Nee, dan schreeuwen ze alles bij elkaar omdat ze eigenlijk bekaf zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 08:25 schreef SeaOfLove het volgende:
dan zijn ze lekker rustig fc!hier voor de 2de x deze week de enige lift die de flat nog heeft kapot....
Dat zou een nadeel kunnen zijn inderdaadquote:Op woensdag 18 november 2009 12:09 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, volgens mij stinken die echt enorm
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:53 schreef Bluezz het volgende:
Die foto in het vorige topic
En die keurig geplukte gestylde gepimpte samDie blik ook, heerlijk.
nah, schoonouders worden het vast pas als we ooit gaan trouwen..quote:Op woensdag 18 november 2009 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Dát zijn de schoonouders nynke
Maar eh, wat zat er in?
hoe verzint iemand z'n uitspraak?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef Bluezz het volgende:
Ow ik voel me al best schoonmoeder van schdochter, al zijn ze niet getrouwd.
Maar dat komt mss weer doordat ze zwanger is, ze voelt heel 'eigen'.
Ik liep daar laatst nog over na te denken, hoe zoiets eigenlijk werkt.
Mijn vorige schmoeder (van mijn vorige echtgenoot) zei dat regelmatig. 'Jij zal nooit 'eigen' worden', nou dat was te voelen ook
Nou, daar heb je wel een wezenlijk probleem te pakken. Volgend jaar moeten we weer met z'n allen op de foto, omdat de familie wat gewijzigd is. Dat voorkom je wel door alleen dat wat eigen is op de foto te zettenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Erg he? Ik (en hun schoonzoon) mochten ook niet op de familiefoto, want..... niet eigen....
Al die moeite voor iemand die niet eens eigen isquote:Op woensdag 18 november 2009 14:10 schreef Bluezz het volgende:
Nou ja, ze had me er nu toch gewoon af kunnen knippen?![]()
quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:50 schreef freecell het volgende:
Een Ai! Een drietenige luiaard
Zoeen:
geef toe, dat staat leuk in onze plant
Maar hoe kom je aan een Mantis? En kost dat niet een kamerplant (haphap)? En wil bezoek dan nog wel langskomen?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ken trouwens wel mensen die een Mantis hebben wonen in een kamerplantDie blijft ook gewoon zitten, kruipt een beetje rond, meer niet.
En worden ze niet gek van het geluidquote:Op woensdag 18 november 2009 14:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar hoe kom je aan een Mantis? En kost dat niet een kamerplant (haphap)? En wil bezoek dan nog wel langskomen?
Gaaaaf!
Die kweken zij.. Je kan daar gewoon eitjes van kopen of jonge dieren. En volgens mij eten ze insecten, dus dat overleeft de plant wel. (dit is hun site: http://www.beestje.eu/)quote:Op woensdag 18 november 2009 14:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar hoe kom je aan een Mantis? En kost dat niet een kamerplant (haphap)? En wil bezoek dan nog wel langskomen?
Gaaaaf!
Ze bidden niet hardopquote:Op woensdag 18 november 2009 14:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En worden ze niet gek van het geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |