Gaat jou niet overkomen hoor Laysa....alhoewel ik zou maar niet zon mooi pyamabroekje aantrekken dan maar.......quote:
Ach er zitten geen ruitjes op dus zal wel nietquote:Op woensdag 18 november 2009 19:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Gaat jou niet overkomen hoor Laysa....alhoewel ik zou maar niet zon mooi pyamabroekje aantrekken dan maar.......
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Gaat jou niet overkomen hoor Laysa....alhoewel ik zou maar niet zon mooi pyamabroekje aantrekken dan maar.......
Jah ... ik zie t al voor me....worstelend met zon viespeuk en hij maar trekken aan je pijpen....quote:Op woensdag 18 november 2009 19:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik verdedig mn broek met mn leven
ah valt allemaal wel mee imo.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jah ... ik zie t al voor me....worstelend met zon viespeuk en hij maar trekken aan je pijpen....
Dan ben jij best wel lievvvvv....toch?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je 'm uit speelt krijg je geloof ik een soort boodschap dat vrouwen slaan alleen voor losers is, maar dat weet ik dus niet zeker want ik durf haar niet te slaan_!
Nee, een PUSSY volgens het spelquote:Op woensdag 18 november 2009 19:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dan ben jij best wel lievvvvv....toch?
Goed spel, speel het maarquote:Op woensdag 18 november 2009 19:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Check dit dan!
Vrouwen mishandelen voor de lol!
Hit the Bitch!
Ik was 100 procent gangsta, en kreeg daarna te horen dat ik een idiot was. Educatieve boodschap.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je 'm uit speelt krijg je geloof ik een soort boodschap dat vrouwen slaan alleen voor losers is, maar dat weet ik dus niet zeker want ik durf haar niet te slaan_!
Trekken, pijpen, waar gaat het over?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jah ... ik zie t al voor me....worstelend met zon viespeuk en hij maar trekken aan je pijpen....
Das niet zo best....je kan beter een hoog aaibaarheidsfactor hebben zoals Ian....aaai poesssquote:Op woensdag 18 november 2009 19:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik was 100 procent gangsta, en kreeg daarna te horen dat ik een idiot was. Educatieve boodschap.
Jij moet toch maar met dat zweepje gaan spelenquote:Op woensdag 18 november 2009 19:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik was 100 procent gangsta, en kreeg daarna te horen dat ik een idiot was. Educatieve boodschap.
Neuh, en ook swaffelen is niet aan mij besteed.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij moet toch maar met dat zweepje gaan spelen
Dat was een antennequote:Op woensdag 18 november 2009 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij moet toch maar met dat zweepje gaan spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |