Hallo jongens en meisjes! Ik ben 30 jaar oud en nog steeds maagd, Dit komt door dat ik iets steviger ben dan anderen en door mijn aandoening... dit is Tourettes. het betekent dat ik tics heb zoals met mijn ogen knipperen, mijn mond de hele tijd open hebben hangen en kwijlen en af en toe GODVERKANKER roepen.:( Ik kan er niks aan doen:(. Nouja omdat ik dus nooit een vriendje gehad heb (alleen over internet, die heb ik toen een brief komen brengen zonder dat we elkaar daarvoor ontmoet hadden met wat er allemaal fout was met hem maar toen hij me niet meer wou zien was het afgelopen) en mijn facebookliefde uit Madrid ook niet meer terugmailt heb ik me ingeschreven bij een datingsite PARSHIP.NL. jawel beste kindertjes dit was een goede zet dacht ik en al gauw kreeg ik reacties zat,..(ik had namelijk een foto van doutzen kroes erop gezet hihiihi) en een boy wou met een afspreken... nouja gedaan dus maarja toen kwam hij erachter dat ik had gelogen... nouja nu voel ik me heel eenzaam zo dus ik speel de hele dag WoW, zit op /b/ en op fok...