Dan neem je toch lekker de fietsquote:Op woensdag 18 november 2009 16:57 schreef Irritatie100 het volgende:
..terwijl ze de rotonde maar voor de helft nemen
Nou vind ik mensen die geen richting aangeven erg irritant, maar je kan natuurlijk ook overdrijven. Best vervelend als je staat te wachten en je denkt dat iemand voor je langsgaat terwijl je eigenlijk gewoon door had kunnen rijden.
Maar het is mijn werk om auto te rijden, dat kan toch niet op de fiets?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:00 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dan neem je toch lekker de fiets
Dit dus, zo heb ik het geleerdquote:Op woensdag 18 november 2009 17:03 schreef mstx het volgende:
De linker richtingaanwijzer heb je sowieso niet nodig op een rotonde. Je hoeft alleen richting aan te geven als je van de rotonde af gaat.
Nee, natuurlijk niet. Als je die afslag wel wilt hebben had je al wel richting naar rechts aangegeven.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:03 schreef hugecooll het volgende:
Dat doe je om aan te geven dat je de eerstvolgende "afslag" dus niet neemt.
Handig voor de mensen die daar dus willen oversteken.
Terug naar schoolquote:
Mongolen regel!, richting aangeven omdat je NIET gaat spookrijdenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:08 schreef sander-3 het volgende:
Richtingaanwijzer Rotonde linksaf
Het gebruik van de richtingaanwijzer is hetzelfde als bij links af slaan. Dus…tijdig richting aangeven naar links. Op de rotonde de richtingaanwijzer UIT.
Één kwart vóór je de rotonde verlaat richting aangeven naar rechts. Een rotonde verlaat je uiteindelijk ALTIJD naar rechts.
Bron
Toch zitten er altijd mongolen bij die ze wel gebruiken als ze erop gaan (alsof ze ergens anders naartoe zouden kunnenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:03 schreef mstx het volgende:
De linker richtingaanwijzer heb je sowieso niet nodig op een rotonde. Je hoeft alleen richting aan te geven als je van de rotonde af gaat.
DUHquote:
Ja man.. echt, wat een mongolen.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:12 schreef alors het volgende:
[..]
Toch zitten er altijd mongolen bij die ze wel gebruiken als ze erop gaan (alsof ze ergens ander naartoe zouden kunnen) en ze niet gebruiken wanneer ze er af gaan.
Gewoon rijbewijs innemen. Als je zo debiel bent, ga je maar fietsen/lopen/ov.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |