abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 november 2009 @ 08:53:51 #1
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74805865
Ben ik nou de enige blanke man die er voor uit durf te komen dat die gewoon op ? donkere dames valt
of het nou surinaamse of antiliaanse of afrikaanse zijn heb persoonlijk helemaal niks met blanke vrouwen of wat dan ook en wat ik me ook weleens afvraag wie heeft er weleens sex met een donkere vrouw gehad? want heb het gevoel dat heelveel mannen zich er voor schamen en er geen sex mee willen of wat dan ook? terwijl ik vind het met een surinaamse vrouw te doen is veel beter als met een blanke vrouw altans is mijn ervaring dan? wat is jullie ervaring(en kom a.u.b niet met onzinnige opmerkingen) en wat vinden jullie donkere vrouwen van blanke mannen?
pi_74805885
Ik vind echt donkere vouwen onaantrekkelijk. Een beetje gekleurd vind ik wel mooi, maar ik heb nog steeds de voorkeur aan blanke vrouwen. Wellicht zit dat ingebakken ofzo?

Heb het idee dat dat de meeste mensen iemand zoeken van hetzelfde huidskleur, omdat dat natuurlijk is ofzo....:P
Stand for something or fall for anything
pi_74805891
Allemaal roze van binnen
pi_74805952
Het schijnt te zijn dat mannen het extra geil vinden om een donkere dame te neuken omdat ze daarin hun moeder niet (onbewust) herkennen. Ik heb wel eens seks met een negerin gehad, en dat was erg geil.
Signature:
Maximaal 4 regels
pi_74805975
Ik vind het mooi. Maar een roodharige met sproeten ook. Hell, maakt mij het uit, als het maar een mooie vrouw is, zo'n kleurtje zegt me niet zoveel.
  woensdag 18 november 2009 @ 09:00:33 #6
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_74805986
ik vind die doos van een negerin er maar goor uit zien.. de pik van een neger trouwens ook met zo'n smerige fel rose dop erop en dat nog dat rare plukjes schaamhaar
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 18 november 2009 @ 09:02:59 #7
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74806019
quote:
Op woensdag 18 november 2009 08:58 schreef shouta het volgende:
Het schijnt te zijn dat mannen het extra geil vinden om een donkere dame te neuken omdat ze daarin hun moeder niet (onbewust) herkennen. Ik heb wel eens seks met een negering gehad, en dat was erg geil.

hahah njaa ik wee het niet wat het is hoor:P maar ze hebben en hele andere huid het voelt veel fijner en weet ik veel:p maar probleem is ook dat meeste blanke jongens/mannen schamen zich ervoor en heb ook het gevoel want ik bijv krijg veel aandacht van donkere vrouwen maar als het dan alles bij elkaar komt enzo heb er ook relaties mee gehad maar dan merk je tog dat ze het wennen vinden of dat ze zich schamen na familie of buitenwereld terwijl die ex-vriendinnen van mij waar ik gewoon goed altijd behandeld ben:) terwijl je tog vaak hoort dat mensen vooroordelen heben maar op de 1of andere manier voelt het ook bij donkere vrouwen gewoon schaamte trwijl ik zo iets heb van ik vind ze mooi en niks mt de buiten wereld te maken al zijn ze paars of wat dan ook
pi_74806051
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:02 schreef donthate het volgende:

[..]

hahah njaa ik wee het niet wat het is hoor:P maar ze hebben en hele andere huid het voelt veel fijner en weet ik veel:p maar probleem is ook dat meeste blanke jongens/mannen schamen zich ervoor en heb ook het gevoel want ik bijv krijg veel aandacht van donkere vrouwen maar als het dan alles bij elkaar komt enzo heb er ook relaties mee gehad maar dan merk je tog dat ze het wennen vinden of dat ze zich schamen na familie of buitenwereld terwijl die ex-vriendinnen van mij waar ik gewoon goed altijd behandeld ben:) terwijl je tog vaak hoort dat mensen vooroordelen heben maar op de 1of andere manier voelt het ook bij donkere vrouwen gewoon schaamte trwijl ik zo iets heb van ik vind ze mooi en niks mt de buiten wereld te maken al zijn ze paars of wat dan ook
Schaamte voor wat dan?
pi_74806075
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:02 schreef donthate het volgende:

[..]

Wel eens van interpunctie gehoord?
Signature:
Maximaal 4 regels
  woensdag 18 november 2009 @ 09:07:34 #10
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74806086
gewoon schaamte voor het feit dat ze dan wat met een blanke man hebben (na de buitenwereld toe)
  woensdag 18 november 2009 @ 09:08:39 #11
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74806104
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:06 schreef shouta het volgende:

[..]

Wel eens van interpunctie gehoord?

hahahaa sorry nee:P ben niet zo van de moelijke woorden en ben dyslectish(of hoe je het ook schrijft goede combinatie dus):P
pi_74806136
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:07 schreef donthate het volgende:
gewoon schaamte voor het feit dat ze dan wat met een blanke man hebben (na de buitenwereld toe)
Dan moeten zulke mensen toch uit een soort Archie Bunker familie komen.

woensdag 18 november 2009 @ 09:12:05 #13
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74806157
maar voor de rest niemand ervaring? of een donkere vrouw ervaring van met een blanke man:p hoef niet persee de sex maar gewoon qau relatie off doen we hier allemaal niet aan gemengd?:P
  woensdag 18 november 2009 @ 09:16:43 #14
267706 stan5374
hoeverziekjetopics.nl EINZ!1!
pi_74806233
mijn vriendin is bulgaars niet echt donker maar het is tog anders..
ben niet van de kaashoofden dames uit nederland...
Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Banzaiaap het volgende:
Stan heeft natuurlijk wel een reputatie hoog te houden, qua kwaliteitstopics.
vraagjes ivm bed LEMMING !!!
  woensdag 18 november 2009 @ 09:34:02 #15
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_74806561
quote:
Op woensdag 18 november 2009 08:53 schreef donthate het volgende:
Ben ik nou de enige blanke man die er voor uit durf te komen dat die gewoon op ? donkere dames valt
of het nou surinaamse of antiliaanse of afrikaanse zijn heb persoonlijk helemaal niks met blanke vrouwen of wat dan ook en wat ik me ook weleens afvraag wie heeft er weleens sex met een donkere vrouw gehad? want heb het gevoel dat heelveel mannen zich er voor schamen en er geen sex mee willen of wat dan ook? terwijl ik vind het met een surinaamse vrouw te doen is veel beter als met een blanke vrouw altans is mijn ervaring dan? wat is jullie ervaring(en kom a.u.b niet met onzinnige opmerkingen) en wat vinden jullie donkere vrouwen van blanke mannen?
Ik heb een donkere vriendin, van oorsprong uit de Dominicaanse Republiek
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_74806581
"wat ik me ook weleens afvraag wie heeft er weleens sex met een donkere vrouw gehad?"

i lol'd.. wat een stormfront troll hahah

Ok ff serieus, ik begrijp dat uit een andere situatie komt dat je je druk maakt om schamen voor dat soort dingen.. laat me je een ding vertellen:

Vrouwen zijn vrouwen, watvoor kleur dan ook... Netzoals je schatjes van blanke vrouwen hebt heb je donkere vrouwen die ontzettende bitches zijn.. Wat jij mooi vind is jouw voorkeur, ik vind niet per definitie donkere vrouwen mooi, maar ik vind gewoon veel vrouwen mooi..

En wat k over de jaren aan ervaring met het hele beschikbare palet heb opgedaan heb ik van geleerd dat het echt op de persoon aankomt en hoogstens een beetje de afkomst..

we zijn allemaal mensen, waarom zou je je druk maken wat iemand anders erover vindt? achtelijke bedoening
  woensdag 18 november 2009 @ 09:38:25 #17
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74806680
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:34 schreef stoeroemang het volgende:
"wat ik me ook weleens afvraag wie heeft er weleens sex met een donkere vrouw gehad?"

i lol'd.. wat een stormfront troll hahah

Ok ff serieus, ik begrijp dat uit een andere situatie komt dat je je druk maakt om schamen voor dat soort dingen.. laat me je een ding vertellen:

Vrouwen zijn vrouwen, watvoor kleur dan ook... Netzoals je schatjes van blanke vrouwen hebt heb je donkere vrouwen die ontzettende bitches zijn.. Wat jij mooi vind is jouw voorkeur, ik vind niet per definitie donkere vrouwen mooi, maar ik vind gewoon veel vrouwen mooi..

En wat k over de jaren aan ervaring met het hele beschikbare palet heb opgedaan heb ik van geleerd dat het echt op de persoon aankomt en hoogstens een beetje de afkomst..

we zijn allemaal mensen, waarom zou je je druk maken wat iemand anders erover vindt? achtelijke bedoening

nee dat vind ik ook maar daarom wou ik gewoon weten of iedereen zich eigen er nou voor schaamt of wat dan ook:p want mij maakt het egt niet uit maar sommige maken er zon groot ding van snap je en dit is mijn voorkeur en zo heeft iedereen zijn voorkeur maar ik wou he gewoon weten want ik ben nu vrijgezel maar hiervoor had ik een meisje uit ghana snapje en mensen op straat kijken je dna heel raar aan en had ook altijd gevoel dat ik de enige was dus ik wil weten of ze dat weleens gehad hebben sex/relatie of wat dan ook:) of dat iedereen eht maar raar en een taboe vind want ik vind ook gewoon iedereene zijn eigen voorkeur want we zijn tog allemaal gelijk
pi_74806698
quote:
Alleen maar nette mensen
Robert Vuijsje

Verplicht leesvoer voor jou. Gaat over een (joodse) man die op donkere vrouwen valt.

Ik heb weleens kortstondig iets gehad met een donkere vrouw. Het contrast is geil; ze was wat meer op neuken gericht als de andere vrouwen die ik heb gehad maar of dat nou representatief is ...
  woensdag 18 november 2009 @ 09:40:57 #19
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_74806742
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:34 schreef stoeroemang het volgende:
.

Vrouwen zijn vrouwen, watvoor kleur dan ook... .
Ik heb ze toch liever iets donkerder.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_74806794
quote:
Op woensdag 18 november 2009 08:58 schreef shouta het volgende:
Het schijnt te zijn dat mannen het extra geil vinden om een donkere dame te neuken omdat ze daarin hun moeder niet (onbewust) herkennen. Ik heb wel eens seks met een negerin gehad, en dat was erg geil.

Wist je dat Freud een cokejunk was en dat vrijwel niemand die enigszins in de psychologie geschoold is hem nog serieus neemt ... noch zijn notie van onderbewuste?

[ Bericht 0% gewijzigd door InputOutput op 18-11-2009 09:45:41 (Spelfout ... shouta is streng ) ]
pi_74806867
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:42 schreef InputOutput het volgende:

[..]

Wist je dat Freud een cokejunk was en dat vrijwel niemand die enigszins in de psychologie geschoold is hem nog serieus neemt ... nog zijn notie van onderbewuste?
Zijn vrouw nam hem wel serieus, soms.
pi_74807668
Ik heb niets tegen een donkere huidskleur, maar ik vind de vaak daarbij horende andere lichamelijke kenmerken zoals een brede neus, breed hoofd, kroeshaar helemaal niets.

Halfbloedjes daarentegen......fap fap fap..
  woensdag 18 november 2009 @ 10:18:32 #23
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74807735
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:16 schreef LaTiNo het volgende:
Ik heb niets tegen een donkere huidskleur, maar ik vind de vaak daarbij horende andere lichamelijke kenmerken zoals een brede neus, breed hoofd, kroeshaar helemaal niets.

Halfbloedjes daarentegen......fap fap fap..

dat valt egt mee hoor! heelveel donkere vrouwen hebben geen kroeshaar of breedhoofd(altans mijn exen) meestal hebben ze wel iets bredere neus mjaa dat is ook geen probleem:p

maar op dat laatstee over halfbloedjes:$ die zijn wel superrr sexY:D
pi_74810746
Donkere vrouwen
  woensdag 18 november 2009 @ 13:07:25 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_74813399
quote:
Ja dat zal het zijn .

Negerinnen zijn vaak te mannelijk van bouw. En een zwartblauwe vagina ziet eruit alsof ie afgestorven is en daarom is het niet aantrekkelijk.

Zelfde als dat veel vrouwen niet op Aziatische mannen vallen omdat die te vrouwelijk zijn, (maar wel weer op negers), vallen veel mannen niet op negerinnen omdat ze te mannelijk zijn (maar wel weer op aziaten). Tough luck.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')