Het is inderdaad opvallend te noemen dat de media geen kick geeft als het gaat schending van de privacy terwijl het ons allemaal aan gaat!!quote:Op woensdag 18 november 2009 18:28 schreef kawotski het volgende:
Wat ik nogal vreemd vind is dat bij iedere scheet die ene Geert Wilders laat dat compleet en breed uitgemeten wordt door alle zenders en kranten.
Nu onze vrijheid steeds meer bedreigd wordt en we steeds meer in de gaten gehouden worden hoor ik de media werkelijk totaal niet! Hoe is dat mogelijk? Leef ik in een parallel universum?
Inderdaad, dat is de zeer bekende sigaar uit eigen doosquote:Op woensdag 18 november 2009 18:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het je dan niets kost, omdat de overheid () je iets kosteloos aanbiedt.....
"Wir haben es nicht gewusst"quote:Op woensdag 18 november 2009 18:30 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Onafhankelijke media is een ander waandenkbeeld. Waarom denk je dat je van de vele doofpotten ook nooit wat leest in de kranten?
Lees maar eens het boek één man tegen de Staat van Alexander Nijeboer over oud-defensie medewerker Fred Spijkers. Lees en huiver hoe er tot op het hoogste niveau van Defensie en de overheid gelogen en bedrogen wordt en er letterlijk over lijken wordt gegaan. Deze klokkenluider kreeg pas na zeer veel moeite en nadat zijn leven bijna verwoest was een koninklijke onderscheiding.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:33 schreef kawotski het volgende:
[..]
"Wir haben es nicht gewusst"
Ik begin dit steeds beter te begrijpen..
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:33 schreef kawotski het volgende:
[..]
"Wir haben es nicht gewusst"
Ik begin dit steeds beter te begrijpen..
Accuquote:Op woensdag 18 november 2009 14:09 schreef servus_universitas het volgende:
Ik kan eigenlijk niet anders meer dan er cynisch om lachen.Werkelijk, wat een schertsvertoning.
[..]
Ook wanneer je mobieltje uit staat blijft ie gewoon lekker doorgaan met signalen sturen. Tenzij je de accu en/of SIM-kaart eruit gehaald hebt, geloof ik.
Daar wilde ik net ook over beginnen.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:28 schreef kawotski het volgende:
Wat ik nogal vreemd vind is dat bij iedere scheet die ene Geert Wilders laat dat compleet en breed uitgemeten wordt door alle zenders en kranten.
Nu onze vrijheid steeds meer bedreigd wordt en we steeds meer in de gaten gehouden worden hoor ik de media werkelijk totaal niet! Hoe is dat mogelijk? Leef ik in een parallel universum?
Fred Teeven heeft inderdaad water in z'n mond bij het lezen van dit Telegraaf-artikel, maar ik denk dat de VVD in dit geval tegen is omdat rekeningrijden het autorijden voor de meeste mensen duurder maakt, en daar zijn ze altijd op tegen. Voor het gemak nemen ze ook even de privacykwestie als argument dat ze tegen zijn, maar in werkelijkheid maakt hen dat niets, maar dan ook niets, uit. Ze zouden zelfs voorstanders zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:29 schreef Repeat het volgende:
De VVD moet niet zeuren met oppernsbspion Fred Teeven in hun midden...
Oldtimers niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:18 schreef HarryP het volgende:
[..]
Want?
Ook alle bestaande auto's moeten voorzien worden van zo'n kastje.
Dan moeten ze wel een meerderheid krijgen want met het regeringssysyeem en coalities gaan de plannen waar je op stemt er toch niet doorheen komen, toch mooi z'n democratisch systeemquote:Op woensdag 18 november 2009 18:50 schreef Revolution-NL het volgende:
Even resumerend. Bij welke partij kunnen we als burger wel terrecht om dit plan tegen te houden.
Tot nu toe zeggen de VVD en de PVV tegen te zijn. De rest van de partijen stemmen volgens mij (stilzwijgend) in.
Ik weet 100% zeker dat al zou er nu een referendum worden gehouden dat veruit meer dan de helft erop tegen is. Maar goed daar luisteren onze "volksvertegenwoordigers" bewezen toch niet naar.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:55 schreef m1155 het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel een meerderheid krijgen want met het regeringssysyeem en coalities gaan de plannen waar je op stemt er toch niet doorheen komen, toch mooi z'n democratisch systeem
Zou een goed idee zijn? in plaats van eeuwigdurend geleuter en gedi in de kamer gewoon de burgers laten stemmen. Dan zijn ze ten minste betrokken. 1x in de vier jaar stemmen is gewoon een lachertjequote:Op woensdag 18 november 2009 18:56 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat al zou er nu een referendum worden gehouden dat veruit meer dan de helft erop tegen is. Maar goed daar luisteren onze "volksvertegenwoordigers" bewezen toch niet naar.
Ja, alleen is er sinds 2005 geen referendumwet meerquote:Op woensdag 18 november 2009 18:56 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat al zou er nu een referendum worden gehouden dat veruit meer dan de helft erop tegen is.
Gast.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:37 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Over 10 jaar hoor je alle schaapjes dit massaal blaten als ze wakker worden en erachter komen dat ze gevangen zitten in een totalitaire staat.
Als ze alleen het NOS journaal kijken kan je ze het niet eens kwalijk nemen
De kapitein verlaat altijd al laatste het schip.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:55 schreef m1155 het volgende:
Ps, ik snap niet waarom mensen die zo bang zijn in nederland niet gewoon weggaan ?
Misschien dat de regering van nu (nog) niet veel kwaads met dit systeem van plan is, maar de mogelijkheden zijn zo eindeloos voor een regering die wat minder welwillend is voor de bevolking. Daar mag best wel eens wat meer bij stilgestaan worden. Zeker aangezien politici liegen, bedriegen, over lijken gaan en niet met geheimen om blijken te kunnen gaan.quote:
SP is tegenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:50 schreef Revolution-NL het volgende:
Even resumerend. Bij welke partij kunnen we als burger wel terrecht om dit plan tegen te houden.
Tot nu toe zeggen de VVD en de PVV tegen te zijn. De rest van de partijen stemmen volgens mij (stilzwijgend) in.
En PVV wil zoveel mogelijk registreren over de bevolking en is voor oa het chippen van TBS-ers.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:55 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
SP is tegen
PVV is tegen
VVD heeft meegeholpen aan het opstarten van dit project en is derhalve niet te vertrouwen.
Geweld vind ik weer wat ver gaan, maar je kunt wel overwegen om idd met acties te komen die de babyboomers als hard zouden kwalificeren. Bijvoorbeeld door eens een paar dagen tijdens de spits wat snelwegen te blokkeren. Gewoon om te laten zien aan de uitvreters in Den Haag dat ze zonder de hardwerkende burger minder belastingcenten te verdelen hebben. En als duidelijk signaal: oprotten met dit soort idiote plannen die er alleen doorheen gedrukt kunnen worden door de burger (die het salaris van deze parasieten betaalt!) voor te liegen.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen: burgerlijke ongehoorzaamheid en zonodig geweld zijn het enige wat dit ingedutte stelletje nog wakker kan schudden.
PRATEN WERKT NIET.
Volgens mij is dat overigens een strafbare uitspraak, maar ik neem er graag de verantwoording voor. Want dat is oprecht mijn mening. We hoeven geen bloed te vergieten, maar wel laten weten dat we als collectief hier de dienst uitmaken en niemand anders.
Ophouden met onderling gejengel en overgaan tot verenigde actie.
Het wordt tijd dat je Suspect nation gaat kijken...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar, wel is het zo dat je traceerbaar bent als ie aan staat zonder Sim erin, omdat je IMEI uitleesbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |