Soms.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:44 schreef Intrepidity het volgende:
Wind is cool.
En je dan heel snel omdraaien zodat je het met je bek kunt opvangenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:47 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Tegen de wind in schijten!Dat is cool!
Preciesquote:Op woensdag 18 november 2009 10:48 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En je dan heel snel omdraaien zodat je het met je bek kunt opvangen
quote:
Ons constant op de hoogte houden met je non-belevenissen doe je maar op twitter.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:55 schreef koningdavid het volgende:
De man naast me in de trein noemt de NS amateurs. Zo.
Heldquote:Op woensdag 18 november 2009 10:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ons constant op de hoogte houden met je non-belevenissen doe je maar op twitter.
Ik heb er al over geTweet ook.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ons constant op de hoogte houden met je non-belevenissen doe je maar op twitter.
Wat vind God daar van?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb er al over geTweet ook.
Heeft Hij me nooit laten weten en in de bijbel staat niks over Twitter.quote:
Ken je het elfde gebod niet? "Gij zult gijzelf niet verlagen tot homosexuele uitingen en ander gerelateerd duivelsgebroed als Hyves en Twitter."quote:Op woensdag 18 november 2009 11:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heeft Hij me nooit laten weten en in de bijbel staat niks over Twitter.
Lang haar, staf, witte jurk, sandalen.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:04 schreef koningdavid het volgende:
Over 5 minuten ben ik er. Ede-Wageningen voor de liefhebbers. Ik ben te herkennen aan knappe looks, spijkerbroek en charismatische uitstraling.
david speelt voor sinterklaas?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:06 schreef Rafelbaard het volgende:
[..]
Lang haar, staf, witte jurk, sandalen.
Check.
HAHAHAH omfg daar vloog m'n broodroggel tegen me beeldschermquote:Op woensdag 18 november 2009 11:06 schreef Rafelbaard het volgende:
[..]
Lang haar, staf, witte jurk, sandalen.
Check.
Lezen?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:19 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wat in hemelsnaam doet men anders in een trein?
Vandaag wel. Verveelde me en had geen boek bij me.quote:
Op je gsm dan toch hoop ik?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vandaag wel. Verveelde me en had geen boek bij me.
Ja.quote:
Sinds wanneer is er internet in de trein?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:55 schreef koningdavid het volgende:
De man naast me in de trein noemt de NS amateurs. Zo.
Sinds men mobiele telefoons met onbeperkt internet bezit.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:33 schreef guapo het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er internet in de trein?
Ik weet wat ik doe.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:35 schreef Siniti het volgende:
Het is weer een juweeltje hoor.
Kom eens onder die rots van je vandaan.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:33 schreef guapo het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er internet in de trein?
Dat is toch altijd, met of zonder wind.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:54 schreef koningdavid het volgende:
We moeten wachten want er is iets met een trein voor ons. Jahoorrrrr... AMATEURS!!!
Ik ook zo. Ik zal aan je denken.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:05 schreef griekjeee het volgende:
Ik moet nog gaan fietsen met deze wind.
Dat maakt al een hele hoop goed.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ook zo. Ik zal aan je denken. O*
Het stormt vandaag, seriously. Volgens mij overal.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:11 schreef caspervc het volgende:
Ik zit hier in utrecht en merk nix van waaien... TS stelt zich aan
Als je nou foto's kon uploaden op FOK!, had ik het nog completer kunnen maken.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:09 schreef junkiexp het volgende:
Anders houdt je het even bij op google maps ofzo.
Uploaden op FaceBook?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als je nou foto's kon uploadencomplete op FOK!, had ik het nog completer kunnen maken.
Te omslachtig. Dan zou ik minder tijd hebben jullie op de hoogte te houden van alle gebeurtenissen en dat zou jammer zijn.quote:
Thuis, eten.quote:
Einde slowchat.quote:
Vandaar dat de fokkers nooit seks kunnen krijgenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:01 schreef PeZu het volgende:
elke keer als er wordt getweet vermoord god een onschuldig poesje
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |