abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74820909
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:27 schreef speknek het volgende:

[..]

negers ja, negerinnen niet.
Ben ik niet helemaal met je eens hoor!
Ik heb een vriendin! Wow.... plaaaaatje... ik zou er spontaan lesbisch om worden!
  woensdag 18 november 2009 @ 16:34:47 #52
205614 Vono
Insert gay motivational quote
pi_74820969
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:33 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Ben ik niet helemaal met je eens hoor!
Ik heb een vriendin! Wow.... plaaaaatje... ik zou er spontaan lesbisch om worden!
Fotos?
  woensdag 18 november 2009 @ 16:37:24 #53
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74821054
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:34 schreef Vono het volgende:

[..]

Fotos?
word ook wel nieuwsgierig als vrouwen er al spontaan lesbish van worden moet ze wel erg knap zijn!:P hahah nee maar 90procent van de negerinnen is mooI
pi_74821642
Nee, ze zit zelf niet op Fok, dus wil haar foto's ook niet verspreiden.
pi_74821708
quote:
Op woensdag 18 november 2009 08:53 schreef donthate het volgende:
want heb het gevoel dat heelveel mannen zich er voor schamen en er geen sex mee willen of wat dan ook?
Dat jij donkere vrouwen mooi vind moet jij weten, maar ga dan niet rondroepen dat de rest van die mannen zich schamen. Donkere vrouwen zijn over het algemeen lelijk, vieze ogen, dikke lippen, dikke neus en een overdreven kont. Er zijn natuurlijk ook wel mooie negerinnen, maar die zijn schaars.

Oh, en een tip: lees je reactie eens door voordat je post en maak het leesbaarder.
"terwijl ik vind het met een surinaamse vrouw te doen is veel beter als met een blanke vrouw"
Deze zin slaat nergens op en dat snap je zelf ook wel, of praat je ook zo?
  woensdag 18 november 2009 @ 17:01:54 #56
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_74821960
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:54 schreef wuh het volgende:

[..]

Dat jij donkere vrouwen mooi vind moet jij weten, maar ga dan niet rondroepen dat de rest van die mannen zich schamen. Donkere vrouwen zijn over het algemeen lelijk, vieze ogen, dikke lippen, dikke neus en een overdreven kont. Er zijn natuurlijk ook wel mooie negerinnen, maar die zijn schaars.

Oh, en een tip: lees je reactie eens door voordat je post en maak het leesbaarder.
"terwijl ik vind het met een surinaamse vrouw te doen is veel beter als met een blanke vrouw"
Met het verkeerde been uit bed gestapt?

Ontopic: Mij maakt het allemaal niet uit, zolang ze maar redelijk slank is, goed verzorgd eruit ziet en intelligent is. Ik heb alle huidskleuren zo'n beetje gehad en het komt toch altijd op persoonlijkheid uit.
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  woensdag 18 november 2009 @ 17:02:03 #57
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74821968
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:54 schreef wuh het volgende:

[..]

ten 1ste ik heb moeite met lezen/schrijven en ten 2de die zin is duidelijk leesbaar of zijn we hier opeens allemaal mensen die minimaal gymnasium en derna uni gedaan hebben en ja ik praat ook zo en je kent zeker nietzo veel donkere vrouwen? vieze ogen?:S verklaar? dikke lippen? nja je kent bijna geen donkere vrouwen heelveel heeft niet eens dikke lippen alleen die stereotype en dikke neus ja meestal is de neus wel iets breder en overdreven kont? je moet tog wat hebben om vast te pakken:D
  woensdag 18 november 2009 @ 17:07:17 #58
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74822118
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:01 schreef breaky het volgende:

[..]

Met het verkeerde been uit bed gestapt?

Ontopic: Mij maakt het allemaal niet uit, zolang ze maar redelijk slank is, goed verzorgd eruit ziet en intelligent is. Ik heb alle huidskleuren zo'n beetje gehad en het komt toch altijd op persoonlijkheid uit.
hahah ja als je dan zon gefrustreerde reactie plaats en alles je zo irriteerd plaats er dan ergens anders een:)
  woensdag 18 november 2009 @ 17:20:33 #59
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74822620
maare beter gewoon blijven waar we waren wat vinden jullie nou van donkere vrouwen en wat vinden die van blanke mannen en niet dat gezeik met dikke lippen enzo die onzin:O
  woensdag 18 november 2009 @ 17:22:39 #60
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_74822694
Ik heb wel eens iets gehad met een bloedmooie Indische vrouw. Ze had een vrij donkere huidskleur voor een Indische maar afgezien van dat is er voor mij geen enkel verschil tussen vrouwen van verschillende afkomst. Een vrouw is een vrouw, lekker belangrijk wat voor kleur haar huid heeft.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_74822734
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:02 schreef donthate het volgende:

[..]

ten 1ste ik heb moeite met lezen/schrijven en ten 2de die zin is duidelijk leesbaar of zijn we hier opeens allemaal mensen die minimaal gymnasium en derna uni gedaan hebben en ja ik praat ook zo en je kent zeker nietzo veel donkere vrouwen? vieze ogen?:S verklaar? dikke lippen? nja je kent bijna geen donkere vrouwen heelveel heeft niet eens dikke lippen alleen die stereotype en dikke neus ja meestal is de neus wel iets breder en overdreven kont? je moet tog wat hebben om vast te pakken:D
Ten eerste, het is gewoon nauwelijks te lezen. Als je je eigen reactie nou even doorleest voordat je op invoeren klikt, is dat makkelijker voor ons. Btw, ik heb net de havo afgerond, geen gymnasium.

Ten tweede, natuurlijk zie en ken ik ook wel een paar mooie negerinnen, maar er zijn veel meer lelijke. Net zoals er ook veel lelijke blanke vrouwen zijn. (nu denken jullie vast dat ik een hoog standaard heb-> nee).

"nja je kent bijna geen donkere vrouwen"
Dit is gewoon een kutargument(afgezien dat je hier maar wat roept waarvan je niks afweet), het ging over dat negerinnen mooi/lelijk zijn, daarvoor hoef ik ze niet te kennen. En het lijkt of je hiermee wil zeggen dat zodra ik meer negerinnen ken, ze dan ook mooier ga vinden. Nee, ik vind ze gewoon niet mooi.

Dit is gewoon een stomme discussie, want dit gaat over smaken, en die verschillen. Zoals ik zonet al zei: dat jij negerinnen mooi vind moet jij weten. Maar ik vind van niet:P

EN JA IK BEN MET HET VERKEERDE BEEN UIT BED GESTAPT.
pi_74822739
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:22 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik heb wel eens iets gehad met een bloedmooie Indische vrouw. Ze had een vrij donkere huidskleur voor een Indische maar afgezien van dat is er voor mij geen enkel verschil tussen vrouwen van verschillende afkomst. Een vrouw is een vrouw, lekker belangrijk wat voor kleur haar huid heeft.
Rook ze ook naar Garam Masala?

VInd ik die indiers/pakistanen etc allemaal naar ruiken.
  woensdag 18 november 2009 @ 17:26:14 #63
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74822829
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:22 schreef PalmRoyale het volgende:

Dat vind ik dus ook. Maar als je ziet hoe die mensen er hier mee om gaan.
Hoe ze er tog nog over denken!!!>. En ook gewoon in de rest van Nederland,Lijkt er een taboe op te heersen.
pi_74823107
Donthate, dat maak jij er zelf van hoor?
  woensdag 18 november 2009 @ 17:35:26 #65
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_74823164
Ik heb er geen schaamte voor hoor ..
zelf val ik ook op een donkere dame en dan nog het liefs volslank
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  woensdag 18 november 2009 @ 17:37:35 #66
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74823237
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:33 schreef Xs2Shanna het volgende:
Donthate, dat maak jij er zelf van hoor?
Weetje hoeveel negatieve reacties ik gekregen heb . Elke keer als ik met een donker meisje liep vooral blanke mensen kijken je raar aan. In je directe omgeving vragen ze wat je met zon Golddigger moet,of met zon vieze zwarte dat soort dingen noem ik niet egt. Dat mensen het acepteren terwijl als er een enger met een blanek vrouw loopt reageren ze heel anders
pi_74823479
Jij woont in 1 of ander fries dorp waar geen buitenlanders wonen dan?
pi_74823675
Negerinnen hebben AIDS.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  woensdag 18 november 2009 @ 17:51:24 #69
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74823752
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:43 schreef Xs2Shanna het volgende:
Jij woont in 1 of ander fries dorp waar geen buitenlanders wonen dan?
nee hoor woon gewoon in een *grote* stad nijmegen
  woensdag 18 november 2009 @ 21:32:57 #70
246338 ArchibaldTheWise
Grandwizard of Wisdom
pi_74832281
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:49 schreef IkBenOzan het volgende:
Negerinnen hebben AIDS.
, zeg dan niets.

Ik noem ze trouwens gewoon donkere vrouwen, want ik zeg liever geen 'negerin' het zit me gewoon niet lekker in de mond. Maar ik weet niet, ik vind blanke vrouwen vaak zo'n geile uitstraling hebben, en ik kick op ze!
Maar donkere vrouwen zoenen bv vaker veel lekkerder naar mijn mening, en sex met een donkere vrouw vind ik absoluut niet minder dan met een blanke vrouw. Ik kick volgens mij op rassen, als ik een marrokaans meisje neuk, en ik mij voorstel van'hee ik zit een marokkaans mokkel te neuken' vind ik het geweldig , dat heb ik met elke ras, het is dan ook een van mijn doelen, om zoveel mogelijk rassen te neuken, oke back ontopic, ik vind donkere vrouwen vaak ook een ander lichaamsgeur, en omdat 't vaak verschilt van blanke word ik daar érg geil van
Respect my wisdom, or endure the wrath of the hazardous incompetence I refer to as vengeance.
  woensdag 18 november 2009 @ 22:47:21 #71
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74835160
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:32 schreef ArchibaldTheWise het volgende:

[..]

, zeg dan niets.

Ik noem ze trouwens gewoon donkere vrouwen, want ik zeg liever geen 'negerin' het zit me gewoon niet lekker in de mond. Maar ik weet niet, ik vind blanke vrouwen vaak zo'n geile uitstraling hebben, en ik kick op ze!
Maar donkere vrouwen zoenen bv vaker veel lekkerder naar mijn mening, en sex met een donkere vrouw vind ik absoluut niet minder dan met een blanke vrouw. Ik kick volgens mij op rassen, als ik een marrokaans meisje neuk, en ik mij voorstel van'hee ik zit een marokkaans mokkel te neuken' vind ik het geweldig , dat heb ik met elke ras, het is dan ook een van mijn doelen, om zoveel mogelijk rassen te neuken, oke back ontopic, ik vind donkere vrouwen vaak ook een ander lichaamsgeur, en omdat 't vaak verschilt van blanke word ik daar érg geil van
Daar heb je helemaal gelijk in ze voelen anders aan ze ruiken anders aan .Enne hoeveel *rassen sta je al op dan*:P
pi_74836693
quote:
Op woensdag 18 november 2009 22:47 schreef donthate het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in ze voelen anders aan ze ruiken anders aan .Enne hoeveel *rassen sta je al op dan*:P
En dat komt zeker omdat ze 'donker' zijn? Alsof iedere negerin dezelfde geur heeft zelfde geldt voor blanken
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  woensdag 18 november 2009 @ 23:40:21 #73
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74837262
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:25 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

En dat komt zeker omdat ze 'donker' zijn? Alsof iedere negerin dezelfde geur heeft zelfde geldt voor blanken
je hebt gelijk hoor maar op de 1of andere manier ruiken ze tog iets anders weetniet of het nou lichaamsgeur is of wat dan ook! want tis wel zo veel donkere meisjes houden heel erg van hele zoette parfum ensjit dus maybe ook daardoor maar iedereen ruikt anders maar tog de patroon is een beetje hetzelfde:p en ze zijn gewoon de mooiste
pi_74840846
Ik heb nog nooit iets gedaan met een gekleurd dame (anders dan bruin worden van de zon in de zomer), en gezien mijn voorkeur gaat dat voorlopig ook niet gebeuren ook. Doe mij maar mooi roomblank
pi_74841070
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:23 schreef donthate het volgende:

[..]

het gaat er niet om maar het gaat erom dat heelveel mensen er niet voor uit komen ik vall toevallig op donkere vrouwen maar van mijn part is ze paars of groen;)
Ik heb nou niet het idee dat het verborgen wordt gehouden hoor.
Ken genoeg mensen die vallen op een ander kleurtje, man, vrouw, donker, aziaat...

Ligt misschien ook aan de omgeving waarin je je bevint?
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')