Als ie me pijn doet , leg ik hem in een platte knoop.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kiezen even op elkaar Babje
Doen! en dan vastleggen met een grote gore paalsteekquote:Op woensdag 18 november 2009 16:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als ie me pijn doet , leg ik hem in een platte knoop.
Ze heten toch allemaal Annie daar in Volendamquote:Op woensdag 18 november 2009 15:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Anniebab woon je in Volendam?
Gelijk had hij, maar op zo'n vette zeesleper van Smit is het toch wel mooi diepzeeduiken geblazen.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:19 schreef Anniebab het volgende:
Me vader was Noordzeevisser, maar met dit weer zat ie gezellig thuis te jokeren hoor....![]()
Ja behalve ik dan....hahaha. Ik heb een on-Volendamse naam,me moeder was ff hipper in die tijd.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze heten toch allemaal Annie daar in Volendam
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oi, hoe ziet ie eruit?
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Nah, dat zal dan wel bij je passen denk ik?
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
...gelukkig is het maar voor 5 dagen...en het is meer een joggingbroek doe dr wel een t shirtje op....en van nijd hek nog veel meer gekocht dan de bedoeling was
Wat voor degelijks heb je gekocht?!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
...gelukkig is het maar voor 5 dagen...en het is meer een joggingbroek doe dr wel een t shirtje op....en van nijd hek nog veel meer gekocht dan de bedoeling was
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat voor degelijks heb je gekocht?!
Toch niet een pyjama he, die heb ik vandaag ook gekocht?
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Dat is dan toch leuk?
geen ideequote:Op woensdag 18 november 2009 16:58 schreef Deisyy het volgende:
Wat ik me al de hele middag afvraag is waarom vrije dagen zo snel voorbij zijn?
Moet je het ziekenhuis in dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...althans...pyamabroeken...voor maar 9 euro 90...dat dan weer wel....maar ergens wel zonde van mn geld
Doordat je misschien nog even onder de dekens ging liggen.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:58 schreef Deisyy het volgende:
Wat ik me al de hele middag afvraag is waarom vrije dagen zo snel voorbij zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |