Soms.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:44 schreef Intrepidity het volgende:
Wind is cool.
En je dan heel snel omdraaien zodat je het met je bek kunt opvangenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:47 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Tegen de wind in schijten!Dat is cool!
Preciesquote:Op woensdag 18 november 2009 10:48 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En je dan heel snel omdraaien zodat je het met je bek kunt opvangen
quote:
Ons constant op de hoogte houden met je non-belevenissen doe je maar op twitter.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:55 schreef koningdavid het volgende:
De man naast me in de trein noemt de NS amateurs. Zo.
Heldquote:Op woensdag 18 november 2009 10:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ons constant op de hoogte houden met je non-belevenissen doe je maar op twitter.
Ik heb er al over geTweet ook.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ons constant op de hoogte houden met je non-belevenissen doe je maar op twitter.
Wat vind God daar van?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb er al over geTweet ook.
Heeft Hij me nooit laten weten en in de bijbel staat niks over Twitter.quote:
Ken je het elfde gebod niet? "Gij zult gijzelf niet verlagen tot homosexuele uitingen en ander gerelateerd duivelsgebroed als Hyves en Twitter."quote:Op woensdag 18 november 2009 11:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heeft Hij me nooit laten weten en in de bijbel staat niks over Twitter.
Lang haar, staf, witte jurk, sandalen.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:04 schreef koningdavid het volgende:
Over 5 minuten ben ik er. Ede-Wageningen voor de liefhebbers. Ik ben te herkennen aan knappe looks, spijkerbroek en charismatische uitstraling.
david speelt voor sinterklaas?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:06 schreef Rafelbaard het volgende:
[..]
Lang haar, staf, witte jurk, sandalen.
Check.
HAHAHAH omfg daar vloog m'n broodroggel tegen me beeldschermquote:Op woensdag 18 november 2009 11:06 schreef Rafelbaard het volgende:
[..]
Lang haar, staf, witte jurk, sandalen.
Check.
Lezen?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:19 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wat in hemelsnaam doet men anders in een trein?
Vandaag wel. Verveelde me en had geen boek bij me.quote:
Op je gsm dan toch hoop ik?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vandaag wel. Verveelde me en had geen boek bij me.
Ja.quote:
Sinds wanneer is er internet in de trein?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:55 schreef koningdavid het volgende:
De man naast me in de trein noemt de NS amateurs. Zo.
Sinds men mobiele telefoons met onbeperkt internet bezit.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:33 schreef guapo het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er internet in de trein?
Ik weet wat ik doe.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:35 schreef Siniti het volgende:
Het is weer een juweeltje hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |