abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74815565
Ik kan eigenlijk niet anders meer dan er cynisch om lachen. Werkelijk, wat een schertsvertoning.
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:56 schreef raptorix het volgende:
Ik heb AH bonus kaart, juist vanwege mijn privacy, en mijn mobiel heb ik al 4 maanden niet aan gehad, als Eurlings het handig vind om zijn data te delen moet hij dat zelf weten, maar ga het mensen niet verplichten.
Ook wanneer je mobieltje uit staat blijft ie gewoon lekker doorgaan met signalen sturen. Tenzij je de accu en/of SIM-kaart eruit gehaald hebt, geloof ik.
pi_74816249
George Orwell zou zich omdraaien in zijn graf.
pi_74817617
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:09 schreef servus_universitas het volgende:
Ik kan eigenlijk niet anders meer dan er cynisch om lachen. Werkelijk, wat een schertsvertoning.
[..]

Ook wanneer je mobieltje uit staat blijft ie gewoon lekker doorgaan met signalen sturen. Tenzij je de accu en/of SIM-kaart eruit gehaald hebt, geloof ik.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_74818537
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:09 schreef servus_universitas het volgende:
[..]

Nee dat is niet waar, wel is het zo dat je traceerbaar bent als ie aan staat zonder Sim erin, omdat je IMEI uitleesbaar is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 18 november 2009 @ 16:11:54 #65
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_74820125
Tsja, het was natuurlijk een kwestie van tijd voordat het kabinet op de eerdere uitspraken terug zou komen. De mogelijkheden voor verdere controle van de burger zijn gecreëerd, dus worden ze vroeg of laat benut. Dat er slechts een paar dagen overheen hoefden te gaan voordat de beloftes werden verbroken had ik dan weer niet verwacht. Blijkbaar ben ik dan toch nog te optimistisch ingesteld

VVD en PVV zijn trouwens ook hypocriet tot op het bot. Sinds wanneer geven zij iets om privacy?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_74821327
iedereen klagen klagen, maar er is niet één stichting of actiegroep

ik ga de rest van mijn leven wel met de trein
  woensdag 18 november 2009 @ 17:06:21 #67
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_74822093
De staat graaft langzaam z'n eigen graf.

Ik heb straks geen medelijden met de ratten die niet op tijd weg waren.
Intelligent, but fucked up.
pi_74823370
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:16 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Blijkbaar weet die gelovige niet dat je AH Bonuskaartjes ook anoniem kan nemen. Iets wat bij rekeningrijden niet gaat.
En als de AH ons niet bevalt dan kunnen we altijd nog naar de C1000, Jumbo, Spar, you name it.. Om maar aan te geven wat voor mongolen ons land besturen.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_74824021
Zie je wel.

Bij de OV-chipkaart zeiden ze dat ze het niet zouden doen en deden ze het uiteindelijk toch.
Bij de vingerafdrukken op identiteitsbewijzen ook.
En nu bij rekeningrijden ook.

Toch zien we keer op keer mensen (oa hier op het forum) zeggen: "nee joh, dat zullen ze niet doen, je moet niet zo paranoïde doen.. "
  woensdag 18 november 2009 @ 17:59:35 #70
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_74824065
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:58 schreef OldJeller het volgende:
Zie je wel.

Bij de OV-chipkaart zeiden ze dat ze het niet zouden doen en deden ze het uiteindelijk toch.
Bij de vingerafdrukken op identiteitsbewijzen ook.
En nu bij rekeningrijden ook.

Toch zien we keer op keer mensen (oa hier op het forum) zeggen: "nee joh, dat zullen ze niet doen, je moet niet zo paranoïde doen.. "
Ik zal het je nog sterker vertellen: burgerlijke ongehoorzaamheid en zonodig geweld zijn het enige wat dit ingedutte stelletje nog wakker kan schudden.

PRATEN WERKT NIET.

Volgens mij is dat overigens een strafbare uitspraak, maar ik neem er graag de verantwoording voor. Want dat is oprecht mijn mening. We hoeven geen bloed te vergieten, maar wel laten weten dat we als collectief hier de dienst uitmaken en niemand anders.

Ophouden met onderling gejengel en overgaan tot verenigde actie.
Intelligent, but fucked up.
pi_74824825
Het begint echt van de zotte te worden met de overheid . Wij hoeven ook geen bloed te vergieten, maar ik zal er geen traan om laten als dat hele incompetente zooitje in een vliegtuig neerstort oid. Ik vind het inderdaad een mooi plan als we met zijn allen overgaan tot actie tegen dit criminele, mensonterende, leugenachtige en privacyrovende plan.
pi_74824976
Wat ik nogal vreemd vind is dat bij iedere scheet die ene Geert Wilders laat dat compleet en breed uitgemeten wordt door alle zenders en kranten.

Nu onze vrijheid steeds meer bedreigd wordt en we steeds meer in de gaten gehouden worden hoor ik de media werkelijk totaal niet! Hoe is dat mogelijk? Leef ik in een parallel universum?
pi_74825009
De VVD moet niet zeuren met oppernsbspion Fred Teeven in hun midden...
pi_74825064
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:28 schreef kawotski het volgende:
Wat ik nogal vreemd vind is dat bij iedere scheet die ene Geert Wilders laat dat compleet en breed uitgemeten wordt door alle zenders en kranten.

Nu onze vrijheid steeds meer bedreigd wordt en we steeds meer in de gaten gehouden worden hoor ik de media werkelijk totaal niet! Hoe is dat mogelijk? Leef ik in een parallel universum?
Onafhankelijke media is een ander waandenkbeeld. Waarom denk je dat je van de vele doofpotten ook nooit wat leest in de kranten?
quote:
De VVD moet niet zeuren met oppernsbspion Fred Teeven in hun midden...
Helemaal gelijk, maar beter dat ze tegen zijn dan voor. Nu is er nog een klein kansje dat we er wat aan kunnen doen
pi_74825091
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:39 schreef jakkop het volgende:

[..]

Dude
[..]
Mensen die denken dat het je dan niets kost, omdat de overheid ( ) je iets kosteloos aanbiedt.....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_74825093
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:28 schreef kawotski het volgende:

Het is inderdaad opvallend te noemen dat de media geen kick geeft als het gaat schending van de privacy terwijl het ons allemaal aan gaat!!
pi_74825127
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:31 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Mensen die denken dat het je dan niets kost, omdat de overheid ( ) je iets kosteloos aanbiedt.....
Inderdaad, dat is de zeer bekende sigaar uit eigen doos . Dit gaat linksom of rechtsom door een accijnsverhoging, belastingverhoging of weet ik veel wat door de burger zelf betaald worden.
pi_74825156
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:30 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Onafhankelijke media is een ander waandenkbeeld. Waarom denk je dat je van de vele doofpotten ook nooit wat leest in de kranten?

"Wir haben es nicht gewusst"

Ik begin dit steeds beter te begrijpen..
pi_74825202
Doe er dan gelijk cruise control bij in zo'n kastje, files ook gelijk opgelost .
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_74825238
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:33 schreef kawotski het volgende:

[..]

"Wir haben es nicht gewusst"

Ik begin dit steeds beter te begrijpen..
Lees maar eens het boek één man tegen de Staat van Alexander Nijeboer over oud-defensie medewerker Fred Spijkers. Lees en huiver hoe er tot op het hoogste niveau van Defensie en de overheid gelogen en bedrogen wordt en er letterlijk over lijken wordt gegaan. Deze klokkenluider kreeg pas na zeer veel moeite en nadat zijn leven bijna verwoest was een koninklijke onderscheiding.

En zo zijn er nog tal van andere voorbeelden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')