Of je dat geld dan "verdient", is discutabel.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:31 schreef Poltjer het volgende:
Ik zou graag tips willen ontvangen van mensen die weten op welke manieren je allemaal geld kan verdienen.
- studiefinanciering ontvangen
Daar kan je geeneens geld mee verdienenquote:studiefinanciering ontvangen
Ben jij een kloon van Verbal toevallig?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:36 schreef PjotrXII het volgende:
eigen bedrijf = (vrijwel altijd) eerste halfjaar alleen schulden hebben! .. Als je het een beetje normaal aanpakt dan. Een paar telefoons verkopen via mp.nl is ook je van het.
V.
Als je je studie binnen een bepaald aantal jaar afrond (zie voorwaarden IB-Groep) is het een gift, anders moet je het terugbetalen. Nou ja, verdienen is misschien een groot woord.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of je dat geld dan "verdient", is discutabel.
Goede tip. Moet je wel eerst weten hoe pokeren werkt en er ook nog goed in worden. Maar het is een manier om geld te verdienen, zeker weten.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:37 schreef Isabeau het volgende:
Pokeren op internet. Ik ken een paar erg rijke studenten, maar het kost je heel veel tijd.
"In je andere Topic had je het over een eigen bedrijf te beginnen"quote:Op woensdag 18 november 2009 17:55 schreef Kevincy het volgende:
In je andere Topic had je het over een eigen bedrijf te beginnen, hierop mijn reply
Als je al niet eens een business plan hebt dan zou ik eerst na gaan wat je leuk vindt, of je daar geld in ziet en of je bereidt bent de eerste aantal jaar vanaf 13 uur per dag wilt werken en dat je je vrienden wat minder ziet...
13 uur per dag gaat op in...quote:Op woensdag 18 november 2009 18:04 schreef Poltjer het volgende:
[..]
"In je andere Topic had je het over een eigen bedrijf te beginnen"
- Klopt, probeerde hem terug te vinden en de reacties te checken, maar volgens mij is het verwijderd, want ik kan hem nergens meer vinden. Vaag.. Bedankt voor je reply!
Ik heb nog geen business plan, omdat ik niet weet wat ik kan verkopen. Het is mijn passie om dingen te verkopen, kleine spullen met een grote afname. Het lijkt me fantastisch om een eigen bedrijf te hebben. Ik ben niet vies van hard werken, zeker niet als het goede resultaten oplevert. 13 uur per dag hoeft niet, je moet je tijd alleen goed indelen. Het liefste zou ik een eenvoudig bedrijfje willen opstarten: gewoon iets makkelijks verkopen, lage prijs, veel klanten, webwinkeltje of zo. Ik hoef er niet veel aan te verdienen. Het moet gewoon genoeg geld opleveren. Wat zou je kunnen verkopen (in een webwinkel)?
De administratie besteed ik uit, althans de fiscale administratie.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:07 schreef Kevincy het volgende:
[..]
13 uur per dag gaat op in...
opbouwen, administratie, marketing, onderzoek etc etc..
Dan ga ik er vanuit dat je geen geld hebt om personeel te kunnen betalen...
En die administratie, wie gaat dat doen? Wat gaat dat kosten? Wil je zelf geen inzichten er in hebben? Of doe jij het op de Marco Borsato stijl?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:10 schreef Poltjer het volgende:
[..]
De administratie besteed ik uit, althans de fiscale administratie.
Personeel neem ik niet aan. Ik start als zzp'er.
Ik heb behoorlijke kennis van zoekmachine marketing. Reclame maken voor een product en strategieën bedenken om het product te verkopen zal niet zo'n groot probleem zijn voor mij, vanwege mijn ervaring.
Wat deze heer boven mij zegt.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:22 schreef Kevincy het volgende:
[..]
En die administratie, wie gaat dat doen? Wat gaat dat kosten? Wil je zelf geen inzichten er in hebben? Of doe jij het op de Marco Borsato stijl?
En alles wat ik op heb genoemd, terwijl er nog meer is , ga jij in 8 uurtjes wel redden?
Forget it. Ik was echt 12/13 uur per dag bezig met reizen en mijn eerder genoemde punten en was dan blij als het zondag was!
Wil je minder tijd kwijt? Compagnon zoeken!
Ik probeer je niet af te zeiken, alleen bewust te maken dat het enorm veel tijd gaat kosten..
Probeer maar eens een business plan te schrijven, ook daar mag je niets in vergeten.
Het is net op je zelf wonen, op het moment dat je het ondergaat en ook al heb je het nog zo goed zo gepland kom je er achter dat je een hoop bent vergeten, en dat je dat alsnog moet regelen maar dat kan niet want je had je tijd voor iets anders gereserveerd!
Ik wens je wel succes!
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:31 schreef Poltjer het volgende:
Hallo,
Ik zou graag tips willen ontvangen van mensen die weten op welke manieren je allemaal geld kan verdienen.
quote:De manieren om geld te verdienen die bij mij al bekend zijn, zijn:
- werken
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:47 schreef kabelhaspel het volgende:
jezelf van achteren laten aanrijden en er met het verzekeringsgeld vandoor gaan.
er komt meer bij kijken dan alleen timmeren hoor.....dus met een timmercursus alleen ben je er niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:28 schreef Leonidas82 het volgende:
geld op een spaarrekening zetten en rente trekken is ook een optie.
De sleutel tot geld is nog altijd handel. Je kunt ook handelen in vastgoed. goedkope hypotheek nemen, huisje opknappen en dan met wat winst weer verkopen.
Of misschien eens een cursus timmeren nemen. Vrijstaand huis casco kopen (dus alleen het skelet) zelf aftimmeren en dan weer met een vette winst verkopen.
Zo is een vader van een vriend van me rijk geworden (is timmerman) nam een hypotheek van 100.000, kocht alleen het skelet en timmerde alles tot in detail af. Is een jaar bezig geweest met zijn 'project' maar verkocht het toen wel voor 300.000 euro = 200.000 winst!
maarja, moet je wel handig zijn..
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:21 schreef MutedFaith het volgende:
1. Koop (of jat) een vuurwapen en een bivakmuts
2. Rij naar de plaatselijke bank
3. Trek bivakmuts over het hoofd
4. Loop naar binnen.
5. Richt vuurwapen op medewerkers
6. Eis geld
7. ???????
8. ???????
9. PROFIT!!!!
Is de politie al langs geweest voor de gratis materialen terug te vorderen?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:28 schreef Leonidas82 het volgende:
geld op een spaarrekening zetten en rente trekken is ook een optie.
De sleutel tot geld is nog altijd handel. Je kunt ook handelen in vastgoed. goedkope hypotheek nemen, huisje opknappen en dan met wat winst weer verkopen.
Of misschien eens een cursus timmeren nemen. Vrijstaand huis casco kopen (dus alleen het skelet) zelf aftimmeren en dan weer met een vette winst verkopen.
Zo is een vader van een vriend van me rijk geworden (is timmerman) nam een hypotheek van 100.000, kocht alleen het skelet en timmerde alles tot in detail af. Is een jaar bezig geweest met zijn 'project' maar verkocht het toen wel voor 300.000 euro = 200.000 winst!
maarja, moet je wel handig zijn..
Heb je iets te verkopen?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:31 schreef Poltjer het volgende:
Hallo,
De manieren om geld te verdienen die bij mij al bekend zijn, zijn:
- spullen verkopen op marktplaats
Heb je een heel goed idee en startkapitaal?quote:- eigen bedrijf starten
Heb je een heel goed idee en startkapitaal?quote:- bijverdienen met een website
Wat wil je/wat kan je?quote:- werken of bijbaan
Studeer je?quote:- studiefinanciering ontvangen
Heb je een heel goed idee en startkapitaal?quote:- webwinkel opzetten
quote:Wie kan nog meer geld verdienen methoden opnoemen?
De ideale wereld. Als je hem gevonden hebt, zet hem hier ook even neer. Er zijn genoeg mensen, waaronder zelfs bestaande ondernemers, die hiernaar op zoek zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:04 schreef Poltjer het volgende:
Het lijkt me fantastisch om een eigen bedrijf te hebben. Ik ben niet vies van hard werken, zeker niet als het goede resultaten oplevert. 13 uur per dag hoeft niet, je moet je tijd alleen goed indelen. Het liefste zou ik een eenvoudig bedrijfje willen opstarten: gewoon iets makkelijks verkopen, lage prijs, veel klanten, webwinkeltje of zo. Ik hoef er niet veel aan te verdienen. Het moet gewoon genoeg geld opleveren. Wat zou je kunnen verkopen (in een webwinkel)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |