Dat schiet ook niet op hé manda-rijn. Succes !quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:17 schreef manda-rijn het volgende:
Ben benieuwd hoe het gaat met dat hypno gebeuren!
Gister moest ik naar de orthopeed voor mijn schouder (laatste controle, jahoe!), en kwam ik thuis met mijn knie ingetaped. Wilde hij gelijk ook naar kijken, blijkt de pees van mijn knieschijf te lang te zijn. Nu iedere week terug om knie opnieuw te tapen en fysio.
Welkomquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:01 schreef flexibel het volgende:
ja hahamoet iets he als de naam die je wilt al bezet is .
jullie ook zo last van kwaaltjes ?
wat een weer zeg nog even en ik val lettelijk uit elkaar
Hier ook helemaal nergens last van.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:03 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Welkom![]()
Ik heb met dit weer juist geen spierpijn
Wat fijn voor je kwiwiquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:13 schreef kwiwi het volgende:
Over weer gesproken; ik woon sinds een tijdje deels op Cyprus, en dat is zo'n ontzettende verademingDoor de warmte eigenlijk bijna nooit last van pijn, waar ik er thuis ontzettend veel last van heb. Daarbij ga ik hier ook vaak naar het strand, en al die keren in zee zwemmen (ook al is het gewoon wat recreatief) hebben duidelijk effect want m'n spieren versterken langzaam steeds meer.
Eerst vond ik het niet echt een heel leuk land maar sinds ik merk dat het zoveel beter gaat met de pijn wil ik liever niet meer weg
Mooi dat het in Nederland nu ook warm is, scheelt de meesten toch ook weer een stukje pijn (hoop ik)
Lekker!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:23 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Wat fijn voor je kwiwi
Het liefste ga ik op Bonaire wonen, als het goed is ga ik in oktober daar weer naar toe
Ook in het zilver ?quote:Op zondag 11 juli 2010 13:24 schreef Inu het volgende:
Zo een, maar dan een kootje lager
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |