abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74545672
Hallooww,

Wat zouden jullie doen als je totaal geen hoogte krijgt van een meid...? Het gaat hier om een meid die ik via internet heb leren kennen zeg maar.
Begon allemaal heel leuk etc..
Later is het contact minder geworden, vooral de interesse van haar naar mij toe vind ik.
Op msn zijn het vaak leuke gesprekken, maar (je raadt het al) meestal komen de vragen van mijn kant vind ik.
Laat ik voorop stellen dat ik haar al maanden ken door middel van mailen, smsen etc..
Nou, omdat ik toch eens vond dat zij mocht weten hoe ik me voelde onder die dingen zeg maar, heb ik een brief geschreven en die echt persoonlijk aan haar afgegeven en gevraagd of ze hem wilde lezen...Ben bij haar langs gegaan en gezegd dat ik het niet leuk vind zoals het nu gaat en ja, die brief dus gegeven...Was ook nog eerste ontmoeting, haha. Maar gewoon voorgesteld, nog ff gepraat hoe het ging en hoe haar dag was etc...
Wel heel kort allemaal maar goed, ik heb haar in ieder geval ontmoet En zo slecht ging het niet, waren aardig naar elkaar toe dus . Was wel maar kort, stond ik daar in de stromende regen onder mijn paraplu, haha

Euhm ja, in die brief stonden dus dingen die ik niet leuk vond zoals zij ook deed tegen mij etc...Ze verwijt mij dingen als, dat ik er niet voor haar ben, dat ik niks van haar weet, etc ..Nadat ze dat zei heb ik dat van die brief schrijven ook besloten..Want ik vind dat echt niet eerlijk, daar heeft ze me echt mee geraakt toen ze dat zei. Zoiets zeg je toch niet na maanden contact...Maja, kan aan mij liggen.

Naja, in ieder geval, ze was er niet zo blij mee...Terwijl ik vind dat ik ook nog wel eens eerlijk mag zijn wat ik ervan vind allemaal.
Vervolgens spreek ik haar weer op msn, en krijg ik weer vanalles en nog wat naar mijn hoofd geslingerd..
En ja, ik moest maar kijken wat ik er allemaal mee deed, en ze wist het toch al wat ik ging doen...Dat terwijl ik het zelf nog niet eens wist, en nog steeds niet..

Ben ik een paar dagen niet op msn geweest omdat ik het druk had die avonden...Kom ik gistermorgen eens op msn, en ik zei in het begin nog niks...Begint zij dus weer, het eerste wat ze zei was, ''zie je wel dat ik gelijk ging krijgen''...Ik zo, pfff, waar gaat dit nu weer over ..
Nouja, uitgelegd dat ik het druk had gehad die vorige avonden, maar ze gelooft er niks van als ik zo zie hoe ze reageert.
Komt er weer zo'n opmerking achteraan van, ''naja, ik merk wel of je nog iets met me te maken wilt hebben'' ..

Wil haar graag als gewoon een goede vriendin behouden, maar als ze op msn enzo al niet geinterreseerd is, en kortaf, zelf weinig vraagt..En mij vanalles verwijt en ook dat ze er af en toe niet tegen kan als ik eens wat vragen stel...Gewoon normale vragen hoor trouwens maar goed..Tsja, ik probeer het gesprek ook maar op gang te houden, iets wat zij totaal niet doet, dus dan moet ik toch iets..

Ohwja, dan vindt ze ook nog dat ik te begripvol ben enzo...Jaaa, komop zeggg, moet ik dan maar gewoon geen interesse tonen en niet aardig en bot tegen haar doen....

Maar goed, als het haar echt helemaal niets doet, dan zou ze me op msn niet eens meer aanspreken lijkt me..En daaruit maak ik dat dan weer op, dat ze misschien ergens hoopt dat het toch nog ''goed komt'',

Ben benieuwd als ik weer op msn ga en haar eens aanspreek, hoe het dan weer loopt..Ik denk dat als ik er niet over begin, van wat ik vind wat zij ook anders had kunnen doen allemaal, dat zij dan op een gegeven moment weer zegt van, jaaa, negeer het allemaal maar gewoon.

Maar echt, ik krijg zo weinig hoogte van haar...Zal niet zeggen dat jullie het begrijpen ofzo, maar je weet het nooit...Iemand die ook in zo'n situatie heeft gezeten misschien?
En op msn weet ik ook niet wat ik moet gaan zeggen als ze bij voorbaat al zegt dat ze soms niet tegen mijn vragen kan...Overigens vind ik dat ook maar beetje vreemd. Zijn normale vragen dusja, maar als ze daar al niet tegen kan denk ik dan..

Naja, iemand enige suggesties misschien?

Alvast bedankt voor de reacties
  maandag 9 november 2009 @ 16:54:32 #2
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74545736
Blokkeer haar en move on.
Resistance is futile.
  Forum Admin maandag 9 november 2009 @ 16:55:44 #3
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_74545773
Jullie zijn beiden 12 jaar oud?
pi_74545774
She's just not that into you.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_74545781
Hihi, thanks:)
  maandag 9 november 2009 @ 16:59:45 #6
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_74545876
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:52 schreef Bubbiej het volgende:
Nou, omdat ik toch eens vond dat zij mocht weten hoe ik me voelde onder die dingen zeg maar, heb ik een brief geschreven en die echt persoonlijk aan haar afgegeven en gevraagd of ze hem wilde lezen..
Echt...heb je enig idee hoe debiel raar dit overkomt op iemand die je nog nooit ontmoet hebt? Nogal zwaarmoedig

Had je beter niet kunnen doen. Wat een drama-insteek. Daar zit niemand op te wachten.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_74545884
Je schrijft zo'n brief en die geef je aan iemand die je voor het eerst ziet? Daar ben ik trouwens ook gestopt met lezen. En vervolgens vind jij het gek dat ze weinig meer met je te maken wil hebben?
pi_74545896
Zo'n meid moet je niet willen, geloof me!
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_74546015
Een brief schrijven HAHAHHAHAAHAHHA IK GA STUK HIER
  maandag 9 november 2009 @ 17:06:03 #10
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74546049
internet buddies
*Hosselcopter*
  maandag 9 november 2009 @ 17:07:32 #11
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_74546091
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:04 schreef Xeanor het volgende:
Een brief schrijven HAHAHHAHAAHAHHA IK GA STUK HIER
Niets mis mee als het je vriendin is ofzo..maar ja
pi_74546142
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:07 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Niets mis mee als het je vriendin is ofzo..maar ja
Nee maar een brief schrijven aan iemand die je nog nooit hebt ontmoet en daarin zetten wat je niet leuk vindt wat ze allemaal wel en niet doet
quote:
Ze verwijt mij dingen als, dat ik er niet voor haar ben, dat ik niks van haar weet, etc ..Nadat ze dat zei heb ik dat van die brief schrijven ook besloten..Want ik vind dat echt niet eerlijk, daar heeft ze me echt mee geraakt toen ze dat zei. Zoiets zeg je toch niet na maanden contact...Maja, kan aan mij liggen.
Newsflash: Na jarenlange relaties worden zelfs de meest asociale dingen uitgehaald die je je maar voor mogelijk kunt houden. Dat "maanden contact" heeft echt geen betekenis eigenlijk.
  maandag 9 november 2009 @ 17:12:09 #13
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_74546212
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:09 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Nee maar een brief schrijven aan iemand die je nog nooit hebt ontmoet en daarin zetten wat je niet leuk vindt wat ze allemaal wel en niet doet
Ja, dat ben ik toch hartsikke met je eens
  maandag 9 november 2009 @ 17:20:13 #14
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_74546460
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:09 schreef Xeanor het volgende:
En het zal haar vast niet afschrikken dat je doet alsof jullie al een jarenlange relatie hebben..
  maandag 9 november 2009 @ 17:22:05 #15
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74546511
quote:
Het gaat hier om een meid die ik via internet heb leren kennen zeg maar.
Om welke Fok!ster gaat het?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 9 november 2009 @ 17:30:06 #16
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_74546723
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:22 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Om welke Fok!ster gaat het?
Brechtje begrijp ik...
pi_74547017
Het ligt aan haar, dat is wel duidelijk.
pi_74547467
I'll Move On Heb ervan geleerd, haha. Bovendien, er zijn zoveel leuke meiden op de wereld
  maandag 9 november 2009 @ 18:05:57 #19
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_74547616
quote:
Op maandag 9 november 2009 18:00 schreef Bubbiej het volgende:
I'll Move On Heb ervan geleerd, haha. Bovendien, er zijn zoveel leuke meiden op de wereld
Ik hoop toch niet serieus dat je zoveel waarde hecht aan de reacties hier dat ze je dit hebben doen besluiten

Het komt op mij over alsof ze gewoon wil zien dat jij er moeite voor doet. Als je voor haar wilt gaan doe dat dan ook en begin met eens normaal met haar af te spreken en een filmpje te kijken ofzo.

En dat met die brief, ontzettend dom inderdaad Nooit weer doen
  maandag 9 november 2009 @ 18:08:28 #20
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_74547681
quote:
Op maandag 9 november 2009 18:05 schreef aaipod het volgende:

[..]

Ik hoop toch niet serieus dat je zoveel waarde hecht aan de reacties hier dat ze je dit hebben doen besluiten

Het komt op mij over alsof ze gewoon wil zien dat jij er moeite voor doet. Als je voor haar wilt gaan doe dat dan ook en begin met eens normaal met haar af te spreken en een filmpje te kijken ofzo.

En dat met die brief, ontzettend dom inderdaad Nooit weer doen
Dat houdt in dat jouw reactie ook niet serieus genomen moet worden?
pi_74547686
quote:
Ja, een tip voor de volgende keer: als je iemand voor het eerst ontmoet, geef je diegene géén brief waarin staat wat je allemaal niet leuk vindt aan die persoon. Jezus wat een halvegare actie
  maandag 9 november 2009 @ 18:09:49 #22
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_74547713
quote:
Hallooww,

Wat zouden jullie doen als je totaal geen hoogte krijgt van een meid...? Het gaat hier om een meid die ik via internet heb leren kennen zeg maar.
Begon allemaal heel leuk etc..
Later is het contact minder geworden, vooral de interesse van haar naar mij toe vind ik.
Op msn zijn het vaak leuke gesprekken, maar (je raadt het al) meestal komen de vragen van mijn kant vind ik.
Laat ik voorop stellen dat ik haar al maanden ken door middel van mailen, smsen etc..
Nou, omdat ik toch eens vond dat zij mocht weten hoe ik me voelde onder die dingen zeg maar, heb ik een brief geschreven en die echt persoonlijk aan haar afgegeven en gevraagd of ze hem wilde lezen...Ben bij haar langs gegaan en gezegd dat ik het niet leuk vind zoals het nu gaat en ja, die brief dus gegeven...Was ook nog eerste ontmoeting, haha. Maar gewoon voorgesteld, nog ff gepraat hoe het ging en hoe haar dag was etc...
Wel heel kort allemaal maar goed, ik heb haar in ieder geval ontmoet En zo slecht ging het niet, waren aardig naar elkaar toe dus . Was wel maar kort, stond ik daar in de stromende regen onder mijn paraplu, haha

Euhm ja, in die brief stonden dus dingen die ik niet leuk vond zoals zij ook deed tegen mij etc...Ze verwijt mij dingen als, dat ik er niet voor haar ben, dat ik niks van haar weet, etc ..Nadat ze dat zei heb ik dat van die brief schrijven ook besloten..Want ik vind dat echt niet eerlijk, daar heeft ze me echt mee geraakt toen ze dat zei. Zoiets zeg je toch niet na maanden contact...Maja, kan aan mij liggen.

Naja, in ieder geval, ze was er niet zo blij mee...Terwijl ik vind dat ik ook nog wel eens eerlijk mag zijn wat ik ervan vind allemaal.
Vervolgens spreek ik haar weer op msn, en krijg ik weer vanalles en nog wat naar mijn hoofd geslingerd..
En ja, ik moest maar kijken wat ik er allemaal mee deed, en ze wist het toch al wat ik ging doen...Dat terwijl ik het zelf nog niet eens wist, en nog steeds niet..

Ben ik een paar dagen niet op msn geweest omdat ik het druk had die avonden...Kom ik gistermorgen eens op msn, en ik zei in het begin nog niks...Begint zij dus weer, het eerste wat ze zei was, ''zie je wel dat ik gelijk ging krijgen''...Ik zo, pfff, waar gaat dit nu weer over ..
Nouja, uitgelegd dat ik het druk had gehad die vorige avonden, maar ze gelooft er niks van als ik zo zie hoe ze reageert.
Komt er weer zo'n opmerking achteraan van, ''naja, ik merk wel of je nog iets met me te maken wilt hebben'' ..

Wil haar graag als gewoon een goede vriendin behouden, maar als ze op msn enzo al niet geinterreseerd is, en kortaf, zelf weinig vraagt..En mij vanalles verwijt en ook dat ze er af en toe niet tegen kan als ik eens wat vragen stel...Gewoon normale vragen hoor trouwens maar goed..Tsja, ik probeer het gesprek ook maar op gang te houden, iets wat zij totaal niet doet, dus dan moet ik toch iets..

Ohwja, dan vindt ze ook nog dat ik te begripvol ben enzo...Jaaa, komop zeggg, moet ik dan maar gewoon geen interesse tonen en niet aardig en bot tegen haar doen....

Maar goed, als het haar echt helemaal niets doet, dan zou ze me op msn niet eens meer aanspreken lijkt me..En daaruit maak ik dat dan weer op, dat ze misschien ergens hoopt dat het toch nog ''goed komt'',

Ben benieuwd als ik weer op msn ga en haar eens aanspreek, hoe het dan weer loopt..Ik denk dat als ik er niet over begin, van wat ik vind wat zij ook anders had kunnen doen allemaal, dat zij dan op een gegeven moment weer zegt van, jaaa, negeer het allemaal maar gewoon.

Maar echt, ik krijg zo weinig hoogte van haar...Zal niet zeggen dat jullie het begrijpen ofzo, maar je weet het nooit...Iemand die ook in zo'n situatie heeft gezeten misschien?
En op msn weet ik ook niet wat ik moet gaan zeggen als ze bij voorbaat al zegt dat ze soms niet tegen mijn vragen kan...Overigens vind ik dat ook maar beetje vreemd. Zijn normale vragen dusja, maar als ze daar al niet tegen kan denk ik dan..

Alvast bedankt voor de reacties
Ik quote nog even de OP van die prachtjuweel
  maandag 9 november 2009 @ 18:11:34 #23
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_74547761
Je bent, zeg maar, een beetje overdreven aan het reageren. Zeg maar. Omdat je, zeg maar, die persoon helemaal niet kent.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  FOK!Babe maandag 9 november 2009 @ 18:13:33 #24
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74547816
Wat een zinloos gespartel man.
Door te gaan lopen janken over vriendjes zijn verneuk je het juist.
pi_74547843
quote:
Op maandag 9 november 2009 18:08 schreef TheDenialTwist het volgende:

[..]

Ja, een tip voor de volgende keer: als je iemand voor het eerst ontmoet, geef je diegene géén brief waarin staat wat je allemaal niet leuk vindt aan die persoon. Jezus wat een halvegare actie
Dat bewaar je voor de tweede date?
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')