Ook wanneer je mobieltje uit staat blijft ie gewoon lekker doorgaan met signalen sturen. Tenzij je de accu en/of SIM-kaart eruit gehaald hebt, geloof ik.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:56 schreef raptorix het volgende:
Ik heb AH bonus kaart, juist vanwege mijn privacy, en mijn mobiel heb ik al 4 maanden niet aan gehad, als Eurlings het handig vind om zijn data te delen moet hij dat zelf weten, maar ga het mensen niet verplichten.
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:09 schreef servus_universitas het volgende:
Ik kan eigenlijk niet anders meer dan er cynisch om lachen.Werkelijk, wat een schertsvertoning.
[..]
Ook wanneer je mobieltje uit staat blijft ie gewoon lekker doorgaan met signalen sturen. Tenzij je de accu en/of SIM-kaart eruit gehaald hebt, geloof ik.
Nee dat is niet waar, wel is het zo dat je traceerbaar bent als ie aan staat zonder Sim erin, omdat je IMEI uitleesbaar is.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:09 schreef servus_universitas het volgende:
Ik kan eigenlijk niet anders meer dan er cynisch om lachen.Werkelijk, wat een schertsvertoning.
[..]
Ook wanneer je mobieltje uit staat blijft ie gewoon lekker doorgaan met signalen sturen. Tenzij je de accu en/of SIM-kaart eruit gehaald hebt, geloof ik.
En als de AH ons niet bevalt dan kunnen we altijd nog naar de C1000, Jumbo, Spar, you name it.. Om maar aan te geven wat voor mongolen ons land besturen.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:16 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Blijkbaar weet die gelovige niet dat je AH Bonuskaartjes ook anoniem kan nemen. Iets wat bij rekeningrijden niet gaat.
Ik zal het je nog sterker vertellen: burgerlijke ongehoorzaamheid en zonodig geweld zijn het enige wat dit ingedutte stelletje nog wakker kan schudden.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:58 schreef OldJeller het volgende:
Zie je wel.
Bij de OV-chipkaart zeiden ze dat ze het niet zouden doen en deden ze het uiteindelijk toch.
Bij de vingerafdrukken op identiteitsbewijzen ook.
En nu bij rekeningrijden ook.
Toch zien we keer op keer mensen (oa hier op het forum) zeggen: "nee joh, dat zullen ze niet doen, je moet niet zo paranoïde doen.. "
Onafhankelijke media is een ander waandenkbeeld. Waarom denk je dat je van de vele doofpotten ook nooit wat leest in de kranten?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:28 schreef kawotski het volgende:
Wat ik nogal vreemd vind is dat bij iedere scheet die ene Geert Wilders laat dat compleet en breed uitgemeten wordt door alle zenders en kranten.
Nu onze vrijheid steeds meer bedreigd wordt en we steeds meer in de gaten gehouden worden hoor ik de media werkelijk totaal niet! Hoe is dat mogelijk? Leef ik in een parallel universum?
Helemaal gelijk, maar beter dat ze tegen zijn dan voor. Nu is er nog een klein kansje dat we er wat aan kunnen doenquote:De VVD moet niet zeuren met oppernsbspion Fred Teeven in hun midden...
Mensen die denken dat het je dan niets kost, omdat de overheid (quote:
Het is inderdaad opvallend te noemen dat de media geen kick geeft als het gaat schending van de privacy terwijl het ons allemaal aan gaat!!quote:Op woensdag 18 november 2009 18:28 schreef kawotski het volgende:
Wat ik nogal vreemd vind is dat bij iedere scheet die ene Geert Wilders laat dat compleet en breed uitgemeten wordt door alle zenders en kranten.
Nu onze vrijheid steeds meer bedreigd wordt en we steeds meer in de gaten gehouden worden hoor ik de media werkelijk totaal niet! Hoe is dat mogelijk? Leef ik in een parallel universum?
Inderdaad, dat is de zeer bekende sigaar uit eigen doosquote:Op woensdag 18 november 2009 18:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het je dan niets kost, omdat de overheid () je iets kosteloos aanbiedt.....
"Wir haben es nicht gewusst"quote:Op woensdag 18 november 2009 18:30 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Onafhankelijke media is een ander waandenkbeeld. Waarom denk je dat je van de vele doofpotten ook nooit wat leest in de kranten?
Lees maar eens het boek één man tegen de Staat van Alexander Nijeboer over oud-defensie medewerker Fred Spijkers. Lees en huiver hoe er tot op het hoogste niveau van Defensie en de overheid gelogen en bedrogen wordt en er letterlijk over lijken wordt gegaan. Deze klokkenluider kreeg pas na zeer veel moeite en nadat zijn leven bijna verwoest was een koninklijke onderscheiding.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:33 schreef kawotski het volgende:
[..]
"Wir haben es nicht gewusst"
Ik begin dit steeds beter te begrijpen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |