Nu kan hij die tijden toch naar de creche?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Daar zat ik voor de langere termijn ook aan te denken, maar hij is nu nog maar 2,5. Dus dan zou ik nog anderhalf jaar moeten wachten en ben bang dat de functie dan al gevuld is
Het lijkt me wel zwaar, zo met je baan er naast.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het kan helemaal leuk zijn hoor maar soms
Och zolang het maar op tijd klaar is en we fijn ons werk houden is het allemaal
Het is vrij rustig@work dus neem veel vrij.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het lijkt me wel zwaar, zo met je baan er naast.
Volgens mij ben jij geen typetje die goed stil kan zitten.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is vrij rustig@work dus neem veel vrij.
Als het daar maar niet te rustig wordt zodat ik januari weer volop werk heb.
Nee plus dat het gaat malen dan van shit als ik niets te doen heb dan ben ik overbodig.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij geen typetje die goed stil kan zitten.
Het is niet mijn bedoeling om je "uit te horen".quote:Op donderdag 19 november 2009 00:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee plus dat het gaat malen dan van shit als ik niets te doen heb dan ben ik overbodig.
Nu ja is me een studie en een meelooptraject aangeboden en zijn we druk mee dus neem aan dat ik nog even mag blijven.
Maarehmm jij bent goed in uitvragen hoor
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedoeling om je "uit te horen".
Ik weet helemaal niets van klussen.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hahahaha sorry beroepsdeformatie, ik analyseer beetje te veel en heb vandaag niemand gesproken dan een verfkwast dus klep ook teveel.
Maar jij weet wel iets van klussen merk ik?
Ik dacht net dat je al ging slapen door je TVP, maar je blijft ons nog even gezelschap houden?quote:
Ik kom net thuis van een bespreking en moet nog even werkenquote:Op donderdag 19 november 2009 00:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik dacht net dat je al ging slapen door je TVP, maar je blijft ons nog even gezelschap houden?
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niets van klussen.
Maar mijn lief wel, die klust voor zijn beroep.
Jij arme jij.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kom net thuis van een bespreking en moet nog even werken
Welterusten Ml-etje en een goede nachtrust zonder kluszorgen.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dan weet je er dus wel wat van
Maarehh ik ga slapen, morgen een dagje meewerken op de werkvloer (doen we 1s in het jaar) dus moet fris en fruitig zijn.
Truste
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welterusten Ml-etje en een goede nachtrust zonder kluszorgen.
Heeee nog een wakker mens.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:05 schreef DeZwabber het volgende:
*terug van een avondje uit
zo, en morgen weer vroeg op? bikkel dan!quote:Op donderdag 19 november 2009 01:08 schreef DeZwabber het volgende:
check, gekaasfonduut met een goeie vriend in de cambrinus in rotterdam
vervolgens een paar speciaalbiertjes gedronken in locus publicus
Lekker!quote:Op donderdag 19 november 2009 01:08 schreef DeZwabber het volgende:
check, gekaasfonduut met een goeie vriend in de cambrinus in rotterdam
vervolgens een paar speciaalbiertjes gedronken in locus publicus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |