Nee, het is eigenlijk niet de bedoeling maar als je je fondant nog even een paar seconden in de magnetron doet (echt maar 5 ofzo!!!) dan wordt het wel weer iets soepeler.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:39 schreef djuu het volgende:
ik heb vanavond een beetje MMF gemaakt... erg simpel
maar ik denk dat het iets te droog is geworden... de smaak is goed, maar het voelt erg stug en ook wat poederig... maar misschien is dat ook wel de bedoeling?
Als je de fondant over je taart legt en daarna de zijkanten vlak gaat strijken kun je het beste zorgen dat je de plooien die je hebt zo goed mogelijk verdeelt zodat je niet op het eind één heel grote plooi overhoud die je nergens meer kunt vlak strijken.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:45 schreef Holy_Goat het volgende:
Hoe krijg je die laag zo glad eigenlijk?
Heyey, die fondant laag over je taart....
Ik krijg hem ook nooit zo mooi gladEn dan heb ik het over de
zijkant, want daar heb ik dus altijd wel een plooi of wat...
Hoe kan ik dat voorkomen?
Dat kan ik je achteraf pas precies vertellenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:39 schreef djuu het volgende:
hoe lang ben je daar zo ongeveer mee bezig lips?
Dank je! Ik vraag me altijd af hoe jullie die spuitzakken schoonmaken...quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:31 schreef Inu het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50133050
Ik doe hem gewoon binnenstebuiten en dan onder de kraan afpoetsen...quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:55 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Dank je! Ik vraag me altijd af hoe jullie die spuitzakken schoonmaken...
Haha, die tijd moet ik nog gaan makenquote:Op maandag 23 november 2009 15:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was jullie kwijt!
Lips, waar haal je in hemelsnaam de tijd vandaan?. Ik ben komend weekend jarig en ga dan 12 cupcakes en een klein taartje maken en zit me nu al suf te piekeren wanneer ik dat ga doen.
. Wel supertof dat het zo lekker loopt bij je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |