Ik geef ze geen ongelijk, lambal. Bel ze gewoon even terugquote:Op woensdag 18 november 2009 21:33 schreef Thomas B. het volgende:
Moet je opletten. Gaan er morgen nog mensen lopen zeuren dat ik ze niet teruggebeld heb ook
Ja man.. léén desnoods een telefoon !! doe iets !!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 21:33 schreef Thomas B. het volgende:
Moet je opletten. Gaan er morgen nog mensen lopen zeuren dat ik ze niet teruggebeld heb ook
Ik zit in Rotterdam en hier kan ik ook niets...quote:Op woensdag 18 november 2009 22:05 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Ik kan nog niks, tja zal vast wel aan dit klote dorp in the middle of nowhere liggenbut its starting to piss me off!
Edit: oeps, dat ging niet goed.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:08 schreef BrandX het volgende:
hier draait alles op sms na nog prima
quote:Op woensdag 18 november 2009 schreef http://twitter.com/VodafoneNieuws het volgende:
Het netwerk word weer rustig opgebouwt. We zijn bezig iedereen weer op het netwerk te krijgen.
Het streven is morgen weer een volledige service te kunnen bieden.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:09 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Edit: oeps, dat ging niet goed.
Vodafone mag hier wel een compensatie voor geven vind ik, 5 euro op de belbundel ofzo.quote:
Ahh u bent mijn buurman? In dit gat ook nog niks en ik hoor de buurman smijten met spullenquote:Op woensdag 18 november 2009 22:05 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Ik kan nog niks, tja zal vast wel aan dit klote dorp in the middle of nowhere liggenbut its starting to piss me off!
Helaasch...quote:Op woensdag 18 november 2009 22:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vodafone mag hier wel een compensatie voor geven vind ik, 5 euro op de belbundel ofzo.
Altijd met klanten lokken met 83 jaar gratis bellen, maar vaste klanten nooit iets geven
Tweakersquote:Ondanks dat veel consumenten en zakelijke klanten de halve werkdag onbereikbaar waren, komt Vodafone niet met een compensatieregeling. "Als mensen een klacht willen indienen, dan mag dat. Wij behandelen elke klacht individueel en zoeken naar een oplossing, maar we gaan geen algemene compensatie aanbieden", aldus Galema.
Ach ja, waarom zou je eens een stukje service bieden aan je klantenquote:Op woensdag 18 november 2009 22:23 schreef PPL het volgende:
[..]
Helaasch...
[..]
http://tweakers.net/nieuws/63828/vodafone-zoekt-nog-naar-oorzaak-landelijke-storing.html
Die geweldige landelijke dekking van ze vind ik anders service genoeg (moet het netwerk het wel doen) en wat voor schade heb je nou geleden van een halve middag niet kunnen bellen (zakelijke gebruikers daargelaten).quote:Op woensdag 18 november 2009 22:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ach ja, waarom zou je eens een stukje service bieden aan je klanten
Je kunt wel bereik hebben maar dat wil niet zeggen dat verbinding kan maken met het netwerk.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:01 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik kreeg net n SMS dat iemand me om 21:59 gebeld zou hebben, terwijl ik toch echt bereik had en de telefoon naast me lag.
Oja ik moet nu 10x proberen verbinding te maken met vodafone wil ik proberen te bellen
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:24 schreef morningstorm het volgende:
Ik heb op het moment dat ik 2 minuten een verbinding heb, dit weet ik door een smsje van een andere mobiel naar de mijne te sturen, zodra ik hoor dat hij aankomt op de mijne heb ik verbinding en als een gek smsen
Alsof KPN er nooit uitligtquote:Op woensdag 18 november 2009 23:39 schreef Rapaille het volgende:
Hier lijkt alles weer te werken.Ik moet wel morgen overwerken, en dat is de schuld van Vodafone
![]()
Fuckers, doordat ik nu pas bepaalde mails/sms-jes binnen krijg ben ik veels te laat op de hoogte. Erg tof, ik denk dat ik maar ga lobbyen voor een overstap naar KPN. Zeker na vandaag moet dat lukken
Bieden die gasten nog wel eens hun excuses voor hun fuckups? Dat doe ik namelijk wel als ik een fout maak waar iemand anders de dupe van is.
Zeker, elke provider heeft wel eens zoiets. Maar bij Vodafone is het afgelopen jaar wel erg vaak, zeker de dataverbindingen liggen er vaak uit. En met vaak bedoel ik dit jaar al een keer of 7.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Alsof KPN er nooit uitligt
Op mijn vorige werk vaak zat shit gehad met KPN.
De desinteresse druipt van het bericht af. Die Galema is de woordvoerder van Vodafone overigens. 'Als mensen een klacht willen indienen, dan mag dat'. Ja natuurlijk mag dat, zou helemaal mooi zijn als Vodafone gaat bepalen dat je er geen klacht over mag indienenquote:Ondanks dat veel consumenten en zakelijke klanten de halve werkdag onbereikbaar waren, komt Vodafone niet met een compensatieregeling. "Als mensen een klacht willen indienen, dan mag dat. Wij behandelen elke klacht individueel en zoeken naar een oplossing, maar we gaan geen algemene compensatie aanbieden", aldus Galema.
Ik betaal abonnementsgeld voor een dienst van hun die 24/7 moet werken. Die faalt nu. Dus vind ik compensatie op zijn plaats. (Om nog maar te zwijgen over hun weergave van tegoeden van belbundels, die werkt al jaren niet.)quote:Op woensdag 18 november 2009 22:32 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Die geweldige landelijke dekking van ze vind ik anders service genoeg (moet het netwerk het wel doen) en wat voor schade heb je nou geleden van een halve middag niet kunnen bellen (zakelijke gebruikers daargelaten).
daar heb ik nog geen last van gehad. En ik heb alleen maar internet via hun dongle, en dat werkt perfect.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:47 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Zeker, elke provider heeft wel eens zoiets. Maar bij Vodafone is het afgelopen jaar wel erg vaak, zeker de dataverbindingen liggen er vaak uit. En met vaak bedoel ik dit jaar al een keer of 7.
[..]
dat ben ik wel met je eensquote:De desinteresse druipt van het bericht af. Die Galema is de woordvoerder van Vodafone overigens. 'Als mensen een klacht willen indienen, dan mag dat'. Ja natuurlijk mag dat, zou helemaal mooi zijn als Vodafone gaat bepalen dat je er geen klacht over mag indienen![]()
Kan zo'n knakker niet gewoon doen alsof het heel erg is enzo. Dat zou ik ten minste doen
Mwah, dat is niet helemaal waar. Of je moet een zakelijk abonnement hebben met een goede SLA, voor particulieren is er niet de garantie dat het netwerk 24/7 moet werken.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik betaal abonnementsgeld voor een dienst van hun die 24/7 moet werken. Die faalt nu. Dus vind ik compensatie op zijn plaats. (Om nog maar te zwijgen over hun weergave van tegoeden van belbundels, die werkt al jaren niet.)
Beetje jammer alleen dat die @VodafoneNieuws op Twitter een slecht spellende faker is.quote:
Ik ben al 8 jaar klant van Vodafone en tot nu toe echt nog nooit problemen mee gehad.Zoiets als dit kan elke provider gebeuren.quote:Op donderdag 19 november 2009 02:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat die @VodafoneNieuws op Twitter een slecht spellende faker is.
Officieele mededelingen van VF via Twitter staan op http://twitter.com/vfwebrelations
Eigenlijk wilde ik binnenkort overstappen van T-mobile naar Vodafone, maar ik ga nu toch eerst nog maar eens goed kijken wat KPN te bieden heeft, want dit is al de tigste grotere storing bij Vodafone dit jaar.
Mobiel bellen wordt gewiegerd?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:13 schreef zoeperzazke het volgende:
ik kan wel naar vaste nummers bellen, mobiel bellen wordt gewiegerd en smsjes sturen lukt nog steeds niet. Aaaargh.
Ik vraag me dan ook af of mijn smsjes bij je aankomenquote:Op donderdag 19 november 2009 08:31 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Doet dat ding het nog steeds niet? Vodafone is lekker bezig..
Ja man, jouw smsjes komen wel aan.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:27 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook af of mijn smsjes bij je aankomen
Oke, ik las het al jaquote:Op donderdag 19 november 2009 09:30 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Ja man, jouw smsjes komen wel aan.
Alleen ik ben een beetje naar een zendmast aan het smsen ofzo.
Anders ga je je mail checken.
Qua telefonie is dit idd de eerste grote storing sinds jaren, maar qua mobiel internet is het al het zoveelste probleem dit jaar. Daarin is zelfs T-mobile betrouwbaarder.quote:Op donderdag 19 november 2009 02:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben al 8 jaar klant van Vodafone en tot nu toe echt nog nooit problemen mee gehad.Zoiets als dit kan elke provider gebeuren.
Denk wel dat men rekening houd met dit gezeik. Tis overal int nieuws.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:53 schreef piepkuiken21 het volgende:
grr ik kan nog steeds niet naar m'n voicemail bellen. Krijg vandaag weer een belangrijk telefoontje, en waarschijnlijk heb ik de kans op een baan weer verkloot door dit gezeik
Mijn BIS is nog down, bellen gaat maar het klinkt alsof je onder water zitquote:Op donderdag 19 november 2009 19:36 schreef Flashwin het volgende:
zowel bellen als gebeld worden weer mogelijk hier in Rotterdam
Ja, dat vind ik zo ontzettend ergerlijk aan Vodafone, dan hebben ze zo'n toffe website opgezet waar je je tegoed en bestedingen kan bekijken maar vervolgens ligt "Mijn Vodafone" er gewoon 9 van de 10 keer uit of duurt het drie kwartier voor er eindelijk wat icoontjes in beeld komen. Baggerzooi.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:54 schreef seetjai het volgende:
Nou ligt die klote site weer d'r uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |