quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:49 schreef Saaaaab het volgende:
Zo lelijk heb ik nog nooit iemand zo'n ding zien dragen
Alsof je zo'n ding mooi om je kop kunt doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:49 schreef Saaaaab het volgende:
Zo lelijk heb ik nog nooit iemand zo'n ding zien dragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoah, wel beter dan op die foto iig.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:50 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Alsof je zo'n ding mooi om je kop kunt doen
Dat ding is alleen handig om haar kop achterover te trekken terwijl je haar ff lekker in haar dikke kont neemtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JONGENS DRAGEN HET OOK ZO TE ZIEN
ONGELOVELIJK!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:52 schreef Bomil het volgende:
MY FUCKING EYES!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JONGENS DRAGEN HET OOK ZO TE ZIEN![]()
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:52 schreef Bomil het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JONGENS DRAGEN HET OOK ZO TE ZIEN
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:54 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
DUDE SPOILERTAG THAT SHIT!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die heeft hem eerst een week onder haar neus gehad volgens mij.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:51 schreef Banzaiaap het volgende:
Nondeju!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
komt door die harenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:56 schreef beertenderrr het volgende:
[ afbeelding ]
vroeger was alles beterdie chick heeft veel meer dan die lelijke hoeren die hierboven zijn gepost
en dan is ze eigenlijk nog niet eens echt knap
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:56 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Die heeft hem eerst een week onder haar neus gehad volgens mij.
Welke is de chick, die linker of die rechter?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:56 schreef beertenderrr het volgende:
[ afbeelding ]
vroeger was alles beterdie chick heeft veel meer dan die lelijke hoeren die hierboven zijn gepost
en dan is ze eigenlijk nog niet eens echt knap
de linker is de manquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:58 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Welke is de chick, die linker of die rechter?
Ik denk ik vraag het even, was even in verwarring hierzo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:59 schreef Bomil het volgende:
[..]
de linker is de man
de rechter is de chick
dáh
JA NO PROBLEM, WANT ANDERS FAP JE OP HET VERKEERDE EN DAT WILLEN WE NATUURLIJK NIET!_!!(!$@__!__!@ WHHEHEH WEWEWEH WHe WHEUWAHAauAHUAheAEAUhesahaushsaua@)!!0@$HEUHahuAfhuH@02AHquote:Op woensdag 18 november 2009 00:00 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ik denk ik vraag het even, was even in verwarring hierzo.
quote:Op woensdag 18 november 2009 00:01 schreef Bomil het volgende:
[..]
JA NO PROBLEM, WANT ANDERS FAP JE OP HET VERKEERDE EN DAT WILLEN WE NATUURLIJK NIET!_!!(!$@__!__!@ WHHEHEH WEWEWEH WHe WHEUWAHAauAHUAheAEAUhesahaushsaua@)!!0@$HEUHahuAfhuH@02AH
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:52 schreef Bomil het volgende:Correctie: >vieze< homo's dragen ze ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JONGENS DRAGEN HET OOK ZO TE ZIEN
ONGELOVELIJK!!!!!!!!!
En het ziet er inderdaad niet uit, maar ja: mode he. Eén voordeel aan mode: het scheidt wel het kaf van het koren.
Wat een briljante uitspraak van de heer Tim Mer.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:08 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Correctie: >vieze< homo's dragen ze ook.
En het ziet er inderdaad niet uit, maar ja: mode he. Eén voordeel aan mode: het scheidt wel het kaf van het koren.
[..]
[..]
niet om de bakkes van zo'n vies mormel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:47 schreef Banzaiaap het volgende:
TS, hou je bek. Dat is fucking geil men.
Eens. Bij hippe meisjes staat dit best leuk!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:49 schreef LudoSanders het volgende:
Je kiest wel een voorbeeld uit zeg.
Kijk, deze baas snapt het!quote:Op woensdag 18 november 2009 00:48 schreef Roi het volgende:
[..]
Eens. Bij hippe meisjes staat dit best leuk!
quote:
Kom er maar in! Doe dan!quote:Op woensdag 18 november 2009 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
Tragisch dat nog niemand de CLUB SEVENTEEN hoofdband gepost heeft.......
Even voor pagina 2....quote:Op woensdag 18 november 2009 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
Goedzo, kunnen andere een voorbeeld aan nemen.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:30 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb ook zo'n hippie bandje, ik draag die weleens als ik naar alternatieve feesten ga.
En op lowlands heb ik het bandje 3 dagen lang gedragen.Ik vind het er wel leuk uitzien.
Maarja het is anders, dus het wordt hier afgekraakt.
Er is niks anders aan als elke indiefaggot er een heeft.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:30 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb ook zo'n hippie bandje, ik draag die weleens als ik naar alternatieve feesten ga.
En op lowlands heb ik het bandje 3 dagen lang gedragen.Ik vind het er wel leuk uitzien.
Kanker scheidsquote:Op woensdag 18 november 2009 13:20 schreef Sodeju het volgende:
Moest meteen aan Pantelic denken.
[ afbeelding ]
Kiek die kop van de linker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Dat was dus ook niet het geval.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:17 schreef Holoubek het volgende:
[..]
Er is niks anders aan als elke indiefaggot er een heeft.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:17 schreef Onufriev het volgende:
Het enige hoofdbandje wat toegestaan moet worden is het 'Torresbandje'Fernando TorresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Het wordt niet afgekraakt omdat het anders is, het wordt afgekraakt omdat het fucking lelijk is. What's next. De sixties kokosmat tussen je benen?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:30 schreef ynuhh het volgende:
Dat vind ik juist wel leukquote:Op woensdag 18 november 2009 14:36 schreef Luman het volgende:
Ook meisjes die ze van hun eigen haar vlechten he
Dit dus.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:07 schreef S.Seagal het volgende:
Als het een mooi meisje is dan is het lekker.
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:09 schreef noregret het volgende:
Als ze zo van de sixties houden wil ik wel napalm over ze heenrammen.
Nog nemand die wil toegeven dat ze weten wat dat is...en waar je hem kan vinden.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
Zo'n bandje is tijdloosquote:Op woensdag 18 november 2009 17:01 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Het wordt niet afgekraakt omdat het anders is, het wordt afgekraakt omdat het fucking lelijk is. What's next. De sixties kokosmat tussen je benen?
Helemaal mee eens! Mensen die de mode volgenquote:Op woensdag 18 november 2009 00:08 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Correctie: >vieze< homo's dragen ze ook.
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:09 schreef noregret het volgende:
Als ze zo van de sixties houden wil ik wel napalm over ze heenrammen.
Hahaha typische alto, anders zeg je??? Iedere fucking alto ziet er nagenoeg hetzelfde uit in hun drang er anders uit te zien. Zie de ironie: "ik ben anders dan anderen en omdat ik anders ben dan anderen kleedt, doe ik mijn haar, mijn nagels, aantal douchebeurten en stem ik precies hetzelfde als al die anderen die ook vinden dat ze anders zijn dan anderen ook doen." Logisch he!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:30 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb dat ook bij het sporten, gaat mijn haar niet voor mijn ogen zitten omdat dat bandje het strak naar achter houd, bovendien ziet het er snel uitquote:Op woensdag 18 november 2009 13:20 schreef Sodeju het volgende:
Moest meteen aan Pantelic denken.
[ afbeelding ]
Kiek die kop van de linker
Kanker ik wilde die foto van Danja posten maar haar hyves is gebloktquote:Op woensdag 18 november 2009 17:07 schreef S.Seagal het volgende:
Als het een mooi meisje is dan is het lekker.
Denk je aan je hart?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:00 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Hahaha typische alto, anders zeg je??? Iedere fucking alto ziet er nagenoeg hetzelfde uit in hun drang er anders uit te zien. Zie de ironie: "ik ben anders dan anderen en omdat ik anders ben dan anderen kleedt, doe ik mijn haar, mijn nagels, aantal douchebeurten en stem ik precies hetzelfde als al die anderen die ook vinden dat ze anders zijn dan anderen ook doen." Logisch he!
Ow en al was het "anders" dan is het nog steeds fokkin treurig dat je dan mee gaat doen aan zo'n kansloze rage gestart door gladde marketingboys en girls uit de modeindustrie. Dus nee het wordt niet afgekraakt omdat het anders is maar omdat het supertriest en überlelijk en meeloperig is.
Duidelijk zo? Kun je weer verder met aquarellen in je kraakpand
hippiebandje, altofeesten, lowlands, jezelf "anders"quote:Op woensdag 18 november 2009 18:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Denk je aan je hart?
En ik ben geen alto hoor, dus maak je maar geen zorgen. Ik kom af en toe op een alternatief feestje, maar dat maakt mij nog geen alto.
O, ik woon niet in een kraakpand hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |