Ik geef ze geen ongelijk, lambal. Bel ze gewoon even terugquote:Op woensdag 18 november 2009 21:33 schreef Thomas B. het volgende:
Moet je opletten. Gaan er morgen nog mensen lopen zeuren dat ik ze niet teruggebeld heb ook
Ja man.. léén desnoods een telefoon !! doe iets !!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 21:33 schreef Thomas B. het volgende:
Moet je opletten. Gaan er morgen nog mensen lopen zeuren dat ik ze niet teruggebeld heb ook
Ik zit in Rotterdam en hier kan ik ook niets...quote:Op woensdag 18 november 2009 22:05 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Ik kan nog niks, tja zal vast wel aan dit klote dorp in the middle of nowhere liggenbut its starting to piss me off!
Edit: oeps, dat ging niet goed.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:08 schreef BrandX het volgende:
hier draait alles op sms na nog prima
quote:Op woensdag 18 november 2009 schreef http://twitter.com/VodafoneNieuws het volgende:
Het netwerk word weer rustig opgebouwt. We zijn bezig iedereen weer op het netwerk te krijgen.
Het streven is morgen weer een volledige service te kunnen bieden.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:09 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Edit: oeps, dat ging niet goed.
Vodafone mag hier wel een compensatie voor geven vind ik, 5 euro op de belbundel ofzo.quote:
Ahh u bent mijn buurman? In dit gat ook nog niks en ik hoor de buurman smijten met spullenquote:Op woensdag 18 november 2009 22:05 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Ik kan nog niks, tja zal vast wel aan dit klote dorp in the middle of nowhere liggenbut its starting to piss me off!
Helaasch...quote:Op woensdag 18 november 2009 22:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vodafone mag hier wel een compensatie voor geven vind ik, 5 euro op de belbundel ofzo.
Altijd met klanten lokken met 83 jaar gratis bellen, maar vaste klanten nooit iets geven
Tweakersquote:Ondanks dat veel consumenten en zakelijke klanten de halve werkdag onbereikbaar waren, komt Vodafone niet met een compensatieregeling. "Als mensen een klacht willen indienen, dan mag dat. Wij behandelen elke klacht individueel en zoeken naar een oplossing, maar we gaan geen algemene compensatie aanbieden", aldus Galema.
Ach ja, waarom zou je eens een stukje service bieden aan je klantenquote:Op woensdag 18 november 2009 22:23 schreef PPL het volgende:
[..]
Helaasch...
[..]
http://tweakers.net/nieuws/63828/vodafone-zoekt-nog-naar-oorzaak-landelijke-storing.html
Die geweldige landelijke dekking van ze vind ik anders service genoeg (moet het netwerk het wel doen) en wat voor schade heb je nou geleden van een halve middag niet kunnen bellen (zakelijke gebruikers daargelaten).quote:Op woensdag 18 november 2009 22:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ach ja, waarom zou je eens een stukje service bieden aan je klanten
Je kunt wel bereik hebben maar dat wil niet zeggen dat verbinding kan maken met het netwerk.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:01 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik kreeg net n SMS dat iemand me om 21:59 gebeld zou hebben, terwijl ik toch echt bereik had en de telefoon naast me lag.
Oja ik moet nu 10x proberen verbinding te maken met vodafone wil ik proberen te bellen
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:24 schreef morningstorm het volgende:
Ik heb op het moment dat ik 2 minuten een verbinding heb, dit weet ik door een smsje van een andere mobiel naar de mijne te sturen, zodra ik hoor dat hij aankomt op de mijne heb ik verbinding en als een gek smsen
Alsof KPN er nooit uitligtquote:Op woensdag 18 november 2009 23:39 schreef Rapaille het volgende:
Hier lijkt alles weer te werken.Ik moet wel morgen overwerken, en dat is de schuld van Vodafone
![]()
Fuckers, doordat ik nu pas bepaalde mails/sms-jes binnen krijg ben ik veels te laat op de hoogte. Erg tof, ik denk dat ik maar ga lobbyen voor een overstap naar KPN. Zeker na vandaag moet dat lukken
Bieden die gasten nog wel eens hun excuses voor hun fuckups? Dat doe ik namelijk wel als ik een fout maak waar iemand anders de dupe van is.
Zeker, elke provider heeft wel eens zoiets. Maar bij Vodafone is het afgelopen jaar wel erg vaak, zeker de dataverbindingen liggen er vaak uit. En met vaak bedoel ik dit jaar al een keer of 7.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Alsof KPN er nooit uitligt
Op mijn vorige werk vaak zat shit gehad met KPN.
De desinteresse druipt van het bericht af. Die Galema is de woordvoerder van Vodafone overigens. 'Als mensen een klacht willen indienen, dan mag dat'. Ja natuurlijk mag dat, zou helemaal mooi zijn als Vodafone gaat bepalen dat je er geen klacht over mag indienenquote:Ondanks dat veel consumenten en zakelijke klanten de halve werkdag onbereikbaar waren, komt Vodafone niet met een compensatieregeling. "Als mensen een klacht willen indienen, dan mag dat. Wij behandelen elke klacht individueel en zoeken naar een oplossing, maar we gaan geen algemene compensatie aanbieden", aldus Galema.
Ik betaal abonnementsgeld voor een dienst van hun die 24/7 moet werken. Die faalt nu. Dus vind ik compensatie op zijn plaats. (Om nog maar te zwijgen over hun weergave van tegoeden van belbundels, die werkt al jaren niet.)quote:Op woensdag 18 november 2009 22:32 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Die geweldige landelijke dekking van ze vind ik anders service genoeg (moet het netwerk het wel doen) en wat voor schade heb je nou geleden van een halve middag niet kunnen bellen (zakelijke gebruikers daargelaten).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |