Taksi met Jenever, zal dat smaken==quote:Op woensdag 18 november 2009 22:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan zorgt ie er vast wel voor dat ie er wel dronken van wordt
Gezellligquote:Op woensdag 18 november 2009 22:37 schreef Toverheks het volgende:
volgens mij zit idereen op het feessie van Gert
Tuuuurlijkquote:Op woensdag 18 november 2009 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Taksi met Jenever, zal dat smaken==
De eerste kost ff wat moeite, maar daarna zal het steeds beter smakenquote:Op woensdag 18 november 2009 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, want Taksi is niet te zuipenquote:Op woensdag 18 november 2009 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gert gaf een rondje dit is nog over,quote:Op woensdag 18 november 2009 22:37 schreef Toverheks het volgende:
Nee Jenever danquote:
zit daar alcohol in=== dan heb ik liever wat anders, lust geen alcoholquote:Op woensdag 18 november 2009 22:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gert gaf een rondje dit is nog over,
[ afbeelding ]
Er zit tenminste nog iets inquote:Op woensdag 18 november 2009 22:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gert gaf een rondje dit is nog over,
[ afbeelding ]
saai hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 22:46 schreef Toverheks het volgende:
nee is geen geintje, lust echt geen alcohol vind het zo smerig ook bonbons met likeur of zoiets bbbrrrr
)saai he, ja zeg het maar hoor'
Aan de linkerkant is zonder alcohol.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:45 schreef Toverheks het volgende:
zit daar alcohol in=== dan heb ik liever wat anders, lust geen alcohol
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Aan de linkerkant is zonder alcohol.
dies lekker slapenquote:Op woensdag 18 november 2009 22:49 schreef Toverheks het volgende:
is Kally ook al naar bed=== gezellig ik kom avondje buurten bijna niemand aanwezig
dit is een vreemd toetsenbord, de letters en dingentjes zitten niet waar ze horen
oh die vlemmixchat, geen streams maar wel een chat, slaat nergens op wanneer begint die boel nou eens te draaien daar.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Ja het rondje is van Gert.
Er zitten ook een aantal mensen op de chat bij Dottey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |