quote:Op woensdag 18 november 2009 08:58 schreef shouta het volgende:
Het schijnt te zijn dat mannen het extra geil vinden om een donkere dame te neuken omdat ze daarin hun moeder niet (onbewust) herkennen. Ik heb wel eens seks met een negering gehad, en dat was erg geil.
Schaamte voor wat dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:02 schreef donthate het volgende:
[..]
hahah njaa ik wee het niet wat het is hoor:P maar ze hebben en hele andere huid het voelt veel fijner en weet ik veel:p maar probleem is ook dat meeste blanke jongens/mannen schamen zich ervoor en heb ook het gevoel want ik bijv krijg veel aandacht van donkere vrouwen maar als het dan alles bij elkaar komt enzo heb er ook relaties mee gehad maar dan merk je tog dat ze het wennen vinden of dat ze zich schamen na familie of buitenwereld terwijl die ex-vriendinnen van mij waar ik gewoon goed altijd behandeld ben:) terwijl je tog vaak hoort dat mensen vooroordelen heben maar op de 1of andere manier voelt het ook bij donkere vrouwen gewoon schaamte trwijl ik zo iets heb van ik vind ze mooi en niks mt de buiten wereld te maken al zijn ze paars of wat dan ook
Wel eens van interpunctie gehoord?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:02 schreef donthate het volgende:
[..]
hahah njaa ik wee het niet wat het is hoor:P maar ze hebben en hele andere huid het voelt veel fijner en weet ik veel:p maar probleem is ook dat meeste blanke jongens/mannen schamen zich ervoor en heb ook het gevoel want ik bijv krijg veel aandacht van donkere vrouwen maar als het dan alles bij elkaar komt enzo heb er ook relaties mee gehad maar dan merk je tog dat ze het wennen vinden of dat ze zich schamen na familie of buitenwereld terwijl die ex-vriendinnen van mij waar ik gewoon goed altijd behandeld ben:) terwijl je tog vaak hoort dat mensen vooroordelen heben maar op de 1of andere manier voelt het ook bij donkere vrouwen gewoon schaamte trwijl ik zo iets heb van ik vind ze mooi en niks mt de buiten wereld te maken al zijn ze paars of wat dan ook
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:06 schreef shouta het volgende:
[..]
Wel eens van interpunctie gehoord?
Dan moeten zulke mensen toch uit een soort Archie Bunker familie komen.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:07 schreef donthate het volgende:
gewoon schaamte voor het feit dat ze dan wat met een blanke man hebben (na de buitenwereld toe)
Ik heb een donkere vriendin, van oorsprong uit de Dominicaanse Republiekquote:Op woensdag 18 november 2009 08:53 schreef donthate het volgende:
Ben ik nou de enige blanke man die er voor uit durf te komen dat die gewoon op ? donkere dames valt
of het nou surinaamse of antiliaanse of afrikaanse zijn heb persoonlijk helemaal niks met blanke vrouwen of wat dan ook en wat ik me ook weleens afvraag wie heeft er weleens sex met een donkere vrouw gehad? want heb het gevoel dat heelveel mannen zich er voor schamen en er geen sex mee willen of wat dan ook? terwijl ik vind het met een surinaamse vrouw te doen is veel beter als met een blanke vrouw altans is mijn ervaring dan? wat is jullie ervaring(en kom a.u.b niet met onzinnige opmerkingen) en wat vinden jullie donkere vrouwen van blanke mannen?
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:34 schreef stoeroemang het volgende:
"wat ik me ook weleens afvraag wie heeft er weleens sex met een donkere vrouw gehad?"
i lol'd.. wat een stormfront troll hahah
Ok ff serieus, ik begrijp dat uit een andere situatie komt dat je je druk maakt om schamen voor dat soort dingen.. laat me je een ding vertellen:
Vrouwen zijn vrouwen, watvoor kleur dan ook... Netzoals je schatjes van blanke vrouwen hebt heb je donkere vrouwen die ontzettende bitches zijn.. Wat jij mooi vind is jouw voorkeur, ik vind niet per definitie donkere vrouwen mooi, maar ik vind gewoon veel vrouwen mooi..
En wat k over de jaren aan ervaring met het hele beschikbare palet heb opgedaan heb ik van geleerd dat het echt op de persoon aankomt en hoogstens een beetje de afkomst..
we zijn allemaal mensen, waarom zou je je druk maken wat iemand anders erover vindt? achtelijke bedoening
Alleen maar nette mensenquote:Op woensdag 18 november 2009 08:53 schreef donthate het volgende:
Ben ik nou de enige blanke man die er voor uit durf te komen dat die gewoon op ? donkere dames valt
of het nou surinaamse of antiliaanse of afrikaanse zijn heb persoonlijk helemaal niks met blanke vrouwen of wat dan ook en wat ik me ook weleens afvraag wie heeft er weleens sex met een donkere vrouw gehad? want heb het gevoel dat heelveel mannen zich er voor schamen en er geen sex mee willen of wat dan ook? terwijl ik vind het met een surinaamse vrouw te doen is veel beter als met een blanke vrouw altans is mijn ervaring dan? wat is jullie ervaring(en kom a.u.b niet met onzinnige opmerkingen) en wat vinden jullie donkere vrouwen van blanke mannen?
Ik heb ze toch liever iets donkerder.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:34 schreef stoeroemang het volgende:
.
Vrouwen zijn vrouwen, watvoor kleur dan ook... .
quote:Op woensdag 18 november 2009 08:58 schreef shouta het volgende:
Het schijnt te zijn dat mannen het extra geil vinden om een donkere dame te neuken omdat ze daarin hun moeder niet (onbewust) herkennen. Ik heb wel eens seks met een negerin gehad, en dat was erg geil.
Zijn vrouw nam hem wel serieus, soms.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:42 schreef InputOutput het volgende:
[..]
![]()
Wist je dat Freud een cokejunk was en dat vrijwel niemand die enigszins in de psychologie geschoold is hem nog serieus neemt ... nog zijn notie van onderbewuste?
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:16 schreef LaTiNo het volgende:
Ik heb niets tegen een donkere huidskleur, maar ik vind de vaak daarbij horende andere lichamelijke kenmerken zoals een brede neus, breed hoofd, kroeshaar helemaal niets.
Halfbloedjes daarentegen......fap fap fap..
Ja dat zal het zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 08:53 schreef donthate het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |