als je een gif opent in pheuteu sjop, dan start ie bij het eerste deel, en dat blijft dus vast staanquote:Op woensdag 18 november 2009 20:40 schreef Crientj het volgende:
[..]
Uitvergroten lijkt mij niet nodig. Ik denk dat het wel past over de tekst iin het midden.
Ze gaan wel als aparte img ja. Dan kan er bv iemand tussenuit mocht die het niet willen.
Maar het gaat me meer over de bewegende avatars. Hoe ik die er dan ook bewegend in ga krijgen..
Ik ben niet zo goed met gifjes xD, dat mislukt bij mij om de een of andere manier altijd.
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 18 november 2009 20:51 schreef bernies het volgende:
[..]
Maare....zou niet heel nagellakdameswereld deze topcoat nu gaan kopen?
Fotosoep laat alleen maar het eerste frame zien. Laatst ook een kleine gif animatie gemaakt, maar die wilde in Fotosoep ook al niet opslaan. Dag uurtje werk.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:51 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
als je een gif opent in pheuteu sjop, dan start ie bij het eerste deel, en dat blijft dus vast staan
Ik denk dan weer (want zo ben ik ) Uber Geniale marketing stunt!!quote:Op woensdag 18 november 2009 20:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welOp the edge of sanity werd al een run op deze lak voorspeld
ik doe al mijn gifjes in pheuteu sjopquote:Op woensdag 18 november 2009 20:54 schreef Crientj het volgende:
[..]
Fotosoep laat alleen maar het eerste frame zien. Laatst ook een kleine gif animatie gemaakt, maar die wilde in Fotosoep ook al niet opslaan. Dag uurtje werk.
Ik ga nog wel even zoeken, want wil het wel voor elkaar krijgen.
Ben ik het wel een beetje mee eens. Dan krijg je zo'n kliekjesgedoe en dat is niet uitnodigend voor nieuwe users.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:57 schreef Oblivion het volgende:
Even over de namen in de OP, ik ben absoluut en faliekant tegen dat idee.
OP wordt te lang, en er zijn gewoon geen vaste posters, iedereen die wil en kan mee doen moet dat ook gewoon kunnen.
Geen drempel, lekker ongedwongen.
My 2 cents.
Op zijn minst!quote:Op woensdag 18 november 2009 20:57 schreef MinderMutsig het volgende:
We kopen die winkel leeg.
Zit er straks een wachttijd van een maand op die bestellingen.![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:57 schreef Oblivion het volgende:
OP wordt te lang, en er zijn gewoon geen vaste posters, iedereen die wil en kan mee doen moet dat ook gewoon kunnen.
My 2 cents.
Webshops e.d. ook in een wiki zetten en in de OP alleen een linkje daar naartoe?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:03 schreef Tegan het volgende:
Misschien kunnen we iets aan de OP doen dat hij korter is?
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:57 schreef Oblivion het volgende:
My 2 cents.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |