quote:Op woensdag 18 november 2009 16:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
LPF-toestanden zijn tot nu toe nog uitgebleven, dus wat dat betreft heeft hij die kandidaten op dat gebied goed uitgekozen. Bij lokale kandidaten zit hij er natuurlijk niet dagelijks bovenop, dus leidt dat tot een grotere kans dat zulke kandidaten uit de school kunnen klappen.
Ik ben dan ook erg benieuwd als hij na komende verkiezingen met een 25+ zetels-fractie zit, en hoe hij daar mee om zal gaan.
Ik heb het dan ook niet politiek inhoudelijk over de PVV-politici, maar over het feit dat er geen Journaal-uitzendingen zijn waar de gehele fractie rollend over straat gaat zoals dat in 2002 wel het geval was.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:29 schreef JoaC het volgende:
[..]
Barry Madlener over klimaat: Ik heb hele gerenommeerde bronnen... Het internet
Het verschil is dat bij de meeste andere partijen na overleg vaak de woordvoerder gevolgd wordt. Bij de PVV wordt er maar één man gevolgd.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is zijn manier om eenheid naar de buitenwereld uit te stralen, of dat normatief juist is kun je vraagtekens bij plaatsen, maar het heeft hem geen windeieren gelegd. Aan de andere kant moet je je ook afvragen in hoeveel van de gevallen bij andere partijen ook Kamerleden van de fractiediscipline afwijken, ik verwacht dat dat ook niet al te hoog is.
Dat zijn aannames, wie weet gebeurd dat ook in PVV fractievergaderingen.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:37 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het verschil is dat bij de meeste andere partijen na overleg vaak de woordvoerder gevolgd wordt. Bij de PVV wordt er maar één man gevolgd.
Jij hebt liever een PvdA waar je kunt kiezen tussen een PvdA burgemeester en een PvdA burgemeester?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:32 schreef tong80 het volgende:
Oh hij doet niet mee in Venlo.
Is Venlo te min voor hem ?
Laat ie zijn eigen stadje in de steek
Had ik niet verwacht van deze democraat.
Maar het zijn wel mensen die ik in staat acht de partij voort te zetten mocht Wilders wegvallen. Pim Fortuyn had op het laatste moment een stel politiek onbenullen bij elkaar geraapt om zijn lijst te vullen, en toen hij werd vermoord bleef er van de partij niets meer over. Als Wilders de cel in gaat vanwege zijn uitspraken of hij wordt vermoord, dan blijft de PVV nog wel overeind gok ik zo.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:11 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, die hogere eisen die hij stelt zie je nu wel duidelijk bij de fractieleden in Den Haag
Ik twijfel daar op dit moment nog zeer aan.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:44 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Maar het zijn wel mensen die ik in staat acht de partij voort te zetten mocht Wilders wegvallen. Pim Fortuyn had op het laatste moment een stel politiek onbenullen bij elkaar geraapt om zijn lijst te vullen, en toen hij werd vermoord bleef er van de partij niets meer over. Als Wilders de cel in gaat vanwege zijn uitspraken of hij wordt vermoord, dan blijft de PVV nog wel overeind gok ik zo.
Net of het Wilders ook maar iets uitmaakt of als hij dood gaat de prartij blijft bestaan. Het gaat hem alleen maar om hem zelf. Het zijn allemaal schoothondjes, echt geen mensen die zelf een partij staande kunnen houden.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:44 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Maar het zijn wel mensen die ik in staat acht de partij voort te zetten mocht Wilders wegvallen. Pim Fortuyn had op het laatste moment een stel politiek onbenullen bij elkaar geraapt om zijn lijst te vullen, en toen hij werd vermoord bleef er van de partij niets meer over. Als Wilders de cel in gaat vanwege zijn uitspraken of hij wordt vermoord, dan blijft de PVV nog wel overeind gok ik zo.
Ohw, die PVV stemmers worden dadelijk zo hard in hun kont genaaidquote:Op woensdag 18 november 2009 16:29 schreef JoaC het volgende:
[..]
Barry Madlener over klimaat: Ik heb hele gerenommeerde bronnen... Het internet
Misschien niet, maar hij wil vast wel dat de partij blijft bestaan in het geval dat de aanklacht die nu tegen hem loopt resulteert in een celstraf.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:53 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Net of het Wilders ook maar iets uitmaakt of als hij dood gaat de prartij blijft bestaan.
Als hij daadwerkelijk een celstraf zou krijgen, dan stijgt die partij enorm in de peilingen, als een soort martelaar van het vrije woord.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:13 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Misschien niet, maar hij wil vast wel dat de partij blijft bestaan in het geval dat de aanklacht die nu tegen hem loopt resulteert in een celstraf.
De PvdA komt soms in die luxepositie omdat ze in alle gemeentes meedoen en daardoor in veel gemeenteraden groot zijn en de gemeenteraad bepaalt tussen welke kandidaten gekozen kan worden. Wat denk jij dan? Dat de PVV niet meedoet aan de verkiezingen, maar dan wél verwacht dat er een PVV-burgemeester wordt voorgedragen?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:43 schreef Colnago het volgende:
[..]
Jij hebt liever een PvdA waar je kunt kiezen tussen een PvdA burgemeester en een PvdA burgemeester?
Logisch. Dat roept echter wel de vraag op wat ze dan in de kamer en in het nieuws doen.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:08 schreef DahBigKahuna het volgende:
De PVV doet niet mee aan de gemeenteraadsverkiezingen in Venlo, vanwege het ontbreken van geschikte kandidaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |