En je hebt daar wel voor moeten betalen?quote:Op donderdag 19 november 2009 01:08 schreef tombolafan het volgende:
Niemand???![]()
Dan ga ik gewoon in het luchtledige www klagen!
-edit- hoera! publiek!
De film was echt heel goed, wel minder dan het boek (duh...) maar heel mooi gedaan
![]()
Maar de bioscoop!!!![]()
Het begon er al mee dat we geen ondertiteling hadden... Kijk, met een Engelstalige film is dat nog wel te doen, maar mijn Zweeds is niet al te goed...Uiteindelijk is iemand gaan vragen hoe het zat, en toen kwam het er wel bij. Maar er werd niet even teruggespoeld ofzo, dus de 1e tien minuten heeft niemand gevolgd...
![]()
En toen werd het pauze. En na de pauze kwamen we allemaal weer terug in de film, en toen... niks! Na ruim een half uur ben ik gaan vragen hoe het zat (ik heb heel aso over de reling naar het barpersoneel geschreeuwd gevraagd of wij nog film zouden krijgen, ik zag het wel gebeuren dat ik dan weer een deel zou missen als ik omlaag zou lopen om het vriendelijk te vragen)
"Eh, oh ja, dat klopt, er hadden 3 zalen tegelijk pauze en we kunnen niet alle films tegelijk aanzetten"WAT! Hoe belachelijk, nog nooit meegemaakt... ze beginnen toch ook allemaal tegelijk!
![]()
Nou goed, uiteindelijk is ie weer gestart en zijn we een half uur later dan verwacht blij naar buiten gegaan... maar daar gaat wel een boze brief heen!
quote:Op donderdag 19 november 2009 01:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En je hebt daar wel voor moeten betalen?
ghehehe, dat moet je zelf weten natuurlijk, maar ik ben zelf helemaal gek van bierquote:Op donderdag 19 november 2009 01:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Niet die biertjes dan he.
Ze hadden jullie gerust een bioscoopbon kunnen aanbieden als vergoeding voor het ongemak door hun fout en de irritaties die dat jullie opleverden.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, al met al hebben we natuurlijk maar 10 minuten gemist...
en je kent mijn boze brieven nog niet...
Zolang die maar niet alle 100 op dezelfde dag waren, vind ik het prima.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ghehehe, dat moet je zelf weten natuurlijk, maar ik ben zelf helemaal gek van bier
heb inmiddels al iets meer dan honderd verschillende geproefd
vind ik ook wel. daarom ook die brief nog (er waren nu vooral van die jonge medewerkers...quote:Op donderdag 19 november 2009 01:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ze hadden jullie gerust een bioscoopbon kunnen aanbieden als vergoeding voor het ongemak door hun fout en de irritaties die dat jullie opleverden.
" Beste bios,quote:Op donderdag 19 november 2009 01:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, al met al hebben we natuurlijk maar 10 minuten gemist...
en je kent mijn boze brieven nog niet...
Welterusten Tombolafan.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:18 schreef tombolafan het volgende:
Bedankt voor het luisteren naar mn klaagzang (), ik ga slapen
![]()
Welterusten!
quote:Op donderdag 19 november 2009 01:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zolang die maar niet alle 100 op dezelfde dag waren, vind ik het prima.
quote:Op donderdag 19 november 2009 01:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
" Beste bios,
buuuhuuuuuuuhhuuuuuuhuuuuuu
noumoe![]()
vriendelijke groet,
tombolalalalala"
quote:Op donderdag 19 november 2009 01:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
en nu ben ik echt echt echt weg!
quote:Op donderdag 19 november 2009 01:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zwabbermans, jij bent een echt nachtbrakertje, of heb ik dat fout?
Dat viel me al op, zou er al een nachtploeg zijn hier, dan zou jij de koploper zijn.quote:
Dan begin je weer aan de studie toch?quote:Op donderdag 19 november 2009 01:26 schreef DeZwabber het volgende:
nope, tot januari heb ik vrij spel
oh zie dit nu pas, nee daar heb ik wel een paar jaar over gedaanquote:Op donderdag 19 november 2009 01:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zolang die maar niet alle 100 op dezelfde dag waren, vind ik het prima.
On the bright side, je hebt nu genoten, met mate.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:50 schreef DeZwabber het volgende:
nee dat valt ook wel mee
dan had ik er iets meer moeten drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |