Thanks. Dit is het goede topic voor dit soort vragen toch?quote:
Loop de OST van de film eens langsquote:Op maandag 23 november 2009 23:29 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Uit de film : Twilight Saga - New Moon
Het moment dat ze aan die motor aan het sleutelen zijn. en er een pizza word bezorgt.
beetje classic nummer.
Kat DeLuna - Whine upquote:Op maandag 23 november 2009 23:54 schreef cookie18 het volgende:
Haay!!
ik heb een clip in me hoofd en het maakt me gek!
Het is een zwarte amerikaanse zangeres,die in het begin iets opera-achtigs(een hoge noot iig)als ik zie denk ik aan een mengeling van Amerie en Rhianna!
wie helpt me uit de branding????
XDstef
quote:Op maandag 23 november 2009 23:28 schreef di0r1 het volgende:
Er is een nieuw trance liedje. Je hoort het constant op de radio en het gaat ongeveer zo:
Refrein: "Do what you wanna do, do what you wanna do" zoiets ongeveer. Het wordt door een vrouw gezongen. Dan wordt het een stukje 'rustig' en dan hoor je ineens 'GO' en dan wordt het ritme weer opgevoerd. En tijdens dat snelle stuk hoor je: You belong to meeeee!
Heel bekend, wie kan mij helpen?
Dat is m iddquote:
OK go - Shooting the moonquote:Op maandag 23 november 2009 23:29 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Uit de film : Twilight Saga - New Moon
Het moment dat ze aan die motor aan het sleutelen zijn. en er een pizza word bezorgt.
beetje classic nummer.
Kijk is aan, bedankt!quote:
Kings Of Leon - Sex On Fire?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:17 schreef Apfel. het volgende:
hoe heet dat liedje van
yeahhh this love is on fire. (of zoiets). Je hoort m volgens mij af en toe wel eens op de radio
En:quote:Op woensdag 18 november 2009 14:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik weet niet of ik het hier moet vragen, maar het nieuwe nummer van Direct doet me ergens aan denken. Dat stukje van het refrein is volgens mij van een ander nummer. Ik denk iets van Coldplay ofzo, maar ik kom er niet echt op. Iemand een idee?
Volgens mij wordt die in FIFA gebruikt...quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:30 schreef Apfel. het volgende:
[..]
beste jij, bedankt
is dat liedje trouwens van een EK of WK ofzo? Komt me zo bekend voor
quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:03 schreef ralfseltje het volgende:
Ik zoek een dansbaar rocknummer, stem doet me enigszins aan Grarls Barkley denken, het heeft vrij veel bas. In de tekst komt onder andere voor:
'She's my heroin'
'She's my bitch in boots'
'I can't believe i turn her on'
Iemand een idee?
Thanks haha, waar heb je in godsnaam op gegoogeld? Of ik heb er gruwelijk overheen gekeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |