Klinkt prima. Succes.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:16 schreef Copycat het volgende:
Ik rij gewoon mee met collega's.
Of pak een leenauto van de zaak.
O dus je ben echt jarig.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Een naamtopic plús tetten, dat doet m'n midlifecrisis goed hoor.![]()
Bedankt voor alle felicitaties.![]()
Tast toe! Hartig:
[ afbeelding ]
En / of zoet:
[ afbeelding ]
En nu die poster boven m'n bed hangen.
Zo'n ouwe lolly moet je ook weggooien!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:31 schreef Anniebab het volgende:
WTF ,pak ik eens een zwart/witlolly die ik al een jaar of 10 niet gehad heb, breekt er een groot stuk van me kies.Half zes naar de tandarts.
Gelukkig ben je goed verzekerd.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:31 schreef Anniebab het volgende:
WTF ,pak ik eens een zwart/witlolly die ik al een jaar of 10 niet gehad heb, breekt er een groot stuk van me kies.Half zes naar de tandarts.
He wat rot , brak er een stuk vulling uit je kies of echt een stuk kies?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:31 schreef Anniebab het volgende:
Ja dat wel....maar zat er niet op te wachten, ach ja ik overleef t wel.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gelukkig ben je goed verzekerd.
Nou ik weet wel dat t een slechte kies is, waar eik al een kroon op moet.Maar t vervelende is dat me eigen tandarts me tussendoor niet kan doen nu, en ik een invallend broekie heb.Misschien kan die iets van nood erin doen. Ik heb er geen pijn aan.dat valt dan weer mee.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
He wat rot , brak er een stuk vulling uit je kies of echt een stuk kies?
Nou ja wat het ook is, het moet weer dicht en mazzel dat je al zo snel naar
de tandarts kan, heb zelf weleens 1 1/2 dag met een open kies rondgelopen
die ik kreeg na het eten van een kippenbotje in pindasoep.
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:43 schreef Anniebab het volgende:
Ik heb er geen pijn aan.dat valt dan weer mee.
Gelukkig dat je geen pijn hebt.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ik weet wel dat t een slechte kies is, waar eik al een kroon op moet.Maar t vervelende is dat me eigen tandarts me tussendoor niet kan doen nu, en ik een invallend broekie heb.Misschien kan die iets van nood erin doen. Ik heb er geen pijn aan.dat valt dan weer mee.
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:46 schreef tuinfluiter het volgende:
De kies zo snel mogelijk dicht gaat, dat er niets in komt.
Een pepernoot!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:43 schreef Anniebab het volgende:
Misschien kan die iets van nood erin doen.
Jaaaaa maar krijg driekwart terug als ik het goed heb, heb deze week ook nieuwe lenzen en bril besteld, en de sinterklahaaskados erbij......wtf dat wordt brood met suiker met kerst.....hahahahahaquote:Op woensdag 18 november 2009 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig dat je geen pijn hebt.
Pijn aan je portemonnee zal het wél doen straks met die nieuwe kroon
Ja idd.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een pepernoot!
Dezelfde die in mijn fietsband zit.
Ik heb wel een goede dag uitgekozen voor fietspech. Het pand hier kraakt van de windvlagen en de regen striemt tegen de ramen.
Yep....quote:Op woensdag 18 november 2009 15:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Anniebab woon je in Volendam?
Ja, ik had beter een broodje paling kunnen nemen...of zon saucijzenbroodje van Gert....quote:Op woensdag 18 november 2009 15:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Winderig op de dijk met een zwart/witlollie in je mond.
aaaach de dijk .....quote:Op woensdag 18 november 2009 15:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Winderig op de dijk met een zwart/witlollie in je mond.
[ afbeelding ]
Dank je ,lukt wel, ik ben een grote meid.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat maakt een hoop goed dat die gewoon dicht bij je is.
Het beste zo. Sterkte.
Kiezen even op elkaar Babjequote:Op woensdag 18 november 2009 16:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dank je ,lukt wel, ik ben een grote meid.![]()
Ja, je kunt maar beter niet buitengaats zijn. Alhoewel, op een schip dat 't kan hebben is het ook wel weer mooi. Vette kermisquote:Op woensdag 18 november 2009 16:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, het vogelhuisje hangt ondersteboven in de boom, zo hard waait het.volgens mij waai je uit je laatste verschoning op een schip nu...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |