EN NOG STEEDS!!!! TERINGZOOIquote:Op woensdag 18 november 2009 17:42 schreef Logician het volgende:
STREEPJES!! maar fout bij verbding als ik wil bellen
Zat je naast haar?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:05 schreef makkie88 het volgende:
ik heb net wel me vriendin gesproken
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:22 schreef SecretHeart het volgende:
krijg ik nou wel straks al mn smsjes die ik gemist heb??
Waarschijnlijk niet. Bij mijn zus doet vodafone het al weer 3 uur ofzo. Sms van haar vriend (met t-mobile) heeft ze (nog) niet ontvangen..quote:Op woensdag 18 november 2009 19:22 schreef SecretHeart het volgende:
krijg ik nou wel straks al mn smsjes die ik gemist heb??
Omdat we nog steeds niet kunnen smsen.. ik iig niet. Bellen wel.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:40 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Bij mijn zus doet vodafone het al weer 3 uur ofzo. Sms van haar vriend (met t-mobile) heeft ze (nog) niet ontvangen..
Ik ook. 5 streepjes, maar kan niet bellen.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:34 schreef massy het volgende:
Drama dit ! Ik word ook nog eens voor de gek gehouden. Er staat dat ik bereik heb (3 streepjes !), maar als ik dan wil bellen dan zegt ie verbindingsfout.
Inderdaad. Lig er nu al vanaf 14.00 uitquote:Op woensdag 18 november 2009 20:08 schreef Dennis101 het volgende:
Ik begin het nu wel een beetje zat te worden, niet dat ik nou belangrijke zaken te doen via mijn telefoon, maar het is wel irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |