Na een keer storing meteen een andere provider nemen..quote:Op woensdag 18 november 2009 15:08 schreef electrocrash het volgende:
Weet iemand een goeie gsm provider die niet zoveel problemen geeft zoals vodafone en een betere service heeft?
Thanks!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vodafone heeft een technisch mankement aan een van de vier poorten die het mobiele verkeer regelen.
Daardoor kan een kwart van de klanten niet bellen.
Het komt waarschijnlijk door de storm heeft een medewerker gezegd...
(heb voor m'n werk contact personen bij Vodafone zitten)
Ze zijn er wel druk mee bezig, maar hebben nog geen oplossing in zicht...
Dat terwijl ze zeggen dat ze verwachten het probleem in de loop van de middag op te lossen...
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:08 schreef electrocrash het volgende:
Weet iemand een goeie gsm provider die niet zoveel problemen geeft zoals vodafone en een betere service heeft?
Is Hi ook KPNquote:Op woensdag 18 november 2009 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb Hi (KPN) nooit problemen.
Nee, echt niet!
Vodafone zuigt, want ik probeer altijd die instellingen te veranderen om geen smsje te krijgen met de kosten van me laatste gesprek en ik deactiveer het altijd en alsnog krijg ik het later terug terwijl ik het al 1844838547347 keer heb gedeactiveerd.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Na een keer storing meteen een andere provider nemen..
Net alsof er een provider bestaat die nooit een storing heeft gehad.
Hearhear!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Na een keer storing meteen een andere provider nemen..
Net alsof er een provider bestaat die nooit een storing heeft gehad.
Is dat geen instelling van je telefoon zelf dan ?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:13 schreef electrocrash het volgende:
[..]
Vodafone zuigt, want ik probeer altijd die instellingen te veranderen om geen smsje te krijgen met de kosten van me laatste gesprek en ik deactiveer het altijd en alsnog krijg ik het later terug terwijl ik het al 1844838547347 keer heb gedeactiveerd.
Het is toch wat, gelukkig heeft KPN alles wel 100% goed geregeld...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:13 schreef electrocrash het volgende:
[..]
Vodafone zuigt, want ik probeer altijd die instellingen te veranderen om geen smsje te krijgen met de kosten van me laatste gesprek en ik deactiveer het altijd en alsnog krijg ik het later terug terwijl ik het al 1844838547347 keer heb gedeactiveerd.
Qua netwerk? De laatste keer dat zij een storing hadden was in 2008 (dat vond ik tenminste vluchtig googelen).quote:Op woensdag 18 november 2009 15:13 schreef fembol het volgende:
[..]
Hearhear!
Volgens mij heeft KPN veel meer problemen dan Vodafone...
In Arnhem ligt de boel dus ook plat.....
Haha, hoograven hier. Zullen we bellen? Ik gooi het blikje vast uit mn raam.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hebben beide geen batterij nodig![]()
Hier in Lunette ook plat
Vlak bij jou
Zet je raam open, misschien hoor je de ritmische klanken van mijn bongo welquote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, hoograven hier. Zullen we bellen? Ik gooi het blikje vast uit mn raam.
Weet je zeker dat het aan Vodafone ligt?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:13 schreef electrocrash het volgende:
[..]
En de laatste keer dat Vodafone problemen had??quote:Op woensdag 18 november 2009 15:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Qua netwerk? De laatste keer dat zij een storing hadden was in 2008 (dat vond ik tenminste vluchtig googelen).
Voor mij is dit geloof de eerste keer dat ik erg last van heb, misschien wel eens vaker voorgekomen, maar dat kan me in ieder geval niet herinneren. Zit ondertussen alweer 3 of 4 jaar bij ze.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik daar last van had iig.
Vandaar wat? Punt is ieder geval dat KPN wel ongeveer het beste netwerk heeft qua verbinding, en qua dekking zijn ze nagenoeg gelijk (of beter) dan Vodafone dacht ik.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:19 schreef fembol het volgende:
[..]
nix van gemerkt......![]()
![]()
vandaar....
Vannacht?quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:19 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Voor mij is dit geloof de eerste keer dat ik erg last van heb, misschien wel eens vaker voorgekomen, maar dat kan me in ieder geval niet herinneren. Zit ondertussen alweer 3 of 4 jaar bij ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |