Ik gebruik nagenoeg geen medicatie nog steeds niet dus ik ben net zo koppig als ieder ander hier zeg maar.
Mijn bed moet ik sowieso uit en bovendien ik heb altijd gewoon gewerkt alleen ben ik even totalloss gereden door een malloot en daardoor is de EDS in een stroomversnelling gegaan. Ik wil werken Sabine dat even voorop maar samen met een tweede reva.periode en daarnaast een gezin gaat niet werken dus dat was eigenlijk mijn vraag om het nog even te verduidelijken.
En nu gaat de dame een advies geven aan de arbeidsdeskundige dat ik niet mag (nu komt het):
lang zitten,
lang staan,
niet teveel schrijven,
niet teveel typen,
niet bukken,
niet tillen,
geen traplopen,
armen niet hoger dan mijn ellebogen,
niet zwaarder tillen als een pond (500 gram).
Ik ben accountant van huis uit en inmiddels is mijn vorige project afgelopen dus ik moet sowieso op zoek naar iets anders maar een gemiddelde ordner met fin.papieren weegt zwaarder dus daar zie ik zo'n beetje tegenop omdat ik toch niet kan solliciteren en dit allemaal op tafel kan leggen want het UWV zegt dat? Slaat toch als een tang op een varken (in mijn beleving dan?!). Je mag wel 20 uur werken maar dit mag je niet dus ik moet als kantoormiep een baan vinden waarbij ik niet teveel zit, niet teveel loop etc. Mijn toekomstige baas ga ik maar niet echt op de hoogte stellen denk ik van wat er allemaal loopt. In mijn vorige projecten (de langdurige dan) heb ik ze wel op de hoogte gebracht maar toen had ik er nagenoeg totaal geen last van maar sinds de afgelopen twee jaar is het pas echt drama. Intussen met BregBrace, polsbrace, enkelbrace puur om dat effe op zijn plek te houden. Oh en ik moet nog steeds achter iets voor mijn duim aan want mijn rechterduim leeft zijn eigen leven inmiddels.
Oh en de komische noot aan het verhaal was dat ze vond tijdens de lich.controle dat het wel soepeltjes ging
@Sabine sterkte is echt niet nodig hoor! Wij als gezin en zowel mijn vader en zussen weten niet beter en nemen het zoals het is. Gewoon doorgaan en alles proberen tot waar het gaat is het familiedevies.
@Mandarijn thanks voor je uitgebreide antwoord.
@LiefVisje wel vervelend dat er nog steeds niets duidelijk is wat er in/met je buik aan de hand is precies.
Nog een heel ander vraagje van medische aard: Goh internet doet het weer merken jullie het?
Mijn vader, zussen, dochters en ik hebben altijd luchtweginfectie's, keelontstekingen, holteontstekingen enz. en zijn altijd (12 mnd per jaar) verkouden. Degene in de fam. die geen EDS hebben hebben deze klachten dus ook niet en daarom hebben wij contact weer opgenomen met de KG omdat de KNO wel een verband ziet maar er geen duidelijke link is naar EDS dus zijn hier nog meer gevallen altijd snip en snel ontstekingen?
Inmiddels is wel bekend waar mijn doofheid vandaan komt:
Gekopieerd van het HMS/EDSplatform:
Hypermobiliteit van de gewrichtjes tussen deze drie botjes betekent dat geluid niet effectief genoeg door het middenoor geleid wordt. Wanneer er meerdere delen van het middenoor aangedaan zijn door hyperlaxiteit, vermeerderen de problemen in de samenwerking van het gehele gehoormechanisme. Er zullen geleidelijk aan klachten rondom de gehoorsbeschadiging ontstaan.
Dat is wel duidelijk en daar gaan we ook nog even mee aan de slag want ik heb al een jaar of vijf dichtgeklapte oren. Wordt er soms gek van...
Maar verder gaat het eigenlijk heel goed hoor!!!
[ Bericht 16% gewijzigd door Books op 11-02-2011 17:54:06 ]