quote:
ik heb heulemaal geen grote mondquote:Op woensdag 18 november 2009 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
Good.vs.Evil, grote mond, klein hartje
en daarom hou ik van jequote:Op woensdag 18 november 2009 15:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*trekt tong eruit
zo.. voor de collectie...
Pijnlijk zo'n hek in je ninjasterquote:Op woensdag 18 november 2009 15:51 schreef boudemaniak het volgende:
Haha, wat een mongool:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_doorboord.html#more
oww je bent dus gewoon beetje bang voor gevoelensquote:Op woensdag 18 november 2009 15:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb heulemaal geen grote mond
moest vroeger bij de tandarts altijd 2x een half uur wachten omdat de kleinste gebitjes niet eens tegelijkertijd in mn mond pasten
en mijn hartje is van diamant... kom je bijna niet doorheen en voelt ijskoud
*trekt het geelzwarte pakje aan... kijkt...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en daarom hou ik van je
killbill 1oeh ben jij net zo cool als zij?
(ff dr naam kwijt)
Dat ik letterlijk geen grote mond heb, maak ik figuurlijk wel goedquote:Op woensdag 18 november 2009 15:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb heulemaal geen grote mond
moest vroeger bij de tandarts altijd 2x een half uur wachten omdat de kleinste gebitjes niet eens tegelijkertijd in mn mond pasten
*bijt in vingersquote:Op woensdag 18 november 2009 15:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
oww je bent dus gewoon beetje bang voor gevoelensaah poepie toch
*knijpt in wangen*
goed topic:
Lekkerste konten topic (deel 2)
Gehehequote:Op woensdag 18 november 2009 16:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*bijt in vingers
Grrrr ik ben geen poepie..
poepies stinken
oke, en nu knielenquote:
Waarom zijn veel koosnaampjes zo anaal gericht?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*bijt in vingers
Grrrr ik ben geen poepie..
poepies stinken
Ze speelt Medusa in Percy Jackson & The Olympians Part I: The Lightning Thiefquote:
Dat is wat je iedereen wil laten denkenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
alles wat jij wil natuurlijkquote:
Je roept dta zo vaak dat ik er geen moer van geloofquote:Op woensdag 18 november 2009 15:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
* schroeft borstkas los, trekt hart eruitquote:Op woensdag 18 november 2009 16:07 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is wat je iedereen wil laten denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ook al riep ze het niet zo vaakquote:Op woensdag 18 november 2009 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je roept dta zo vaak dat ik er geen moer van geloof
braaf!quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
* schroeft borstkas los, trekt hart eruit
resultaat:Oeh oeh die hadden ze ook in Merlin en toen en toen toen kwam daar een heeeeeeele boze geeest uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, ik vind 't maar een serpent hoorquote:
Zwembad is wel heel belangrijk voor je hequote:Op woensdag 18 november 2009 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
braaf!
en nu dat zwembad opblazen
zonder pomp uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |