Dus je afspraakje van vorige week krijgt geen vervolg?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neuh, en ook swaffelen is niet aan mij besteed.
Haha, nou is niet errug hoor, siert je alleen maarquote:Op woensdag 18 november 2009 20:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou....ligt er aan met wie...quote:Op woensdag 18 november 2009 20:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe komen die vlekken dan op mijn auto?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Juich niet te vroeg, er zijn nog veel varianten over en meer dan genoeg parameters om het spel der spelen te vervolmaken en te vormen naar mijn smaak.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha, nou is niet errug hoor, siert je alleen maar
swaffelen is voor losers die het geen volle erectie kunnen bereiken en hem dan maar gebruiken om een beetje leip te zwaaienquote:
Die komen van je kliekjequote:Op woensdag 18 november 2009 20:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoe komen die vlekken dan op mijn auto?
Kwas niet aan het juichen, en ook dat laatste siert je, saai is ook maar saaiquote:Op woensdag 18 november 2009 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Juich niet te vroeg, er zijn nog veel varianten over en meer dan genoeg parameters om het spel der spelen te vervolmaken en te vormen naar mijn smaak.
Ja en dan denken dat een vrouw er nog geil van wordt ookquote:Op woensdag 18 november 2009 20:12 schreef gomi het volgende:
[..]
swaffelen is voor losers die het geen volle erectie kunnen bereiken en hem dan maar gebruiken om een beetje leip te zwaaien
Nee, ik zwabber wel, maar t was eigenlijk een tip voor NMNS om t eens te proberen, want sommigen zweren erbij.quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, een bromvlieg, met d'r ietwat uit d'r kluiten gewassen clit
Ach kom op zeg .. geen koe te bekennen. Beetje zelf kick mister slikquote:
Ik zag het voor mequote:Op woensdag 18 november 2009 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja jonguh, wat nou weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |