Zoveel optiesquote:Op zondag 22 november 2009 17:34 schreef Psychonikeo het volgende:
http://www95.hattrick.org/ kan ook
Dat komt wel goed! Heb er zin inquote:Op zondag 22 november 2009 17:40 schreef Psychonikeo het volgende:
hehe.. als hij over 6 dagen maar fit is
ik ben af en toe wel lief ja
Haha niet eensquote:Op zondag 22 november 2009 17:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ook! Maar is het gewoon vermoeidheid vandaag? Heb je hem zo uitgeput?
Op mijn leeftijd moet je niet meer van die gekke dingen doenquote:Op zondag 22 november 2009 18:41 schreef Psychonikeo het volgende:ik maakte m maar niet
sportman ben je toch ook
kom er aanquote:Op zondag 22 november 2009 19:48 schreef Flappekz het volgende:
Komen er verder nog mensen op irc straks, of kan ik m gewoon alweer afsluiten?
Kleine toevoeging: Alleen inloggen en weinig/nix chatten telt niet als aanwezig![]()
7 en 8 zijn vaak directe degradatie, neem aan dat je nog niet hoger dan VI speelt (dacht ik)quote:Op zondag 22 november 2009 21:18 schreef Jahr00n het volgende:
Ik sta momenteel 6e in de competitie, als dit zo blijft tot het eind blijf ik dan gewoon in de competitie waar ik nu in zit?
quote:Promotie en degradatie
De winnaar van elke competitie in deze divisie promoveert en zal een divisie hoger uitkomen.
De teams op plek 2 tot en met 6 in iedere competitie in zullen in dezelfde competitie blijven. De nummers 7 en 8 zullen onvermijdelijk degraderen.
Ah dat is mooi, hopen dat het volgend seizoen wat beter gaat.quote:Op zondag 22 november 2009 21:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
7 en 8 zijn vaak directe degradatie, neem aan dat je nog niet hoger dan VI speelt (dacht ik)
nice nicequote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef Flappekz het volgende:
Met een stunning 43 hatstats een schitterende 0-12 nederlaag geleden.
Doelsaldo: 0 - 103
Als je er kampioen mee wordt, is het voldoende. Anders is het blijkbaar onvoldoendequote:Op zondag 22 november 2009 21:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ah dat is mooi, hopen dat het volgend seizoen wat beter gaat.
TSI 1 508
Loon 866
Leeftijd 23
Vorm redelijk (laag)
Conditie zwak (laag)
Ervaring slecht (heel laag)
Dit is mijn top 11gemiddelde, is dat nog een beetje goed in divisie 8?
knap hoor.. Ik heb het botje op 1-3 weten te houden, dus een knappe verliespartij al zeg ik het zelfquote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef Flappekz het volgende:
Met een stunning 43 hatstats een schitterende 0-12 nederlaag geleden.
Doelsaldo: 0 - 103
Het is een kunstquote:Op maandag 23 november 2009 09:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
knap hoor.. Ik heb het botje op 1-3 weten te houden, dus een knappe verliespartij al zeg ik het zelf
Maar zelfs met 3 man minder had ik dus nog meer hatstats als flappie
Goeie zaakquote:Op maandag 23 november 2009 11:19 schreef Dynia het volgende:
Ik kan het kampioenschap eigenlijk niet meer mislopen..dit weekend 6-0 gewonnen, en sta nu 6 punten los van de nr 2. Nog 2x tegen een bot, en 1 keer tegen de nr 2...Dus voor het eerst in de geschiedenis van Forza Rossiya is het feest!...
Ben wel benieuwd of mijn team het een beetje kan bijhouden in VII
quote:Bots naar de bodem
2009-11-23 13:00:00
De HFA (Hattrick Football Association) heeft beslist om aan het einde van dit seizoen botteams te degraderen naar de laagst mogelijke divisie en ook zullen ze niet langer kunnen promoveren. In plaats daarvan zullen sommigen van jullie 'gratis' promoveren en zo een plaats hogerop in de divisiepiramide innemen.
Het doel van deze verandering is om bots naar de bodem van het divisiesysteem te verplaatsen en om jullie hogerop tegen elkaar te laten spelen. Dankzij deze verandering zullen de meesten van jullie vaker tegen teams spelen die door menselijke managers worden bestuurd en niet meer tegen die saaie bots. Dit zal meer spanning geven in zowel de competities als in het leven van jullie als managers.
Dit nieuwe (en vanaf nu permanente) systeem zal aan het eind van dit seizoen zijn intrede doen en gelden voor divisie VI en lager (bots in divisie V en hoger zullen volgens de huidige regels op en neer blijven bewegen). Lees verder voor alle details van deze verandering.
Toegegeven, het is leuker om tegen echte mensen te spelen dan tegen (ro)botteams. Botteams spelen een belangrijke rol in de spelwereld als overgangsteams, of om divisies en competities op te vullen wanneer er niet genoeg echte teams zijn. Maar zij zullen nooit de uitdaging van de strijd tegen het tactisch vernuft van het menselijke brein kunnen vervangen.
Aan het eind van dit seizoen introduceren we daarom deze nieuwe, permanente regels betreffende het promoveren en degraderen van botteams. Dit zal uiteraard ook effect hebben voor de 'echte' teams. Wij willen zoveel mogelijk echte teams bij andere echte teams plaatsen (en bots bij bots). Zo gaat het nieuwe systeem werken:
Promotie en degradatie voor bots:
Alle botteams in divisie VI en lager zullen degraderen naar de laagst mogelijke divisie. Dit ongeacht of ze op de eerste, derde of op vijfde plaats eindigen. Een botteam dat bijvoorbeeld als tweede eindigt in de zevende divisie zal degraderen naar de tiende divisie (als deze tenminste niet al volledig met bots gevuld is). Hierop is echter één uitzondering: in divisie VI zullen bots die kampioen worden promoveren of een kwalificatieduel spelen.
Deze aanpassing betekent natuurlijk ook dat botteams niet zullen promoveren (met uitzondering van de hierboven beschreven situatie over de promotie van divisie VI naar V). Het mooie resultaat van dit alles is dat bots vrij snel op de bodem zullen eindigen en daar ook zullen blijven.
Echte teams nemen de plaats van de bots in
Wanneer botteams degraderen, zullen echte teams hun plaatsen innemen. Daardoor is er een kans dat je toch promoveert, ook wanneer je niet om een promotieplaats bent geëindigd. Een 'gratis' promotie zogezegd. Je kunt echter slechts één divisie hoger promoveren.
Deze extra promoties zullen op de Ranglijst gebaseerd zijn. Het hoogste gerangschikte team in divisie VII (dat niet al automatisch is gepromoveerd) zal dus de eerste zijn die een plaats van een gedegradeerde bot uit divisie VI inneemt, enzovoorts. Voor het bekertoernooi geldt dat teams die op deze manier promoveren ook de plaats van het botteam zullen innemen (als de bot zich had gekwalificeerd voor de Beker).
Geen bonus voor je promotie
Als je 'gratis' promoveert, krijg je geen promotiegeld van de HFA. Je supporters zullen het wel vieren als een reguliere promotie, dus je fanclub krijgt wel 10% meer leden. Ook zullen je supporters in de hogere divisie nog niet veel van je verwachten en je dus een wat makkelijker start geven.
Teams die moeten degraderen, degraderen altijd
Hou er rekening mee dat teams die zouden moeten degraderen, dat ook altijd gaan doen. Als je laatste wordt, degradeer je, zelfs als er bots uit je divisie (of uit je competitie) zouden degraderen. De teams uit de divisie onder jou promoveren dan en nemen de plaats in van de gedegradeerde bots. De enige uitzondering is als er geen echt team is dat uit de divisie eronder promoveert: in dat geval blijf je gewoon in je eigen divisie, zelfs als je laatste bent geëindigd.
Nieuwe regels gelden voor divisie VI en lager
Deze nieuwe regels gelden voor divisie VI en lager, dus niet voor het hele competitiesysteem. Divisie V en hoger houden gewoon de reguliere promotie- en degradatieregels voor bots, en zoals boven vermeld, bots op de eerste plaats in divisie VI (zeldzaam in de meeste competities) houden ook dezelfde regels. Maar gelukkig zijn er niet zoveel bots boven divisie VI (meer dan 99% van de bots speelt in divisie VI of lager).
De reden om alles te houden zoals het is in divisie V en hoger is omdat daar kwalificaties gespeeld worden, en het is een stuk lastiger om een systeem te bedenken dat daar ook nog rekening mee houdt (in elk geval als onderdeel van de eerste fase)
Divisies vol bots zullen sluiten
Als de hele laagste divisie alleen nog maar bestaat uit bots, zal de HFA die divisie sluiten en hem verwijderen uit het competitiesysteem. Dit doen we om te voorkomen dat nieuwe teams binnenkomen in een divisie vol botteams. In het geval dat er later geen plaats meer zou zijn voor nieuwe gebruikers om mee te doen (omdat alle teams bezet zijn), kan de verwijderde divisie weer gemakkelijk teruggeplaatst worden.
Voorbeeld van hoe het er uit zal zien
Deze eerste keer zullen veel teams 'gratis' gepromoveerd worden, omdat er een hele hoop bots naar de onderste divisies gedegradeerd worden. Aan het einde van volgend seizoen zijn er natuurlijk een stuk minder gratis promoties. Maar om je een goed beeld te geven van de impact die deze maatregel zal hebben op het spel:
In Spanje zijn er 28157 botteams. Op dit moment spelen er 6336 in divisie XI, 11086 in X, 5521 in IX, 2942 in VIII, 1517 in VII en 651 in VI. Volgend seizoen zijn er nog maar 24 bots in div VI en 28029 in XI, en helemaal geen bots meer in divisies VII, VIII, IX en X.
(Let wel: dit zijn voorlopige cijfers. Er kan in het uiteindelijke scenario sprake zijn van iets andere cijfers, maar het geeft je wel een goed beeld van deze verandering)
Als je niet 'gratis' wilt promoveren
Als je, om wat voor reden dan ook, niet 'gratis' wilt promoveren en dus geen nieuwe uitdagingen aan wilt gaan, biedt de HFA je de mogelijkheid om 'nee' te zeggen op je voorkeurenpagina. Vanaf woensdag kun je dit doen (standaard zal ingesteld staan dat je promotie accepteert). Deze instelling is natuurlijk alleen van toepassing op de 'extra promotie', niet voor reguliere promotie.
Maar vergeet niet, de HFA accepteert geen 'nee' als je in de laagste divisie speelt en je divisie vol zit met bots (en dus wordt gesloten en verwijderd). Als dat gebeurt, zul je sowieso promoveren, omdat nieuwe gebruikers anders wel een heel saaie start van hun Hattrick-carrière zouden kennen, met alleen maar wedstrijden tegen bots
Dat is inderdaad goed nieuws.quote:Op maandag 23 november 2009 13:32 schreef Flappekz het volgende:
Leuk nieuws voor ploegen in de lagere divisies, zo ben ik ook eens " gratis" gepromoveerd:
[..]
Ik heb inderdaad ook eens zon gratis promotie gehadquote:Op maandag 23 november 2009 13:32 schreef Flappekz het volgende:
Leuk nieuws voor ploegen in de lagere divisies, zo ben ik ook eens " gratis" gepromoveerd:
[..]
Dat was mij wel opgevallen, vandaar dus geen Vincentquote:Op maandag 23 november 2009 11:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan heb ik in ieder geval beide oren nog
Nee. of in ieder geval niet meerquote:Op maandag 23 november 2009 17:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Meer mensen die problemen hebben om op HT te komen?
Ik ook niet meer. De speler die ik voor 211k kocht, 1 week trainde en steeg, daar is al 375k op geboden. En hij loopt pas om 20.30 af.quote:Op maandag 23 november 2009 18:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee. of in ieder geval niet meer
Ik moet me beter in gaan lezen. Van mijn 4 eerste skilltrades heb ik er slechts op twee een marginale winst gehaald. De andere 2 stegen niet binnen één week en op een van die twee wordt het nog moeilijk winst maken.quote:Op maandag 23 november 2009 18:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. De speler die ik voor 211k kocht, 1 week trainde en steeg, daar is al 375k op geboden. En hij loopt pas om 20.30 af.
Ik heb er nu 3 te koop staan. Zodra ze alle drie verkocht zijn, laat ik wel weten wat ik ervoor betaald en gekregen heb.quote:Op maandag 23 november 2009 18:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik moet me beter in gaan lezen. Van mijn 4 eerste skilltrades heb ik er slechts op twee een marginale winst gehaald. De andere 2 stegen niet binnen één week en op een van die twee wordt het nog moeilijk winst maken.
Verkocht voor 2,699.000quote:Op maandag 23 november 2009 19:34 schreef elby1988 het volgende:
Het feestje is begonnen!!!!
23-11-2009 19:32 2 396 000 ¤ Los Ochenteros
23-11-2009 19:32 2 349 000 ¤ Schöngeising
23-11-2009 19:32 2 302 001 ¤ Team RobsN
Gekocht op 18 juni voor 1.579.000.. Het is wel mijn beste verdediger, maar koop nu weer dezelfde speler en gaat deze verdediger weer op positiespel trainen..
lekker hoorquote:
quote:Nicola Tascio (253317607)
18 jaar en 17 dagen, volgende verjaardag: 26-02-2010
Geboren in: Italia
goed in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen (sinds 20-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 6 350
Loon: 1 596 ¤ (1 330 ¤) /week inclusief 20% bonus 25 536 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: redelijk
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Deadline: 26-11-2009 20:16
(2 dagen 23u 18m)
Vraagprijs: 2 500 000 ¤
En meteen weer een uitmuntend 19 jarige verdediger gekocht om op te trainen tot formidabel positiespel. IS ideaal (je verstekt je def, uitmuntend is voor mijn klasse genoeg) en zodoende kan je je team toch versterken. 3 middenvelders die ik fulltime train, een briljant vleugel die wordt getraind op positiespel, en een technische spits idem. Straks koop ik er nog een deffer en spits bij, welke ik dan train op positiespel. Zo heb ik 2 goede spitsen, 2 goede deffers, 3 goede middenvelders zonder kapitaalvernietiging. Zo ga ik langszaam maar zeker wel een keer promoveren denk ik..quote:
16k per week.quote:Transfers voor Fabio Bortolozzo
Datum Van Aan Prijs TSI toen
23-11-2009 (12/40) TeamKoekje Avvenire 94 000 ¤ 1 060
27-10-2009 (8/40) FC REDMANGO TeamKoekje 30 000 ¤ 570
164k per week.quote:Transfers voor Dudley Bottieau
23-11-2009 (12/40) TeamKoekje Devils In Disguise 375 000 ¤ 1 120
18-11-2009 (11/40) martinoboyz TeamKoekje 211 000 ¤ 1 010
55k per week.quote:Transfers voor Gabriel Torroja
23-11-2009 (12/40) TeamKoekje F.C. Brick.777 64 000 ¤ 570
14-11-2009 (10/40) Fonzies2000 TeamKoekje 9 000 ¤ 410
quote:Op maandag 23 november 2009 22:04 schreef elby1988 het volgende:
realbizket, wat betaal je aan vorige clubs wanneer je iemand binnen een week al verkoopt? wat blijft er nog van je winst over?..
Nog steeds meer dan genoeg.quote:23-11-2009
Je hebt een speler verkocht en 83 218 ¤ ontvangen.
23-11-2009
Je hebt een speler verkocht en 318 938 ¤ ontvangen.
23-11-2009
Je hebt een speler verkocht en 55 149 ¤ ontvangen.
Een goed keeper met weak defending die binnenkort op 17.0 gepromoveerd gaat worden.quote:Good morning,
It's quite obvious that Wilibrord Bus hasn't received the right training in the past, and that he could benefit a lot from the proper attention.
Bart Bergers had a great game this week, don't forget to mention that to him.
Luuk Zaatman seems to improve when it comes to Passing. You could probably give him primary training in this skill with good effect for another season or so.
Overall, Bart Bergers really needs more training if you want him at his maximum potential.
Bertrand van Alkemade is an atypical player - sometimes that's good, sometimes it is plain dangerous.
Luuk Zaatman is not going to respond to Defending training any more.
This week I noticed that Bart Bergers has improved significantly. His Defending ability is solid.
Some good news about Joshua Linssen, he is responding well to the Defending training sessions and is now weak.
I followed Timon Ader during the game, and I would say he can be weak at Passing one day.
I know it may contradict your training plans, but it’s obvious that Bertrand van Alkemade can reach wretched at Keeper.
Bye then!
Precies genoeg dusquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:50 schreef RemCOW het volgende:
Zondag had ik een wedstrijd met maar 1 (!!) event. Gelukkig in mijn voordeel, want het was benutte penalty van mijn team
op z'n Duits dusquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:50 schreef RemCOW het volgende:
Zondag had ik een wedstrijd met maar 1 (!!) event. Gelukkig in mijn voordeel, want het was benutte penalty van mijn team
Het was ook nog vrij aan het eind van de wedstrijd. Maar hij had dus 0 events he, voor de volledigheid!quote:
Ik snap even de vraag niet helemaal?quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:57 schreef elby1988 het volgende:
Weet iemand of bekend is hoe de keeper je verdediging beïnvloed? als je bijvoorbeeld van formidabel naar bovennatuurlijk gaat, hoeveel beter wordt dan je keeper?
Ja sorry, beetje ongelukkig geformuleerd. Wilde het kort houden, hou niet zo van mobiel internet en dan in combinatie met topics opvullen.. :pquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik snap even de vraag niet helemaal?
Maar als je bedoeld hoeveel invloed de stat verdedigen bij een keeper heeft, dan tellen 3 niveau's verdedigen als 1 niveau keepen.
Whoops...quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:07 schreef Psychonikeo het volgende:
als zoiets bedenkt is, dan kan koekje je er vast alles over vertellen
De keeper heeft redelijk veel invloed.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:03 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ja sorry, beetje ongelukkig geformuleerd. Wilde het kort houden, hou niet zo van mobiel internet en dan in combinatie met topics opvullen.. :p
Maar goed. Ik bedoel dus zo. Je hebt al een verdediging en wijzigt je keeper van een formidabele naar een bovennatuurlijk (of wat dan ook). Hoe veel beter wordt dan de verdediging van je team? Is zoiets bedenkt? Ofwel, hoeveel invloed heeft de keeper over de algemene verdediging van je team?
Hopelijk is het wat duidelijk zo..
Ja, zie 't ook. Toch bedankt voor het kijkenquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:30 schreef Psychonikeo het volgende:
is al gedaan blijkbaar?
Als je t in de laatste wedstrijd doet heb je kans dat de nr 2 ook motst en wordt t dus lastiger. Ik zou voor de komende wedstrijd gaan. Al weet ik niet of dat je laatste 2 wedstrijden lastiger maakt voor je.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:00 schreef ScudRaket het volgende:
2-0 gewonnen terwijl de concurrent verliest met 3-1
5 punten voor op nummer 2
Zit nu alleen te twijfelen: feitelijk heb ik nog 1 punt nodig in uitwedstrijden om kampioen te worden.zal ik dat tegen nummer 4 (komende wedstrijd) of nummer 2 (laatste wedstrijd) pakken. Oftewel, welke wedstrijd moet ik MOTSen? Ook speelt nog mee of ik direct kan promoveren (ik sta net boven de streep) of dat ik een beslissingswedstrijd moet spelen.
Dubio...
Weer? Waar dan?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:00 schreef GotC het volgende:
Nico!Ik heb vanavond weer 1 van je stickers gespot!
Grote markt parkeerplaats Den Haag, op de plastic klep die je in moet drukken om je kleingeld te pakken! Heb er een foto van, maar nog niet op m'n laptopquote:
reken daar maar wel op!quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:51 schreef Outpost76 het volgende:
Komende maandag winnen van Parels voor de zwijnen. Dan de wek erna tegen de nr 2 YMFC College. Als mn jonkies die winnen is mijn jeugd kampioen!(Tenzij YMFC College komende maandag al verliest van De Nootjes en mijn jonkies ook weten te winnen.
)
ok ok t maakt geen reet uit maar t voegt wel wat toe.
Gisteren dik met 6-0 de jonkies van Gotc naar huis gestuurd. Was meteen ff duidelijk dat bij haar thuis t gelijk spel duidelijk een foutje was.
[ afbeelding ]
Leuke ratings ook zo.
[ afbeelding ]
Die tijd is geweestquote:Op woensdag 25 november 2009 12:59 schreef NelisZ het volgende:
Kom op jongens, nog 3 uur en 3 kwartier om de TT waar te maken!
Spam on!
pff.. mijn team kan het op eigen kracht hoor. Niet dat ik Possie graag kampioen maak, maar ik wil gewoon altijd winnenquote:Op woensdag 25 november 2009 12:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor een Bacootje valt er wel wat te regelen
Hoogmoed komt voor de val, m'n waarde vrindquote:Op woensdag 25 november 2009 13:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
pff.. mijn team kan het op eigen kracht hoor. Niet dat ik Possie graag kampioen maak, maar ik wil gewoon altijd winnen
right back at ya!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val, m'n waarde vrind
doe ik het ook voorquote:Op woensdag 25 november 2009 13:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan zou het een gelijkspelletje moeten worden
Kom maar op.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:22 schreef elby1988 het volgende:
Heb nog 2 supportersplekken over... Iemand?
Ik heb ook nog wel ruimte voor een extra supporterquote:Op woensdag 25 november 2009 15:22 schreef elby1988 het volgende:
Heb nog 2 supportersplekken over... Iemand?
Nu nog maar 104quote:
150 post per uur is de max van de FOK!-fed op dit moment.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:35 schreef elby1988 het volgende:
En ben ze kwijt
Maar nee, denk het ook niet.. alhoewel, binnen een uur 100 berichten moet lukken zou je zeggen..
Maar daar was dan ook flinke kritiek opquote:Op woensdag 25 november 2009 15:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
150 post per uur is de max van de FOK!-fed op dit moment.
http://piles.nl/fok/index.php?topic_id=1287845
Nee. Nu is het gezellig hier...quote:Op woensdag 25 november 2009 15:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar daar was dan ook flinke kritiek op
Elke dag een tvp plaatsen in de hoogtijdagen van de spamquote:Op woensdag 25 november 2009 15:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Nu is het gezellig hier...
Die offtopic zorgde daar gewoon voor. Het is jammer dat het weg is.
Zeg dat maar eens tegen je senioren.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
pff.. mijn team kan het op eigen kracht hoor. Niet dat ik Possie graag kampioen maak, maar ik wil gewoon altijd winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |