-Rolla
1 starla
2 Ofyles2
2 Erkel
2 ScottTracy
Netjesquote:
Yepquote:Op donderdag 19 november 2009 01:37 schreef ScottTracy het volgende:
Dacht eerst nog dat ze misschien allemaal in het Limburgs hadden gezongen, maar dat vond ik vooral bij Guns 'n Roses moeilijk voor te stellen.
Lijkt me goed, Scott??quote:
Rock-N-Rolla zal al wel in bed liggen, dus ik vraag het maar even voor hem, maar is Salvador dan ook al niet goed genoeg?quote:
Ik heb dat niet goed gerekend omdat;quote:Op donderdag 19 november 2009 10:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Rock-N-Rolla zal al wel in bed liggen, dus ik vraag het maar even voor hem, maar is Salvador dan ook al niet goed genoeg?
Stand deel 1796quote:
Die stad heet officieel Salvador da Baia. Daarnaast is het van een kaartje naar de naam Salvador toch een grotere stap dan van Salvador naar El Salvador. Ik zou er op z'n minst even een notitie bij zetten zodat Scott later alsnog kan beslissen.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:07 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik heb dat niet goed gerekend omdat;
1. Salvador een stad is in Brazilië en geen land
Dan kun je beter zelf een opstartvraag stellen lijkt me, vind dat niet echt een reden om een antwoord (op een vraag die je zelf niet stelde) goed te keurenquote:2. Ik wist dat nightcowboy wel online was en dus door zou kunnen gaan met de quiz.
Primaquote:Op donderdag 19 november 2009 10:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die stad heet officieel Salvador da Baia. Daarnaast is het van een kaartje naar de naam Salvador toch een grotere stap dan van Salvador naar El Salvador. Ik zou er op z'n minst even een notitie bij zetten zodat Scott later alsnog kan beslissen.
[..]
Dan kun je beter zelf een opstartvraag stellen lijkt me, vind dat niet echt een reden om een antwoord (op een vraag die je zelf niet stelde) goed te keuren
De_Hertog +1quote:
Stand deel 1796quote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef starla het volgende:
scrat?
+ 1quote:Op donderdag 19 november 2009 10:45 schreef De_Hertog het volgende:
musket?
Ik weet niet wat die smiley erbij doet, maar je andere twee posts zijn het goede antwoord.quote:
nice, maar het zijn allemaal bobsquote:Op donderdag 19 november 2009 11:10 schreef tong80 het volgende:
Marley Geldof Dylan en de andere gok ik op Llowel George.
Ja, ik had Salvador ook wel goed gerekend, al is het mij een raadsel waarom iemand de 'El' zou weglatenquote:Op donderdag 19 november 2009 10:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die stad heet officieel Salvador da Baia. Daarnaast is het van een kaartje naar de naam Salvador toch een grotere stap dan van Salvador naar El Salvador. Ik zou er op z'n minst even een notitie bij zetten zodat Scott later alsnog kan beslissen.
[..]
Dan kun je beter zelf een opstartvraag stellen lijkt me, vind dat niet echt een reden om een antwoord (op een vraag die je zelf niet stelde) goed te keuren
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:16 schreef tomtomaat het volgende:
Bob Seger?
Omdat iemand misschien niet de volledige naam kent?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:25 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, ik had Salvador ook wel goed gerekend, al is het mij een raadsel waarom iemand de 'El' zou weglatenMaar ik was helaas min of meer in slaap gevallen...
skittelman +1quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:40 schreef De_Hertog het volgende:
Shanghai Noon?
geef je nu zelf het antwoord?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:45 schreef skittelman het volgende:
ze spelen allemaal in het king of iron fist tournament
Ik denk dat we nu moeten raden waar dat tournament van isquote:Op donderdag 19 november 2009 11:52 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
geef je nu zelf het antwoord?
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:06 schreef starla het volgende:
tekken?
+ 1quote:Op donderdag 19 november 2009 12:26 schreef Yankee het volgende:
jj vd wal en weijers
quote:
die staat inderdaad op het schilderijquote:Op donderdag 19 november 2009 12:54 schreef De_Hertog het volgende:
Marianne?
staat inderdaad ook op het album van coldplayquote:Op donderdag 19 november 2009 12:52 schreef starla het volgende:
Viva la vida?
Je bedoelt leidt neem ik aan?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:11 schreef skittelman het volgende:
Het was de Vrijheid lijdt het volk of La Liberté guidant le peuple van Delacroix
Wie is dit?
[ afbeelding ]
korte ij lange ei, allemaal hetzelfdequote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:21 schreef tomtomaat het volgende:
The Mask
yes man! + 1quote:Op donderdag 19 november 2009 13:27 schreef Yankee het volgende:
yes man
Zeker, De_Hertog +1quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:44 schreef Yankee het volgende:
openbaar vervoer?
Die welquote:Op donderdag 19 november 2009 13:49 schreef skittelman het volgende:
umts veilingen
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:01 schreef Yankee het volgende:
kate perry
klopt, De_Hertog +1quote:
Zeker. Leuk spelquote:Op donderdag 19 november 2009 14:24 schreef PhysicsRules het volgende:
Macchiavelli
Klik.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:36 schreef PhysicsRules het volgende:
ik ben even inspiratieloos, nog even geduld nog dus
Negen van de tien keer krijg je dan een obscure gemeente in Frankrijk, Italië of Polenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Special:Random
Klopt, maar vaak genoeg zit er toch ergens iets op die pagina wat linkt aan je eigen kennis waardoor je een vraag kunt verzinnen. En dat is nog altijd beter dan 'noem 10 x'-vragenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:37 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Negen van de tien keer krijg je dan een obscure gemeente in Frankrijk, Italië of Polen![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:03 schreef mividaloca het volgende:
songs in a mirror
rr of n, dat lijkt teveel op elkaar. Je hebt gelijk, maar het kan me even niets schelen. Game on.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:06 schreef ScottTracy het volgende:
Het is Songs in A Minor...
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:19 schreef PhysicsRules het volgende:
Burgemeestersreferendum?
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:25 schreef GimmeGore het volgende:
Srebrenica
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |