Nee, dan schreeuwen ze alles bij elkaar omdat ze eigenlijk bekaf zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 08:25 schreef SeaOfLove het volgende:
dan zijn ze lekker rustig fc!hier voor de 2de x deze week de enige lift die de flat nog heeft kapot....
Dat zou een nadeel kunnen zijn inderdaadquote:Op woensdag 18 november 2009 12:09 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, volgens mij stinken die echt enorm
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:53 schreef Bluezz het volgende:
Die foto in het vorige topic
En die keurig geplukte gestylde gepimpte samDie blik ook, heerlijk.
nah, schoonouders worden het vast pas als we ooit gaan trouwen..quote:Op woensdag 18 november 2009 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Dát zijn de schoonouders nynke
Maar eh, wat zat er in?
hoe verzint iemand z'n uitspraak?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef Bluezz het volgende:
Ow ik voel me al best schoonmoeder van schdochter, al zijn ze niet getrouwd.
Maar dat komt mss weer doordat ze zwanger is, ze voelt heel 'eigen'.
Ik liep daar laatst nog over na te denken, hoe zoiets eigenlijk werkt.
Mijn vorige schmoeder (van mijn vorige echtgenoot) zei dat regelmatig. 'Jij zal nooit 'eigen' worden', nou dat was te voelen ook
Nou, daar heb je wel een wezenlijk probleem te pakken. Volgend jaar moeten we weer met z'n allen op de foto, omdat de familie wat gewijzigd is. Dat voorkom je wel door alleen dat wat eigen is op de foto te zettenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Erg he? Ik (en hun schoonzoon) mochten ook niet op de familiefoto, want..... niet eigen....
Al die moeite voor iemand die niet eens eigen isquote:Op woensdag 18 november 2009 14:10 schreef Bluezz het volgende:
Nou ja, ze had me er nu toch gewoon af kunnen knippen?![]()
quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:50 schreef freecell het volgende:
Een Ai! Een drietenige luiaard
Zoeen:
geef toe, dat staat leuk in onze plant
Maar hoe kom je aan een Mantis? En kost dat niet een kamerplant (haphap)? En wil bezoek dan nog wel langskomen?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ken trouwens wel mensen die een Mantis hebben wonen in een kamerplantDie blijft ook gewoon zitten, kruipt een beetje rond, meer niet.
En worden ze niet gek van het geluidquote:Op woensdag 18 november 2009 14:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar hoe kom je aan een Mantis? En kost dat niet een kamerplant (haphap)? En wil bezoek dan nog wel langskomen?
Gaaaaf!
Die kweken zij.. Je kan daar gewoon eitjes van kopen of jonge dieren. En volgens mij eten ze insecten, dus dat overleeft de plant wel. (dit is hun site: http://www.beestje.eu/)quote:Op woensdag 18 november 2009 14:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar hoe kom je aan een Mantis? En kost dat niet een kamerplant (haphap)? En wil bezoek dan nog wel langskomen?
Gaaaaf!
Ze bidden niet hardopquote:Op woensdag 18 november 2009 14:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En worden ze niet gek van het geluid
Whehequote:
Hoe zou ze reageren als je de volgende keer met een ai of manta verschijnt?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:47 schreef Bluezz het volgende:
DE was het leuk?
Xena is weer zeer timide terug van de d.a.
Er is een nieuwe d.a. in het oude mooie pand hier in Bdaal, maar wat een overdreven muts zeg. Ooooh wat ben je mooooi, kom maar schatje even het hartje luisteren, lekker mollig meisje van me he? ja ja ja kom maar even, wat heb je een mooi kussentje bij je he? Ja ja ja.
Gadver zeg, doe normaal
Ik moet straks ook de deur nog uit, maar hier aan de kust waait het me iets te hard dus ik blijf eigenlijk liever binnenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Whehe
WIj zijn net ook naar de winkel geweest. het waait!
TARA waaide bijna om met hummel in zijn armen, winkelwagentje waaide weg en het kostte ons bijna een autodeur
Een ai is knuffelbaarquote:Op woensdag 18 november 2009 16:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe zou ze reageren als je de volgende keer met een ai of manta verschijnt?
Misschien toch maar geen Aiquote:Op woensdag 18 november 2009 16:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, maar die groeien in zijn vacht. Daar worden ze dan ook een beetje groenig van
Och, denk dat je hem wel kan wassen hoor..quote:Op woensdag 18 november 2009 16:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Misschien toch maar geen Ai
Geniaal!
quote:
Ik mis de aiquote:Op woensdag 18 november 2009 16:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Geniaal!
Kijk nouVoorlezen
Hij weet het al zo goed
KLinkt als de mijnequote:Op woensdag 18 november 2009 16:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Nouja zeg wat heb ik een stomme katten zegik loop bij de AH en zie runderhart liggen met erop: diervoeding dus denk ach neem t eens mee en ze halen er gewoon de neus voor op
Ja echt overal lees ik dat katten er dol op zijn, tis ook geen diepvriesmeuk maar gewoon vers (lag bij al het ander vlees) en ze motten t gewoon niet, zal ze nog eens verwennenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:53 schreef freecell het volgende:
[..]
KLinkt als de mijne
Wat de kat niet kent,....
Welke kust woon jij?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:08 schreef MissMSX het volgende:
Ik moet straks ook de deur nog uit, maar hier aan de kust waait het me iets te hard dus ik blijf eigenlijk liever binnen
Zó leuk om met verschillende stemmen voor te lezenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:39 schreef freecell het volgende:
Maar ik doe daar mijn voorleespiepstemmetje
had geen adres om wat naartoe te sturenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En daarmee is dat ook het enige cadeautje da tik vandaag gekregen heb..![]()
Gelukkig voel je je weer wat beter!
Gewoon een stukje gekookte kip geven. Vinden de mijne heerlijk iigquote:Op woensdag 18 november 2009 16:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Nouja zeg wat heb ik een stomme katten zegik loop bij de AH en zie runderhart liggen met erop: diervoeding dus denk ach neem t eens mee en ze halen er gewoon de neus voor op
De Haagse kustquote:Op woensdag 18 november 2009 16:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welke kust woon jij?
Ik twijfel nog steeds of ik vanavond ga zingen. Moet 20 min. fietsen met nog wat koorts in mijn lijf, daarna anderhalf uur staan/zingen, en dan weer 20 min. terugfietsen. Auto is geen optie, kan hem nergens in de buurt kwijt anders had ik zéker gegaan
[..]
Zó leuk om met verschillende stemmen voor te lezen
Leuk! Vooral die haankukuu
en je wist ook niet dat het m'n verjaardag was..quote:Op woensdag 18 november 2009 16:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
had geen adres om wat naartoe te sturen
dat wist ik wel.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en je wist ook niet dat het m'n verjaardag was..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:34 schreef freecell het volgende:
Geniaal!
Kijk nouVoorlezen
Hij weet het al zo goed
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Bellefleur is ook kieskeurig. Die moet alleen de goede merken hebbenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:53 schreef freecell het volgende:
[..]
KLinkt als de mijne
Wat de kat niet kent,....
Goedzoquote:Op woensdag 18 november 2009 17:51 schreef DarkElf het volgende:
'leuk ' zo een DA
weet niet of het met de griepprik te maken heeft maar ik ben moe, zoooooooooooooooooo moe vandaag
Bruiloft was heel klein maar precies zoals zij wilden dus dat was leuk en ja het was leuk
gelijk heb jequote:Op woensdag 18 november 2009 18:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga NIET zingenmaar morgen wel werken
groot gelijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goedzo
En moeeeeeeeee is er ook ééntje
Ik ga NIET zingenmaar morgen wel werken
watjequote:Op woensdag 18 november 2009 17:21 schreef Den_Haag het volgende:
het waait best redelijk. ga zo met de auto naar de sportschool
Jeetje, ja, wat een watje dat ik die 40 minuutjes niet heb gefietst eigenlijkquote:Op woensdag 18 november 2009 20:29 schreef kaasplankje het volgende:
Enne wát een wind vandaag, ik ben echt uitgeput
Dat is goed nieuws SOL, wat heb je allemaal klaargemaakt?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:36 schreef SeaOfLove het volgende:
mijn dinertje was meer dan geslaagd! iedereen heeft heerlijk gegeten en allemaal meerdere keren opgescheptalles is bijna zo goed als op en ik had echt veel klaargemaakt. voor mezelf ben ik blij dat ik eindelijk weereens zo erg genoten heb van koken, de 3 dagen dat ik in de keuken heb gestaan waren het meer dan waard.
Jij bent ziek dus dan telt 't niet hé?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jeetje, ja, wat een watje dat ik die 40 minuutjes niet heb gefietst eigenlijk
Hoeveel km doe jij ong. op een dag of verschilt dat heel erg?
Good for you SOK!
Mwah, ik had er best zin in eigenlijk, alleen het lijf wilde niet zo vandaag. Ik had ook vrij vanmorgen maar moest invallen vanwege taco-griepgevalquote:Op woensdag 18 november 2009 20:41 schreef DarkElf het volgende:
Nynke!gefeliciteerd!!
en kaas; de hele dag op de fiets met dit weer is niet niets nee...
Bikkelquote:Op woensdag 18 november 2009 20:46 schreef kaasplankje het volgende:
Jij bent ziek dus dan telt 't niet hé?Gaat 't alweer een beetje?
De wind was strong, maar je kwam er nog wel tegenin. Meestal doe ik ong. 100-120 km op een dag. Vandaag meer, misschien 150.
Ik moet wel wat minder gaan werken want ik ben een beetje uitgepierd de laatste tijd. Aanstaande maandag heb ik ws al lekker vrij
jeetje wat een prestatie elke dag!quote:Op woensdag 18 november 2009 20:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mwah, ik had er best zin in eigenlijk, alleen het lijf wilde niet zo vandaag. Ik had ook vrij vanmorgen maar moest invallen vanwege taco-griepgeval
Zuurkoolquote:Op woensdag 18 november 2009 21:35 schreef Bluezz het volgende:
Isa, wat zijn ongrediënten
Zuurkool =
Die geboortetegeltjes zijn leuk zeg, naar het geboortekaartje gemaaktquote:Op woensdag 18 november 2009 21:35 schreef freecell het volgende:
Sol,klinkt goed!
Ow, mag ik even trots doen?
Ze is terug met haar site in de lucht: http://www.potterie-immy.nl/
En dan vooral het seriesgoeden de geboortetegeltjes!
Grote zus!
ja,, echt superknap ookquote:Op woensdag 18 november 2009 21:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die geboortetegeltjes zijn leuk zeg, naar het geboortekaartje gemaakt
Druk, druk, druk...quote:Op woensdag 18 november 2009 21:57 schreef SeaOfLove het volgende:
ongredienten@golfer: heb morgen drukke dag en ook komt milou's juf op huisbezoek. ik moet van mezelf het dressoir leeg hebben, daar staat nog keukenspul op wat ik niet kwijt kan en post enzo. morgen op de markt bloemen kopen voor op t dressoir, staat dat ook weer mooi. vanavond een prachtig boeket gekregen, heb ik net ook in vaas gezet. en ik wil ook bloemen op de eettafel
keuken, gang en huiskamer dweilen is ook voor morgen en overmorgen. dan genieten van t weekend in een opgeruimd en bloemig huis. volgende week is milou's kamer aan de beurt. dat is ook een hele klus. dan heb ik milou weer een hele week en hou ik alles bij en weer zo uitgebreid koken. de week erna naar ikea nieuwe spullen kopen voor milou's kamer en beginnen met verven hoop ik.
Jao maor, die heb ik juist in de lappenmand doorgebracht. Klamme lappen gaan morgen weer in de was en ik weer aan het wark!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:12 schreef Duderella het volgende:
Ik kom even Blkuezz een dikke beterschapsch zoen brengen.![]()
Hup hup uit de lappenmand om van je vrije daagjes te genieten!
Het waren geen vrije of vakantiedagen. Het waren gewoon haar vaste niet-werk-dagen.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:28 schreef Duderella het volgende:
Heb je je wel ziekgemeld zodat je dagen blijven staan?
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:34 schreef freecell het volgende:
Kijk nouVoorlezen
Hij weet het al zo goed
Daar heeftie mij écht niet voor nodigquote:Op woensdag 18 november 2009 23:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar wat is ie blauw. heb je m laten stuiteren?
Had ze het tegen jouquote:Op woensdag 18 november 2009 22:58 schreef golfer het volgende:
Het waren geen vrije of vakantiedagen. Het waren gewoon haar vaste niet-werk-dagen.
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:29 schreef freecell het volgende:
Daar heeftie mij écht niet voor nodig
De grootste blauwe bult was: héél hard zijn slaapkamer uit rennen terwijl de deur langzaam dicht gaat..... Tegen de zijkant van de deur op dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Geloof t niet. Eerst maar eens mn proeftijd doorkomen, dan wat ervaring opdoen en echt in mn functie gaan groeien. Als het over een half jaar nog steeds zo kut is als nu, kap ik ermeequote:Op woensdag 18 november 2009 23:56 schreef SeaOfLove het volgende:dat klinkt niet al te best lein! kan je niet naar je oude afd terug?
Oh jee, de babi ketjap was erg lekker dusquote:Op woensdag 18 november 2009 22:15 schreef SeaOfLove het volgende:
.@isa: de atjar komkommer was echt ontzettend lekker, daar heb ik nog een beetje van over en de babi ketjap is er volgend x ook weer bij. vond t ook erg leuk om seroendeng te maken@Sunny: klopt, ben t gewoon allemaal zo zat, na de vakantie behoorlijk in een dip gezeten, geen energie meer voor de extra dingen en sinds een aantal weken echt zin om lekker aan te pakken.
*knuf* er is anders genoeg werk in de zorg, dus als deze baan (of afdeling) niet bij jou past is er vast een baan die je wel op het lijf is geschrevenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Geloof t niet. Eerst maar eens mn proeftijd doorkomen, dan wat ervaring opdoen en echt in mn functie gaan groeien. Als het over een half jaar nog steeds zo kut is als nu, kap ik ermee
Weet ik. Maar ik wil niet nu al opgeven. Ik wil het wel écht geprobeerd hebben. Er zijn ook wel wat leuke dingen hoor!quote:Op donderdag 19 november 2009 00:01 schreef Isabeau het volgende:
*knuf* er is anders genoeg werk in de zorg, dus als deze baan (of afdeling) niet bij jou past is er vast een baan die je wel op het lijf is geschreven
goed van je, zolang je dus maar niet een half jaar lang met tegenzin naar je werk gaat.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik wil niet nu al opgeven. Ik wil het wel écht geprobeerd hebben. Er zijn ook wel wat leuke dingen hoor!
Ik mag altijd uit komen huilen op mn oude afdelingquote:Op donderdag 19 november 2009 00:17 schreef SeaOfLove het volgende:
goed van je, zolang je dus maar niet een half jaar lang met tegenzin naar je werk gaat.
ik ga recept morgen voor je overtypenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh jee, de babi ketjap was erg lekker dusdurf het bijna niette vragen, maar recept...?
SoL, heb je net als ik van die enorme ups en downs? Soms kruip ik wekenlang in m'n schulpje en doe bijna niets en dan plots barst ik van de energie en krijg ik heel veel voor elkaar. Een soort milde bipolaire stoornis of zo
ik aanbid hem nog steeds hoor, hou ontzettend veel van hem. en mede dankzij zijn steun en hulp ben ik zover gekomenquote:Op donderdag 19 november 2009 01:00 schreef Bluezz het volgende:
Die aanbidding van je voor what's his face kon ook niet goedgaan sol
Goed dat je terugvecht qua doelen voor jezelf. En het minst belangrijkst hierin is een schoon huis
Nou, een schoon huis geeft mij altijd zo'n heerlijk opgeruimd gevoel! Dus best belangrijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:00 schreef Bluezz het volgende:
Die aanbidding van je voor what's his face kon ook niet goedgaan sol
Goed dat je terugvecht qua doelen voor jezelf. En het minst belangrijkst hierin is een schoon huis
Zei die ouwe wat? Ik was net even de kamer uit.quote:
Sterkte en als het niet gaat naar huis gaan?quote:Op donderdag 19 november 2009 08:00 schreef Bloes het volgende:
Hi, dat bedoel ik.
Fripsgewassen met een pmolletje achter de balie![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 07:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zei die ouwe wat? Ik was net even de kamer uit.![]()
Wat ik me bedacht: Misschien waren het wel geen vakantiedagen, maar gewoon dagen waarop je niet werkt!
Nee, geen optie, zitten al met te weinigquote:Op donderdag 19 november 2009 08:06 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte en als het niet gaat naar huis gaan?
Ik wacht hier op een bouwvakker die mijn tegeltje komt slopen en vervangen. Eens kijken hoe lang dat gaat duren.
Als ik 's morgens van mijn werk naar het station loop dan kom ik in herfst & winter een mevrouw tegen die haar hond uitlaat en die hond heeft altijd een knipperlichtje aan zijn halsband. Het geeft me elke keer weer een vrolijk gevoel.
Tsja, dan toch maar even doorbijten op de paracetamolletjes. Nou ja, niet letterlijk want die krengen zijn erg vies.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:52 schreef Bloes het volgende:
Nee, geen optie, zitten al met te weinig
Leuk he zo'n hond met knipperlicht![]()
nou lekker dan.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar bed, ik vind een uur+ wachten wel weer genoeg geweestDinsdag thuis gebleven omdat er 'iemand zou komen' en die kwam dus gisteren. En gisteren de afspraak voor vanmorgen gemaakt. Pffff.
Doe je huissleutel aan de binnenkant in het slot, anders komen ze wie weet nog gewoon binnen stormenquote:Op donderdag 19 november 2009 09:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar bed, ik vind een uur+ wachten wel weer genoeg geweestDinsdag thuis gebleven omdat er 'iemand zou komen' en die kwam dus gisteren. En gisteren de afspraak voor vanmorgen gemaakt. Pffff.
Ik denk dat heel wat mannen daar andere ideeën over hebbenquote:Op donderdag 19 november 2009 08:24 schreef freecell het volgende:
Niets, maar dan ook niets is zo goed om je man te wekken als een blije dreumes
dacht iets in dezelfde strekking toen ik t lasquote:Op donderdag 19 november 2009 10:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik denk dat heel wat mannen daar andere ideeën over hebben, maar dream on.
Bij nader inzien zou je het natuurlijk best een 'blije dreumes' kunnen noemen. Mensen hebben er allerlei benamingen voor.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dacht iets in dezelfde strekking toen ik t las
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:00 schreef Duderella het volgende:
Bij nader inzien zou je het natuurlijk best een 'blije dreumes' kunnen noemen. Mensen hebben er allerlei benamingen voor.
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
Bij nader inzien zou je het natuurlijk best een 'blije dreumes' kunnen noemen. Mensen hebben er allerlei benamingen voor.
weer een stuk beter. Gisterenmiddag een tukje gedaan , vannacht goed geslapen en voel me nu nog wel moe maar niet meer zoals gisteren. Kon 'middags mijn ogen echt niet meer open houden, zo een raar gevoel.quote:
Ik las puntige pieter!quote:
het lijkt erop... hoewel Bloes echt ziekjes ervan werd, en ik verder alleen maar heel erg extreem moe was ineens... voel mij verder prima.quote:
idd. dinsdagavond waren we daar, en het was ook gewoon soort van als vanouds. Lekker kletsen, lekker aan de wijn, veel lachen... ook heus wel serieus gepraat en zo maar verder was ze gewoon toch meer zichzelf dan ze in maanden geweest is. das echt genieten. de mr ontspant er ook meer door, das ook erg fijnquote:Op donderdag 19 november 2009 14:12 schreef Duderella het volgende:
Fijn nieuws DE. Bij zoiets moet je gewoon blij zijn, ongeacht de toekomst. Voor nú is het goed. Fijn voor haar en jullie. En later is later.
jeetje zegquote:Op donderdag 19 november 2009 14:53 schreef Bloes het volgende:
Van de 150 mensen die maandag net als ik gechipt geprikt zijn, is meer dan 10% in bed belandt met griepverschijnselen... sommigen liggen nogWat zat er in
Ja, het is flink afzien.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
Op de heenweg twee overstappenWas net te laat met boeken.
En nu ben ik stiekem aan het kijken naar ecolodges in het regenwoudTerwijl ik keihard zou moeten werken; zo college geven.
U riep?quote:
Is dat een soort SM-show van Alice in Wonderlandquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Is dat een soort SM-show van Alice in Wonderland
Huh nee. Beetje impulsief plan, we hadden nog wel een spaarpotje voor de vliegtickets, en de rest zien we wel. Meneer verklaart me voor gek, maar ach, we krijgen het uiteindelijk toch altijd wel rondquote:Op donderdag 19 november 2009 16:47 schreef DarkElf het volgende:
@CF, nee je kan niet echt ziek worden van de prik, je kan verschijnselen krijgen en bovendien zijn haar bloedwaardes weer helemaal ok![]()
Enne leuke trip hebben jullie gepland zeg! Hebben jullie een geldboom ofzo?geef zaterdag eens een stekje dan?
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Huh nee. Beetje impulsief plan, we hadden nog wel een spaarpotje voor de vliegtickets, en de rest zien we wel. Meneer verklaart me voor gek, maar ach, we krijgen het uiteindelijk toch altijd wel rond
Lekker hoor, ik zou 't wel wetenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:33 schreef Duderella het volgende:
Héérlijk CF!
Dus alleen tickets geboekt en daar zie je wel?
Ik weet 't nog niet. Ik heb natuurlijk stiekem al een berg hotelletjes en dingen bekeken. Ik denk dat we wel gaan boeken, en dan 3 of 4 verschillende locaties. Ik wil iig een paar dagen regenwoud, lekker wandelen, en ook wat strand. En nog wat cultuur tussendoor, oude gebouwen enzo, en een rumdistilleerderijquote:Op donderdag 19 november 2009 19:33 schreef Duderella het volgende:
Héérlijk CF!
Dus alleen tickets geboekt en daar zie je wel?
Nou heerlijk! Is het vervoer ter plekke goed te doen? Bussen, huurauto?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet 't nog niet. Ik heb natuurlijk stiekem al een berg hotelletjes en dingen bekeken. Ik denk dat we wel gaan boeken, en dan 3 of 4 verschillende locaties. Ik wil iig een paar dagen regenwoud, lekker wandelen, en ook wat strand. En nog wat cultuur tussendoor, oude gebouwen enzo, en een rumdistilleerderij
Ik denk een huurauto. Hangt er een beetje vanaf of we nog gaan eilandhoppenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou heerlijk! Is het vervoer ter plekke goed te doen? Bussen, huurauto?
Ja hallo does niet ploatsje.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk een huurauto. Hangt er een beetje vanaf of we nog gaan eilandhoppenIk wil ook nog wel naar Vieques!
[ afbeelding ]
Tegen die tijd zit jij in je derde trimester, popjequote:Op donderdag 19 november 2009 20:21 schreef freecell het volgende:
Ik wul ook dat strand...
Wanneer vliegen we?
Ik zit nu al in mijn derde trimesterquote:Op donderdag 19 november 2009 20:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tegen die tijd zit jij in je derde trimester, popjeMag je dan nog wel vliegen?
Ik ga alleen nog vertellen dat het daar in december gemiddeld 28 graden is, en dan hou ik op en ga ik in stilte voorpretteren
Oh. Nou, vind je het rot om daar te moeten bevallen?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zit nu al in mijn derde trimester
Aangeraden wordt: niet na week 32. Dat is over 5 weken en 2 dagen
nee! nog 93!!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:28 schreef Bluezz het volgende:
FC volgens je babyticker moet je nog maar 6 dagen![]()
Het ligt aan jouquote:Op donderdag 19 november 2009 20:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh. Nou, vind je het rot om daar te moeten bevallen?
Sjonge. Gaat best snel, zo'n zwangerschap! Of ligt dat aan mij?
1 2 3 | streng kijkt ?> |
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:06 schreef krakkemieke het volgende:
Ga verdorie eens heel gauw zitten SOL! Film kijken, met lekkers!
Anders ga ik nog meer doen!![]()
[ code verwijderd ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Ik begrijp.... oei...quote:Op donderdag 19 november 2009 21:24 schreef freecell het volgende:
Kraks
Bevallen in warm water: goed plan
open wond in ZOUT water....
een punthoofd?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:40 schreef krakkemieke het volgende:
Eigenlijk wel een soort van LOL...
Eerst ben ik jaren ongesteld met weeen, zonder kind....
Nu heb ik een soort van instabiel bekken, zonder bevalling....
Wat kan ik nog meer krijgen, zonder kind?
Mijn moeder heeft wel een punthoofd van mij!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
een punthoofd?
(sorry flauwe grap. had mijn moeder aan de telefoon en dat kreeg zij vroeger van ons)
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
een punthoofd?
(sorry flauwe grap. had mijn moeder aan de telefoon en dat kreeg zij vroeger van ons)
DE, onze hersenen gaan hand in hand met onze voornamen vandaag!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
een punthoofd?
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
DE, onze hersenen gaan hand in hand met onze voornamen vandaag!
Melk!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:40 schreef krakkemieke het volgende:
Eigenlijk wel een soort van LOL...
Eerst ben ik jaren ongesteld met weeen, zonder kind....
Nu heb ik een soort van instabiel bekken, zonder bevalling....
Wat kan ik nog meer krijgen, zonder kind?
Best leuk werk andersquote:Op donderdag 19 november 2009 21:44 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en bevallen :w wat een kutklus is dat. nooit meer voor mij
Too much info krakkie, too much info.quote:
ow, de mijne ook!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
een punthoofd?
Met recht een kutklusquote:Op donderdag 19 november 2009 21:44 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en bevallen :w wat een kutklus is dat. nooit meer voor mij
whehquote:
Van moederkoek schijn je énige paté te kunnen maken!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:20 schreef golfer het volgende:
Psstttt.
heel voorzichtig binnen sluipt om de OUD-praatjes te doorbreken.
Is er behalve bevallings- en kutklussen en weeën nog iets culinairs hier te melden?
Ik vroeg er natuurlijk ook om, deze inkopper.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:21 schreef Duderella het volgende:
Van moederkoek schijn je énige paté te kunnen maken!
We hebben hier van vanavond nog Keuringsdienst van Waarde over Boerenkool-jus en The Restaurant van de BBC op de DVD staan, dus die gaan we maar eens bekijken.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:21 schreef DarkElf het volgende:
river cottage is bezig, ze hebben net konijnen geschoten, leeggehaald en zijn met het velletje bezig.
ze gaan een konijnenstew maken
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vroeg er natuurlijk ook om, deze inkopper.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:20 schreef golfer het volgende:
Psstttt.
heel voorzichtig binnen sluipt om de OUD-praatjes te doorbreken.
Is er behalve bevallings- en kutklussen en weeën nog iets culinairs hier te melden?
Wordt dan ook zo gewoontjes hâh?quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben aan t laten afkoelen nu, dan ff staafmixer erin en dan zeven kinderen. Lekker bezig met neuken zo
ik heb de slappe lach nu! piemel!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Steer heeft telepatische macht over me, vergeef me.![]()
En dan zeggen ze wat over mijn spinnewebben....quote:Op donderdag 19 november 2009 22:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
niet steer de schuld geven als je zelf plat bezig bentquote:Op donderdag 19 november 2009 22:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:41 schreef krakkemieke het volgende:
Nou durft Steer niet mer te komen....
Vast niet!
Wat zeggen ze daar dan zoal over?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En dan zeggen ze wat over mijn spinnewebben....
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Too much info krakkie, too much info.
LOL!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat zeggen ze daar dan zoal over?![]()
Je kan altijd nog duiven nemen krakkel!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:48 schreef krakkemieke het volgende:
Zal ik hem roepen?
'Vrouw zonder melk'?
Dat die daar heeeel veel eitjes kunnen leggenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef Duderella het volgende:
Wat zeggen ze daar dan zoal over?![]()
Ja, leuke zeer oubollige B&B daar vlakbij op loopafstand genomen.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:31 schreef Duderella het volgende:
Oud Sluis wordt de volgende, denk ik.Jullie er geweest, ja toch? En ook in de buurt gelogeerd?
Heee, nog nooit van gehoord, ik ga zo even Googlen. Leuk!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, leuke zeer oubollige B&B daar vlakbij op loopafstand genomen.
Ons volgende sterrenproject wordt w.s. De Leest in Vaassen. Ergens in het voorjaar als de financiën het toestaan.
wat tof zeg! dat van oud sluis weet ik nog wel dat jullie daar heen gingen.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, leuke zeer oubollige B&B daar vlakbij op loopafstand genomen.
Ons volgende sterrenproject wordt w.s. De Leest in Vaassen. Ergens in het voorjaar als de financiën het toestaan.
mag ik het overnemen?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Hebben julle de kerstaanbieding van Jonnie en Trees ook in de mail gehad trouwens?
Eerst eten in De Librije, dan met paardenkoetsnaar het Zusje en daar op de binnenplaats muziek en oliebollen.
![]()
We doen het niet.
Ja hoor. Kwestie van gewoon even op de website kijken, I guess. En dan tweehonderdzoveel euro peepee neertellen.quote:
Al gevonden?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:03 schreef Duderella het volgende:
Heee, nog nooit van gehoord, ik ga zo even Googlen. Leuk!
Ik werd helemaal kriegel van de website, maar het menu ziet er prima uit, wat leuk!quote:
Website is inderdaad vreselijk, maar alle recensies zijn geweldig. Verwacht eigenlijk dat ze binnenkort een 3e Michelinster krijgen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:18 schreef Duderella het volgende:
Ik werd helemaal kriegel van de website, maar het menu ziet er prima uit, wat leuk!
Vaassen ligt in de omgeving waarin ik ben opgegroeid, dus ik zie al voor me dat eega en ik eens een etentje aldaar combineren met een weekend op de hei of dergelijke.
O ik wil echt nooit meer in Apeldoorn overnachtenquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Website is inderdaad vreselijk, maar alle recensies zijn geweldig. Verwacht eigenlijk dat ze binnenkort een 3e Michelinster krijgen.
Ik heb nog wel een overnachtingsadres in de buurt beschikbaar, zolang het appaertement van mijn dooie ouders in Apeldoorn nog leeg staat en niet verkocht is.
Dit lijkt mij wel een leuk plekje als B&B in de buurt van het restaurant.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:38 schreef Duderella het volgende:
Maar in Vaassen of aanpalende dorpen moet wel iets te vinden zijn.Ik hou namelijk wel vreselijk van die omgeving. Ik bedacht al: we combineren een bezoek aan dat restaurant bijvoorbeeld met een weekend Hoog- en Laag- Soeren of zo.
Leuke stek inderdaad.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit lijkt mij wel een leuk plekje als B&B in de buurt van het restaurant.
En als je het over 'we' hebt, dan ben ik daar wel voor te porren.
Uiteraard had ik uw pluralis majestatis wel al ingeschat.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:56 schreef Duderella het volgende:
Ik bedoel 'we' natuurlijk in koninklijk meervoud, aangezien ik een prinsesje ben. Dus zoek er verder niets achter.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:13 schreef Bloes het volgende:![]()
Ze stonden al in een rijtje op me te wachten, mijn fans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |