Die van mij is netjes opgevoed, die doet het netjes achter een boom(pje)quote:

Doeiquote:Op woensdag 18 november 2009 21:47 schreef gomi het volgende:
nou, nog 49 te gaan.
ik sluit fok, laters

Wie?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Veulen zou nu een unban moeten krijgen en die 25000 post moeten scoren met haar fipo.

quote:Op woensdag 18 november 2009 21:47 schreef gomi het volgende:
nou, nog 49 te gaan.
ik sluit fok, laters

Fijne avond nogquote:Op woensdag 18 november 2009 21:47 schreef gomi het volgende:
nou, nog 49 te gaan.
ik sluit fok, laters

Past dat?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Die van mij is netjes opgevoed, die doet het netjes achter een boom(pje)

Als een roos, verslapen zelfsquote:Op woensdag 18 november 2009 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over weilanden gesproken, hoe heb je vannacht geslapen?

Neuh, maar ach het is het ideequote:

Heyyyyquote:

Had ze al lang moeten hebbenquote:Op woensdag 18 november 2009 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Veulen zou nu een unban moeten krijgen en die 25000 post moeten scoren met haar fipo.

O ja, dat is waar.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als een roos, verslapen zelfs

van Taksi of limonade siroop wordt je niet dronken hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 22:27 schreef HiDiHo het volgende:
Hoi![]()
Gert al dronken op zijn verjaardag?

Dan zorgt ie er vast wel voor dat ie er wel dronken van wordtquote:Op woensdag 18 november 2009 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
van Taksi of limonade siroop wordt je niet dronken hoor

Taksi met Jenever, zal dat smaken==quote:Op woensdag 18 november 2009 22:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan zorgt ie er vast wel voor dat ie er wel dronken van wordt

Gezellligquote:Op woensdag 18 november 2009 22:37 schreef Toverheks het volgende:
volgens mij zit idereen op het feessie van Gert

Tuuuurlijkquote:Op woensdag 18 november 2009 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Taksi met Jenever, zal dat smaken==

De eerste kost ff wat moeite, maar daarna zal het steeds beter smakenquote:Op woensdag 18 november 2009 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]

Nee, want Taksi is niet te zuipenquote:Op woensdag 18 november 2009 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]

Gert gaf een rondje dit is nog over,quote:Op woensdag 18 november 2009 22:37 schreef Toverheks het volgende:

Nee Jenever danquote:

zit daar alcohol in=== dan heb ik liever wat anders, lust geen alcoholquote:Op woensdag 18 november 2009 22:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gert gaf een rondje dit is nog over,
[ afbeelding ]

Er zit tenminste nog iets inquote:Op woensdag 18 november 2009 22:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gert gaf een rondje dit is nog over,
[ afbeelding ]

saai hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 22:46 schreef Toverheks het volgende:
nee is geen geintje, lust echt geen alcohol vind het zo smerig ook bonbons met likeur of zoiets bbbrrrr
)saai he, ja zeg het maar hoor'

Aan de linkerkant is zonder alcohol.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:45 schreef Toverheks het volgende:
zit daar alcohol in=== dan heb ik liever wat anders, lust geen alcohol

quote:Op woensdag 18 november 2009 22:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Aan de linkerkant is zonder alcohol.

dies lekker slapenquote:Op woensdag 18 november 2009 22:49 schreef Toverheks het volgende:
is Kally ook al naar bed=== gezellig ik kom avondje buurten bijna niemand aanwezig
dit is een vreemd toetsenbord, de letters en dingentjes zitten niet waar ze horen

oh die vlemmixchat, geen streams maar wel een chat, slaat nergens op wanneer begint die boel nou eens te draaien daar.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Ja het rondje is van Gert.
Er zitten ook een aantal mensen op de chat bij Dottey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |