Wilde gok:quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:40 schreef cemeteryslut het volgende:
iemand deze toevallig nog?
haaai, ik zoek dus een nummer
- vrouwenstem, beetje hees
- ik denk verder alleen piano (maar gitaar zou ook goed kunnen, in ieder geval vrij eenvoudige begeleiding) misschien een paar hele subtiele effects erachter
wat ik weet uit de lyrics, het begint semi-pratend (snel tempo) a capella met "I don't need... another resolution... to be... somethingsomething" of het precies diezelfde woorden zijn weet ik neit zeker, maar de puntjes (...) staan voor rustpunten in de vocals, de rest gaat vrij snel.
na het intro komt er dus hele melancholieke piano/strijker en zingt ze (hees en vrij laag en traaaaaag tempo) "not the first time" (en die lyrics ben ik zeker van) "you came and...." en daana weet ik de text niet meer.
ergens in het liedje zit wel "days have all gone by" "without you...." (by my side?)
waanzinnig sfeervol nummer, ik durf geen genre te noemen, maar misschien triphop zonder beats(klonk me een beetje portishead achtig, maar dan minder experimenteel)
zou ook goede sex-muziek zijn.
anyone?
alvast heel erg bedankt!
wilde gok indeedquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 02:40 schreef Cumshooter het volgende:
hallo mensen
ik wil heel graag weten hoe dit nummer heet wat je op de achtergrond hoort
http://www32.zippyshare.com/v/65525838/file.html
Mensen lezen hier wel terug hoor, lees punt 6 uit de OP nog maar 'squote:Op zondag 29 november 2009 13:59 schreef Cumshooter het volgende:
hallo mensen
ik wil heel graag weten hoe dit nummer heet wat je op de achtergrond hoort
http://www32.zippyshare.com/v/65525838/file.html
Helemaal goedquote:Op zondag 29 november 2009 16:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dry your eyes van The Streets?
quote:Op zondag 29 november 2009 20:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik zoek een nieuw hip-hop/r&b nummer (Zo vind ik het in ieder geval)
Ik vind de stem een beetje op die van Sean Kingston lijken, ik heb geen tekst oid. Hoop dat iemand hier hem weet
quote:Op zondag 29 november 2009 20:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik zoek een nieuw hip-hop/r&b nummer (Zo vind ik het in ieder geval)
Ik vind de stem een beetje op die van Sean Kingston lijken, ik heb geen tekst oid. Hoop dat iemand hier hem weet
Bedankt voor het zoeken. Het was hem toch niet. Heb toevallig een gerelateerde video aangeklikt en het was deel van deze. Vanaf 2:02.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Lijkt een beetje hierop met dat getsjirp ook
quote:Op zondag 29 november 2009 21:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Die IT going louder is best een tof nummer
Danny Vera - Headin' For The Cityquote:Op maandag 30 november 2009 16:21 schreef reetveter het volgende:
Dat nummer in de reclame van Royal Club. Waar die kabouter naar de stad gaat.
Uit het nummer: "I'm heading for the city (?)"
Danny Vera - Heading for the cityquote:Op maandag 30 november 2009 16:21 schreef reetveter het volgende:
Dat nummer in de reclame van Royal Club. Waar die kabouter naar de stad gaat.
Uit het nummer: "I'm heading for the city (?)"
De reclame zelf is ook goed. rip ik hem zelf wel.quote:Op zondag 29 november 2009 20:13 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Het deuntje van de reclame die te zien is op DISCOVERY HD. gaat over Animal planet.
Dat deuntje is echt
deze?quote:Op maandag 30 november 2009 16:52 schreef Dononino het volgende:
Ik hoorde dit nummer net op fresh fm maar ik kan die niet tussen de playlist vinden. Weet iemand hoe dit nummer heet?
Klik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |