Wat leukquote:Op woensdag 18 november 2009 23:03 schreef mmascha het volgende:
Ik heb bijna hetzelfde gelakt als MissJ! Ook donker met glittertopcoat! Morgen even een foto maken. Glitters zie je beter in daglicht. En ik moet het nog een beetje schoonmaken. Met een donkere kleur zie je het heel goed als je niet zo netjes hebt gelakt
Woahquote:Op donderdag 19 november 2009 00:06 schreef Oblivion het volgende:
We vloeken!![]()
[ afbeelding ]
Little red wagon van OPI.
En nu nog pumps eroverheen, maar dat is niet te fotograferen.
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Woah![]()
Mooie nagels zo.![]()
Snkr staat je goed die lengte! En de kleur ook.![]()
Hoe bevalt de creme?
Ik vond het wel leuk MissJ. Volgende keer misschien wat meer topcoat er overheen dan zijn je nagels wel glad.![]()
Puckzz en Daph ook mooi.
Ahh kijk dat,quote:Op donderdag 19 november 2009 00:06 schreef Oblivion het volgende:
We vloeken!![]()
[ afbeelding ]
ik denk niet dat er nu winkels open zijn hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 01:27 schreef snakelady het volgende:
Ik moet echt nieuwe lakjes hebben, heb er nu een aantal van de Hema maar die dekken niet goed.
Ga dus snel de stad in
hahaha, dus toch maar tot morgen wachten.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik denk niet dat er nu winkels open zijn hoor
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:36 schreef Puckzzz het volgende:
Trustuh Daphke!
Mijn snelsnel jobje van vandaag
[ afbeelding ]
Damn, gave kleurtjes beiden!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:38 schreef zoeperzazke het volgende:
ik heb nu deze op mijn nagels, echt
[ afbeelding ]
Ik ben jaloers dat al jou nagels zo lang zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:03 schreef snkr-xxx het volgende:
Nou, ik heb ze op de foto gezet hoor, ze lijken er niet echt kort, maar gister waren ze nog zo:
[ afbeelding ]
en nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Kleurtje klopt niet echt op de foto, te belicht. Maar het is Be Wild van P2 die ik dankzij lieftallige MiMu in bezit heb.
Valt niks tegen, lakt heel fijn
Ziet dr leuk uit hoor. Zonde dat het er nu alweer af is. ;oquote:Op woensdag 18 november 2009 23:27 schreef MissJ het volgende:
Ik heb vanavond mijn allereerste nailartcreatie ever gemaakt:
[ afbeelding ]
maar helaas, heb het er al weer afgehaald... FAIL![]()
Ik vond het toch niet zo mooi namelijk en kan er niet tegen als mijn nagels niet heel glad zijn![]()
Nu maar even een laagje nailhardener doen en daarna slapen, geen tijd meer voor een kleurtje helaas
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:06 schreef Oblivion het volgende:
We vloeken!![]()
[ afbeelding ]
Fireworks al geprobeerd? Die gebruik ik altijd met animated gifs. Wel exporteren als animated gif maar dat zal ik er wel niet bij hoeven te zeggenquote:Op woensdag 18 november 2009 20:54 schreef Crientj het volgende:
[..]
Fotosoep laat alleen maar het eerste frame zien. Laatst ook een kleine gif animatie gemaakt, maar die wilde in Fotosoep ook al niet opslaan. Dag uurtje werk.
Ik ga nog wel even zoeken, want wil het wel voor elkaar krijgen.
oh gaaf de wizard of ooh ahz, vooral die blauwe is mooi. denk ook nog maar een kleine bestelling plaatsen als je die nu kunt bestellenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:35 schreef DebjeD het volgende:
Jeetje wat gaan jullie snel!!!
Ik kon me weer eens niet inhouden en heb een nieuwe bestelling geplaatst bij TD (mocht van mezelf omdat ik ziek ben)
CG-Wizard of Ooh Ahz Returns 6/Display
ESSIE-Matte About You 0.5oz
China T-Wireless Holographic Top Coat. *
SECHE-Vite Top Coat 0.5oz
Nu maar hopen dat de douane mijn pakketje met rust laat![]()
En snkr ben echt superjaloers op jou nagels![]()
En nu ga ik even alles terug lezen
Oh I loves this onequote:Op donderdag 19 november 2009 08:45 schreef Debsterr het volgende:
Linnie, als je van grijd houdt: ik heb nu China Glaze Awaken op, een metallic grafietgrijs met zilveren shimmer erin! Hij is echt MOOI. Even een interwebz swatch, misschien maak ik later zelf nog ffkes een fotoke.
[ afbeelding ]
Oei prettyquote:Op donderdag 19 november 2009 09:10 schreef zoeperzazke het volgende:
M'n matte Zoya Posh: (zonder en met flits)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hij is héél mooi ,op de foto's klopt de kleur met flits het meest, maar daar glanst hij weer meer dan in het echt....quote:Op donderdag 19 november 2009 09:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oei pretty. Ik vind matte kleuren zo tof!
Wat een geweldige kleurtjes zitten daartussen! Waar koop je zulke lakken?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:35 schreef Linnie20v het volgende:
Komen ze! Alles 2 laagjes, ohne topcoat..
Misa, The grass is greener on my side
[ afbeelding ]
Misa, Right here now,no more later
[ afbeelding ]
China Glaze, Stellar
[ afbeelding ]
OPI suede, Suzi skies in the pyrenees
mét flits
[ afbeelding ]
zonder flits
[ afbeelding ]
OPI a grape fit
[ afbeelding ]
OPI ink suede
mét flits
[ afbeelding ]
zonder flits (blurry FTW!)
[ afbeelding ]
China Glaze, Atlantis
mét flits
[ afbeelding ]
zonder flits
[ afbeelding ]
China Glaze , Millenium
[ afbeelding ]
En had nog de Seche Vite Top Coat
Sorry voor de klote foto's, het is geen doen zo s'avonds zonder daglicht![]()
www.transdesign.comquote:Op donderdag 19 november 2009 09:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat een geweldige kleurtjes zitten daartussen! Waar koop je zulke lakken?
Ik lurk al een poosje mee en ik vind de nagels van snkr-xxx echt zó mooi..
Ah, ik zie nu al dat dat een link is die ik niet had moeten openen.quote:
Oh jee... WAARSCHUWING!quote:Op donderdag 19 november 2009 09:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, ik zie nu al dat dat een link is die ik niet had moeten openen..
Juistquote:Op donderdag 19 november 2009 09:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, ik zie nu al dat dat een link is die ik niet had moeten openen..
Oh, dat scheelt wel heel veel inderdaad.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:22 schreef Linnie20v het volgende:
Via internet is het zo veel goedkoper D&D
Dan mag je ook meer bestellen zonder dat vriendlief boos hoeft te worden
(Opi kost ¤ 13,95 hier in Nederland...)
Ik zit met een probleem.....welke lak moet ik op doen??
Neig zelf naar Suzi suede .... we'll see!!
Dank je... enne is geen Konad hoor, zijn plakkertjes van Essencequote:Op donderdag 19 november 2009 09:29 schreef mmascha het volgende:
Snkr wat een beschaafde nagels heb je! Echt lang genoeg om netjes te zijn hoor!
Kleintje wat fijn dat je je weer beter voelt.
MissJ wat mooi! Ik hou van natuurlijk met Konad!
Ik loop nu hier mee rond(beetje testen voor de kerst):
[ afbeelding ]
Ik voel een bestelling komenquote:Op donderdag 19 november 2009 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt wel heel veel inderdaad..
Gelukkig interesseert het m'n vriendje niets waar ik m'n geld aan uitgeef. Ik zeur ook niet over zijn alsmaar groeiende cd-collectie.
Volgende keer lukt je wel wat meer ingewikkelde dingen te doen...quote:Op donderdag 19 november 2009 10:42 schreef MissJ het volgende:
gisteravond laat nog even snel dit gedaan:
[ afbeelding ]
Als basecoat een nailhardener en dan daarover 1 laagje glitter topper van Essence.
Ik vind het resultaat eigenlijk best wel leuk![]()
en ja, ik moet weer even mijn nagelriemen een cremetje geven zie ik![]()
Donker met spikkels... sjiek met friemels..quote:Op donderdag 19 november 2009 09:29 schreef mmascha het volgende:
Snkr wat een beschaafde nagels heb je! Echt lang genoeg om netjes te zijn hoor!
Kleintje wat fijn dat je je weer beter voelt.
MissJ wat mooi! Ik hou van natuurlijk met Konad!
Ik loop nu hier mee rond(beetje testen voor de kerst):
[ afbeelding ]
Ik vind ze nu veel mooierquote:Op woensdag 18 november 2009 23:03 schreef snkr-xxx het volgende:
Nou, ik heb ze op de foto gezet hoor, ze lijken er niet echt kort, maar gister waren ze nog zo:
http://www.michele.nl/fora/nfuoh-51.jpg
en nu
http://www.michele.nl/fora/p2-011-be-wild.jpg
http://www.michele.nl/fora/p2-011-be-wild-2.jpg
![]()
Kleurtje klopt niet echt op de foto, te belicht. Maar het is Be Wild van P2 die ik dankzij lieftallige MiMu in bezit heb.
Valt niks tegen, lakt heel fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |