quote:Op woensdag 18 november 2009 19:13 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
http://knowyourmeme.com/memes/philosoraptor
Mijn reeksquote:Op woensdag 18 november 2009 18:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
He boykes, wie heeft die hyves van die chick met dat kikkergezicht nog? Was een goede topicreeks in KLB een paar maanden geleden.
Check dittquote:Op woensdag 18 november 2009 19:29 schreef Lakitu het volgende:
Ik zag dit net op 4chan: fucking ziek, vanaf 6:25
Tof.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:00 schreef Zotheid het volgende:
Voorraad
1 l = 1000 ml
1% = 10 ml
10 % = 10 x 1% = 10 x 10 ml = 100 ml
Serieus, dit moet ik doen.
Zieke shitquote:
Wat staat er op het programma dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:04 schreef Allure_ het volgende:
Jullie moeten morgen voor mij duimen, kaarsje branden, gebedje zeggen of iets van gelijke strekking. Tomorrow is an important day.
Nou, niet bijster veelquote:Op woensdag 18 november 2009 21:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat staat er op het programma dan?
Je krijgt de uitslag van je tentamen?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, niet bijster veel. Maar ik krijg morgen belangrijk nieuws
. En ik hoop dat het goed nieuws is
.
Neequote:Op woensdag 18 november 2009 21:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je krijgt de uitslag van je tentamen?
McDonaldsquote:Op woensdag 18 november 2009 21:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb gesolliciteerd bij een super gaaf bedrijf, en morgen krijg ik de uitslag. Er waren helaas nog een miljard meer sollicitanten voor dezelfde functie.
Dat wou ik ook posten maar ik deed het toch maar nietquote:
Alsof die een kans maken.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb gesolliciteerd bij een super gaaf bedrijf, en morgen krijg ik de uitslag. Er waren helaas nog een miljard meer sollicitanten voor dezelfde functie.
Allure wil in een schoenenfabriek in china werkenquote:Op woensdag 18 november 2009 21:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |