HAHAHHA !! Klopt.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja ik ook, en kotsmisselijk.
Als mensen instappen stopt de bus ook niet, je ziet ze er rennend in springen.
Bij ons is het eerder: "bump". Uitstappen:quote:
Wat moet ik nou doen, toegeven dat ik een stalker ben of zeggen dat ik in topiques kom als 'Show hier je kont'?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
We hebben een stalker
Ze is daar trouwens gewoon aan het stofzuigen joh![]()
Zeg gewoon dat je XY chromosomen hebt, beste excuusquote:Op woensdag 18 november 2009 20:03 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Wat moet ik nou doen, toegeven dat ik een stalker ben of zeggen dat ik in topiques kom als 'Show hier je kont'?
Mensen met een irritant accentquote:Op woensdag 18 november 2009 20:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hahah die ene reclame van uh dinges..met die marokkaanse chick en dr nichtjes..![]()
Die accentjes van die meisjes..zo schattig!? haha
Weet je over welke reclame ik t heb? Naja..ik vind het niet irritant/storendquote:Op woensdag 18 november 2009 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen met een irritant accent. Ik vraag me af of ze dat expres zo hebben gedaan.
Die ene van verkadekoekjes toch?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weet je over welke reclame ik t heb? Naja..ik vind het niet irritant/storend
www.ster.nlquote:Op woensdag 18 november 2009 20:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weet je over welke reclame ik t heb? Naja..ik vind het niet irritant/storend
Jaaa die hahaquote:Op woensdag 18 november 2009 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die ene van verkadekoekjes toch?
quote:
Ik haat populaire vadersquote:
Dat ook, maar als je erover nadenkt is het een best wel ziek klinkende reclamequote:Op woensdag 18 november 2009 20:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik haat populaire vadersVan die gekken die dan hun mislukte huwelijk eruit gaan slaan door met Koninginnedag met z'n drieën op kliko's gaan trommelen en geld gaan vragen in hun overhemd en trui en
lach. Bah
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ook, maar als je erover nadenkt is het een best wel ziek klinkende reclame. Hmmmm... dat is lekker ja... En hoe hij op het einde nog even achter zijn zoontje naar de slaapkamer aanrent
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |