Ja dat was goeie shitquote:
quote:DEN HAAG - Door een schietpartij op de Paul Krugerlaan in Den Haag is woensdagmiddag een nog onbekend persoon om het leven gekomen.
Ik wist niet waar ik was dus ik moest even googlen:quote:Op woensdag 18 november 2009 16:53 schreef Japsnars het volgende:
Zotheid zal niet meer terugkeren:
[..]
"Meer dan 80% van de bewoners komt van oorsprong niet uit Nederland."quote:Op woensdag 18 november 2009 16:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wist niet waar ik was dus ik moest even googlen:
[ afbeelding ]
"de multiculturele winkelstraat van Den Haag"
Zegt weer genoeg.
Dat het in Transvaal is al helemaal.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
KANKERAIDS GRAPPIG ALS DOOR DIT DE SERVERS VANAAF NIET KUNNEN BACK UP UPPEN EN DAT FOK OOK VANAAF EEN DIKKE CRASH KRIJGT
WHIHIHIHIHII
STOUTE ONS
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
DAT DAN DE SERVERS IN DE FIK VLIEGEN EN DANNY ZO AL ZIJN GELD KWIJT IS OMDAT IEDEREEN FOK DAN TOCH MAAR KANKER VIND EN ZO EN DAT HIJ DAN DOOD GAAT OMDAT HIJ GEEN ETEN KAN KOPEN EN DAT DE WORMEN HEM DAN OPETEN EN DAN DE SPECHTEN DE WORMEN WEER OPETEN EN DAN DE SPECHTEN WEER OPGEGETEN WORDEN DOOR DE KOEIEN EN IK DAN WEER DE KOE OPEET!!!!11
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
HAHA
EN DAN ETEN WIJ DIE KOE EN DIE POEPEN WE DAN UIT EN DOOR EEN FOUT IN HET RIOOLSYSTEEM WORDT ALLE BENDE NAAR DANNY GEPOMPT EN DAN IS HIJ WEER THUIS
BWHEHWHWEHWQJERBWFGSEFGBFSDNSDFNS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn god....quote:
Oeh daar zou ik erg agressief van worden hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 17:54 schreef Maisnon het volgende:
Hoi
Kwart voor 2 met een groepsgenoot afgesproken. Enige reden dat ik op de uni moest zijn.
Ben ik er ruim van te voren, komt ie er aan, na 5 minuten ja ik moet om 2 uur weg gesprek met begeleiderhij zou heel de dag kunnen had ie gezegd!
"over een half uurtje ben ik terug"
drie kwartier later:
"Ja het is uitgelopen"
Ongelooflijkzeg dan niet dat je kan, zo maar 3 kwartier weggaan... dacht met een uur werk klaar te zijn, dat liep nou dus nogal uit
En jij ging niet naar huis?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:54 schreef Maisnon het volgende:
Hoi
Kwart voor 2 met een groepsgenoot afgesproken. Enige reden dat ik op de uni moest zijn.
Ben ik er ruim van te voren, komt ie er aan, na 5 minuten ja ik moet om 2 uur weg gesprek met begeleiderhij zou heel de dag kunnen had ie gezegd!
"over een half uurtje ben ik terug"
drie kwartier later:
"Ja het is uitgelopen"
Ongelooflijkzeg dan niet dat je kan, zo maar 3 kwartier weggaan... dacht met een uur werk klaar te zijn, dat liep nou dus nogal uit
Ik zei net nog dat ik het niet wist.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
He boykes, wie heeft die hyves van die chick met dat kikkergezicht nog? Was een goede topicreeks in KLB een paar maanden geleden.
Bugger off.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:29 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik zei net nog dat ik het niet wist.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |