Ik geef ze geen ongelijk, lambal. Bel ze gewoon even terugquote:Op woensdag 18 november 2009 21:33 schreef Thomas B. het volgende:
Moet je opletten. Gaan er morgen nog mensen lopen zeuren dat ik ze niet teruggebeld heb ook
Ja man.. léén desnoods een telefoon !! doe iets !!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 21:33 schreef Thomas B. het volgende:
Moet je opletten. Gaan er morgen nog mensen lopen zeuren dat ik ze niet teruggebeld heb ook
Ik zit in Rotterdam en hier kan ik ook niets...quote:Op woensdag 18 november 2009 22:05 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Ik kan nog niks, tja zal vast wel aan dit klote dorp in the middle of nowhere liggenbut its starting to piss me off!
Edit: oeps, dat ging niet goed.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:08 schreef BrandX het volgende:
hier draait alles op sms na nog prima
quote:Op woensdag 18 november 2009 schreef http://twitter.com/VodafoneNieuws het volgende:
Het netwerk word weer rustig opgebouwt. We zijn bezig iedereen weer op het netwerk te krijgen.
Het streven is morgen weer een volledige service te kunnen bieden.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:09 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Edit: oeps, dat ging niet goed.
Vodafone mag hier wel een compensatie voor geven vind ik, 5 euro op de belbundel ofzo.quote:
Ahh u bent mijn buurman? In dit gat ook nog niks en ik hoor de buurman smijten met spullenquote:Op woensdag 18 november 2009 22:05 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Ik kan nog niks, tja zal vast wel aan dit klote dorp in the middle of nowhere liggenbut its starting to piss me off!
Helaasch...quote:Op woensdag 18 november 2009 22:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vodafone mag hier wel een compensatie voor geven vind ik, 5 euro op de belbundel ofzo.
Altijd met klanten lokken met 83 jaar gratis bellen, maar vaste klanten nooit iets geven
Tweakersquote:Ondanks dat veel consumenten en zakelijke klanten de halve werkdag onbereikbaar waren, komt Vodafone niet met een compensatieregeling. "Als mensen een klacht willen indienen, dan mag dat. Wij behandelen elke klacht individueel en zoeken naar een oplossing, maar we gaan geen algemene compensatie aanbieden", aldus Galema.
Ach ja, waarom zou je eens een stukje service bieden aan je klantenquote:Op woensdag 18 november 2009 22:23 schreef PPL het volgende:
[..]
Helaasch...
[..]
http://tweakers.net/nieuws/63828/vodafone-zoekt-nog-naar-oorzaak-landelijke-storing.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |