Of je dat geld dan "verdient", is discutabel.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:31 schreef Poltjer het volgende:
Ik zou graag tips willen ontvangen van mensen die weten op welke manieren je allemaal geld kan verdienen.
- studiefinanciering ontvangen
Daar kan je geeneens geld mee verdienenquote:studiefinanciering ontvangen
Ben jij een kloon van Verbal toevallig?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:36 schreef PjotrXII het volgende:
eigen bedrijf = (vrijwel altijd) eerste halfjaar alleen schulden hebben! .. Als je het een beetje normaal aanpakt dan. Een paar telefoons verkopen via mp.nl is ook je van het.
V.
Als je je studie binnen een bepaald aantal jaar afrond (zie voorwaarden IB-Groep) is het een gift, anders moet je het terugbetalen. Nou ja, verdienen is misschien een groot woord.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of je dat geld dan "verdient", is discutabel.
Goede tip. Moet je wel eerst weten hoe pokeren werkt en er ook nog goed in worden. Maar het is een manier om geld te verdienen, zeker weten.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:37 schreef Isabeau het volgende:
Pokeren op internet. Ik ken een paar erg rijke studenten, maar het kost je heel veel tijd.
"In je andere Topic had je het over een eigen bedrijf te beginnen"quote:Op woensdag 18 november 2009 17:55 schreef Kevincy het volgende:
In je andere Topic had je het over een eigen bedrijf te beginnen, hierop mijn reply
Als je al niet eens een business plan hebt dan zou ik eerst na gaan wat je leuk vindt, of je daar geld in ziet en of je bereidt bent de eerste aantal jaar vanaf 13 uur per dag wilt werken en dat je je vrienden wat minder ziet...
13 uur per dag gaat op in...quote:Op woensdag 18 november 2009 18:04 schreef Poltjer het volgende:
[..]
"In je andere Topic had je het over een eigen bedrijf te beginnen"
- Klopt, probeerde hem terug te vinden en de reacties te checken, maar volgens mij is het verwijderd, want ik kan hem nergens meer vinden. Vaag.. Bedankt voor je reply!
Ik heb nog geen business plan, omdat ik niet weet wat ik kan verkopen. Het is mijn passie om dingen te verkopen, kleine spullen met een grote afname. Het lijkt me fantastisch om een eigen bedrijf te hebben. Ik ben niet vies van hard werken, zeker niet als het goede resultaten oplevert. 13 uur per dag hoeft niet, je moet je tijd alleen goed indelen. Het liefste zou ik een eenvoudig bedrijfje willen opstarten: gewoon iets makkelijks verkopen, lage prijs, veel klanten, webwinkeltje of zo. Ik hoef er niet veel aan te verdienen. Het moet gewoon genoeg geld opleveren. Wat zou je kunnen verkopen (in een webwinkel)?
De administratie besteed ik uit, althans de fiscale administratie.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:07 schreef Kevincy het volgende:
[..]
13 uur per dag gaat op in...
opbouwen, administratie, marketing, onderzoek etc etc..
Dan ga ik er vanuit dat je geen geld hebt om personeel te kunnen betalen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |