quote:
Sorry maarquote:Op donderdag 19 november 2009 08:52 schreef MrSubtle het volgende:
GODMILJAAR wat heb ik me een spierpijn, niet meer normaal
Eerst was het van laminaat leggen (van die rare-plekken spierpijn die je soms ook kunt hebben als je de avond ervoor ... okay anyway), maar nu dacht ik dinsdag: als ik nu gewoon hard ga sporten, dan gaat de spierpijn wel over... nou dat klopt, alleen heb ik nu natuurlijk spierpijn van het sporten
Waarom klikte ik nou? WAAROM? WAAAROOOOOOOMquote:
De fitness instructeur vond 21-en wel een goed plan... (een bepaalde oefening die je 3 maal 7x doet met gewichten)... ik heb natuurlijk naief zoiets gehad van "oh, prima!"quote:
Die is wel heeeeel fout......quote:
Mogguh hoe ging het gisteren??quote:
he bah, wat vervelend... heel veel sterkte vanmiddag!quote:Op donderdag 19 november 2009 09:01 schreef bigbird het volgende:
Ze zakt alleen maar meer weg... Vanmiddag gesprek met de artsen. Ben stikzenuwachtig eigenlijk... Gek wel een beetje want ik ken haar pas 4 jaar ofzo... Maar toch, we klikten wel erg goed..
ja hahaha, die is van vorig jaar ofzo... toen kwam ie langs via de mailquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:01 schreef bigbird het volgende:
Ze zakt alleen maar meer weg... Vanmiddag gesprek met de artsen. Ben stikzenuwachtig eigenlijk... Gek wel een beetje want ik ken haar pas 4 jaar ofzo... Maar toch, we klikten wel erg goed..
Veel sterkte vanmiddag weerquote:Op donderdag 19 november 2009 09:01 schreef bigbird het volgende:
Epica moet je kijken, niet alleen luisterenquote:Op donderdag 19 november 2009 09:02 schreef nieslief het volgende:
Ik ben epica aan het luisteren.....
Om 12 uur hebben we een afspraak, einde van het spreekuur i.v.m. besmettingsgevaar.quote:
Och jeetje succes vandaagquote:Op donderdag 19 november 2009 09:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Om 12 uur hebben we een afspraak, einde van het spreekuur i.v.m. besmettingsgevaar.
Ik heb vannacht rond half 1 nog wel naar de huisartsenpost gebeld, omdat hij ook slijm aan het overgeven was. Maar mocht het nog aankijken vannacht, omdat hij nog had gedronken. Maar moest vandaag wel meteen naar de dokter met 'm.
Nu hangt 'ie hier tegen me aan onder een dekentje
Ben allang blij dat twee jongetjes niet thuis zijn.....quote:Op donderdag 19 november 2009 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Epica moet je kijken, niet alleen luisteren
Ik moet zeggen dat plaatje dat jij gisteren plaatste van die Simon nogwat... dat was best appetijtelijkquote:Op donderdag 19 november 2009 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Epica moet je kijken, niet alleen luisteren
Gossie, sterkte!quote:Op donderdag 19 november 2009 09:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Om 12 uur hebben we een afspraak, einde van het spreekuur i.v.m. besmettingsgevaar.
Ik heb vannacht rond half 1 nog wel naar de huisartsenpost gebeld, omdat hij ook slijm aan het overgeven was. Maar mocht het nog aankijken vannacht, omdat hij nog had gedronken. Maar moest vandaag wel meteen naar de dokter met 'm.
Awwquote:Op donderdag 19 november 2009 09:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja het is echt een super mooie vrouwquote:Op donderdag 19 november 2009 09:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat plaatje dat jij gisteren plaatste van die Simon nogwat... dat was best appetijtelijk
he bah, dat klinkt naar... sterkte ook dan!quote:Op donderdag 19 november 2009 09:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Aaaaahwquote:Op woensdag 18 november 2009 20:28 schreef tombolafan het volgende:
mooiste liefste konijn ter wereld:
[ afbeelding ]
(toen was ze nog baby... nu zo groot als een gemiddelde kat...)
Wat een mooie kat ookquote:Op woensdag 18 november 2009 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
ze is nu zo:
[ afbeelding ]
zeker mooie dame!quote:
Boris?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat een mooie kat ookLijkt wel een beetje op Boris!
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:31 schreef bigbird het volgende:
Hey, dat konijn lijkt op mijn oude konijnAlleen die bleef zo klein
Ik doe niet aan LOGgenquote:Op donderdag 19 november 2009 09:34 schreef tombolafan het volgende:
Zo, wie gaat er mee op lapo-hunt?
Ja de kat van Greys.quote:
quote:
Die is ook lief.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:36 schreef MrSubtle het volgende:
Dit plaatje mag best nog eens als plaatje, zonder dat het achter een link staat
[ afbeelding ]
Nee jij WIL altijd graag de LAPO en als je 'm dan krijgt doe je nietsquote:
Zeg als mama heb ik soms jongens om aandacht te geven jah!!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 09:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee jij WIL altijd graag de LAPO en als je 'm dan krijgt doe je niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |