doktertje?quote:
Dat was toch een bal ver weg schoppen, degene "die hem was" moest de bal halen, tot 100 tellen, en iedereen terugvinden?quote:
Ik verstopte me meestal onder een grote dikke landrover die hier alijd geparkeerd stond waar ik een goed overzicht had van het veld en de bal, en als de zoeker even de andere kant op was gelopen snel eronder vandaan en de bal weer weg trappenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat was toch een bal ver weg schoppen, degene "die hem was" moest de bal halen, tot 100 tellen, en iedereen terugvinden?
quote:
bij ons was apekooien niet vet. Door het vet gleden namelijk veel te veel kinderen uit wat tot ongelukken leidde. Bij ons was apekooien gewoon haske coolquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:10 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Ik verstopte me meestal onder een grote dikke landrover die hier alijd geparkeerd stond waar ik een goed overzicht had van het veld en de bal, en als de zoeker even de andere kant op was gelopen snel eronder vandaan en de bal weer weg trappen
Wij maakten er complete futuristische wapens van met tape enzoquote:Op donderdag 26 november 2009 14:44 schreef sjoemie1985 het volgende:
wij schoten altijd met zo'n gele smalle pvc buis van die witte besjes op ramen enzo, die splashten dan zo lekker.![]()
![]()
![]()
buizen erop en ernaast voor het richten en om er meerdere tegelijk te kunnen schietenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wij maakten er complete futuristische wapens van met tape enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |